Версия за печат

00210-2009-0012

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на финансите - Централно звено за финансиране и договаряне, ул."Г.С.Раковски" 102, За: Кирил Ананиев, България 1040, София, Тел.: 02 98592777, E-mail: cfcu@minfin.bg, Факс: 02 98592773

Място/места за контакт: Централно звено за финансиране и договаряне

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.minfin.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.minfin.bg/bg/tenders.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

Министерство на финансите - Централно звено за финансиране и договаряне, ул."Г.С.Раковски"102, За: Цветан Стоевски, България 1040, София, Тел.: 02 98592480, E-mail: c.stoevski@minfin.bg, Факс: 02 98592773

Място/места за контакт: Централно звено за финансиране и договаряне, стая 503

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.minfin.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

Министерство на финансите - Централно звено за финансиране и договаряне, ул."Г.С.Раковски"102, За: Марта Пламенова, България 1040, София, Тел.: 02 98592777, E-mail: cfcu@minfin.bg, Факс: 02 98592773

Място/места за контакт: Централно звено за финансиране и договаряне, стая 512

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.minfin.bg.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Министерство на финансите - Централно звено за финансиране и договаряне, ул."Г.С.Раковски"102, За: Кирил Ананиев, България 1040, София, Тел.: 02 98592777, E-mail: cfcu@minfin.bg, Факс: 02 98592773

Място/места за контакт: Централно звено за финансиране и договаряне, стая 512

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.minfin.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на моторни превозни средства – проект по ГИП 2007 на Инструмента Шенген, Цел 1, Мярка 2, Дейност 2 и Мярка 3, Дейност 2.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка на моторни превозни средства – проект по ГИП 2007 на Инструмента Шенген, Цел 1, Мярка 2, Дейност 2 и Мярка 3, Дейност 2, влкючващо следните обособени позиции: 1. Доставка на автомобили с повишена проходимост; 2. Доставка на автобуси.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

34113200, 34121000

Описание:

Превозни средства с висока проходимост
Автобуси за градски и за извънградски превоз

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Обхват на доставкита и дейностите по проекта - съгласно Техническата спецификация.

Прогнозна стойност без ДДС
4580000 EUR
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците следва да представят гаранция (парична или банкова) за участие както следва: За обособена позиция/лот 1: 88 000 (осемдесет и осем хиляди) лева. За обособена позиция/лот 2: 1500 (хиляда и петстотин) лева. * В случай, че участникът подава оферта за повече от една обособена позиция/лот, то той следва да представи отделни гаранции (парични или банкови) за всеки отделен лот. а) Парична сума – внася се по набирателна сметка на Министерство на финансите, Банка: БНБ – ЦУ, Р. България, BIC: BNBG BGSD, IBAN: BG70 BNBG 9661 3300 1484 01, като в нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: “Гаранция за участие в процедура с предмет: "Доставка на моторни превозни средства – проект по ГИП 2007 на Инструмента Шенген, Цел 1, Мярка 2, Дейност 2 и Мярка 3, Дейност 2, обособена позиция/лот №...". б) Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Министерство на финансите по образец №12 приложен в тръжната документация. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение (по образец) в размер на 5% от стойността на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Стойностите по договора се плащат в лева по банков път. Начинът на плащане е описан подробно в приложения към документацията договор.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че участникът определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от регистрация по БУЛСТАТ/ЕИК на създаденото обединение.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. За юридическите лица и едноличните търговци - заверено от участника копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; декларации за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП; актуално състояние (ако е приложимо), издадено не по-рано от три месеца преди датата на подаване на офертата. 2. За физически лица - заверено от участника фотокопие на документ за самоличност и декларации за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1, ал.2, т.2 и 3 и ал.5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Доказателства за икономическо и финансово състояние: Участникът следва да докаже наличието на възможности за осигуряване на изпълнение, съответстващо на нормативните изисквания по предмета на настоящата поръчка и да представи следните изискуеми документи: За юридическите лица: 1. Заверено от участника копие на годишен счетоводен баланс за предходните три години - 2006, 2007 и 2008 г.; 2. Заверен от участника отчет за приходите и разходите за предходните три години - 2006, 2007 и 2008 г.; 3. Информация съгласно чл.50, ал.1, т.3 от ЗОП за оборота на стоките, които са обект на поръчката за последните три години - 2006, 2007 и 2008 г. За физическите лица Официален документ удостоверяващ дохода на физическото лице за предходните три години
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът следва да има минимален документално доказан общ оборот от дейността или доход за предходните три финансови години (2006, 2007 и 2008г.), в размер по обособени позиции, както следва: Обособена позиция/лот 1: 22 000 000 (двадесет и два милиона) лева без ДДС- общо за трите години. Обособена позиция/лот 2: 350 000 (триста и петдесет хиляди) лева без ДДС- общо за трите години.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Доказателства за технически и професионални възможности - всеки участник следва да представи данни, удостоверяващи наличието на необходимия капацитет за изпълнение на поръчката, както следва: 1. Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставка /сходни с предмета на настоящата поръчка/, които участникът е изпълнил през последните 3 години (2006, 2007 и 2008 г.) с посочени: предмет на договора, цена, място, срокове на изпълнение и клиенти, изготвен съгласно образец (Приложение № 7 към Документацията за участие); Обстоятелствата, декларирани в списъка се доказват с приложени копия от договорите. 2. Участници в процедурата могат да бъдат официални вносители на марката автомобил за Р. България или друго лице, изрично оторизирано от производителя за доставката и поддръжката на предлаганите автомобили и да разполага със сервизна база на територията на страната за конкретния модел, като представи доказателства за това. Участникът може да представи и други документи, доказващи технически и професионални възможности за осъществяване на предмета на поръчката.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът следва да е изпълнил договори сходни с предмета на настоящата поръчка през последните 3 години (2006 г., 2007 г., 2008 г.), по обособени позиции, както следва: За обособена позиция/лот 1: 8 800 000 (осем милиона и осемстотин хиляди) лева без ДДС - общо за трите години. За обособена позиция/лот 2: 150 000 (сто и петдесет хиляди) лева без ДДС - общо за трите години. Забележка: В случай, че участникът подава оферта за повече от една позиция/лот, общата стойност на изпълнените договори трябва да е равна или по-висока от сбора от посочените по-горе суми по съответните позиции, за които кандидатства.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2009/S 023 - 032979 от 04.02.2009 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
13.04.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 15 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се заплаща в Министерство на финансите, ул."Г.С.Раковски" № 102, стая 18 и се получава срещу документ за платени 15 (петнадесет) лева в стая 512, ул."Г.С.Раковски" № 102, всеки работен ден от 14:00 до 16:00 ч. Цената от 15 лв. е с ДДС (Данък добавена стойност). Документацията може да се заплаща и по банков път: IBAN: BG 35 BNBG 9661 3000 148401. BIC code: BNBGBGSD. Банка : Българска Народна Банка /БНБ/ и се получава срещу документ за платени 15 (петнадесет) лева в Министерство на финансите, стая 512, ул. "Г.С.Раковски" №102, всеки работен ден от 14:00 до 16:00 ч. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: “Закупуване на документация за участие в обществена поръчка с предмет: "Доставка на моторни превозни средства – проект по ГИП 2007 на Инструмента Шенген, Цел 1, Мярка 2, Дейност 2 и Мярка 3, Дейност 2, обособена позиция/лот №..."

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
23.04.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 24.04.2009 г.  Час: 11:00
Място

София, ул."Г. С. Раковски" №102, Министерство на финансите

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Право да присъстват имат представители на участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

проект по ГИП 2007 на Инструмента Шенген, Цел 1, Мярка 2, Дейност 2 и Мярка 3, Дейност 2

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.03.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на автомобили с повишена проходимост
1) Кратко описание

Доставка на автомобили с повишена проходимост

2) Общ терминологичен речник (CPV)

34113200

Описание:

Превозни средства с висока проходимост

3) Количество или обем

Съгласно Техническата спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
4500000 валута EUR
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 90

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на автобуси
1) Кратко описание

Доставка на автобуси

2) Общ терминологичен речник (CPV)

34121000

Описание:

Автобуси за градски и за извънградски превоз

3) Количество или обем

Съгласно Техническата спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
80000 валута EUR
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 90