Версия за печат

00068-2009-0001

BG-Димитровград: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Димитровград, бул. Г.С.Раковски 15, За: Красимир Минев, България 6400, Димитровград, Тел.: 0391 68207, E-mail: dgrzamkmet@dimitrovgrad.bg, Факс: 0391 66996

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на:

Община Димитровград, бул."Г. С. Раковски" №15, За: Кирилка Петкова; Росица Демирева, България 6400, гр.Димитровград, Тел.: 0391 68214; 0391 68234, Факс: 0391 66698

Оферти трябва да бъдат изпратени на:

Община Димитровград, бул."Г. С. Раковски" №15, За: Кирилка Петкова; Росица Демирева, България 6400, гр.Димитровград, Тел.: 0391 68214; 0391 68234, Факс: 0391 66698

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ЦДГ "Звънче",гр. Димитровград

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: ЦДГ "Звънче",гр. Димитровград
Код NUTS: BG422
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Описание на видовете работи:хидроизолационни работи; бояджийски работи; тенекеджийски работи; настилъчни работи; топлоизолационни работи; монтаж на дограма; мазачески работи; В и К; Ел. инсталации; ОВ инсталации

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45000000, 45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно количествена сметка, приложена към документацията

Прогнозна стойност без ДДС
224755 BGN
ІІ.2.2) Опции

Финансовият остатък от предвидения бюджет след избора на изпълнител, може да се възложи на същия за допълнителни видове строителни работи, чрез процедура на договаряне и при спазване на изискванията на чл.2 от НВМОП

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

4


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 2 000 лв. (две хиляда) лева, представена в избрана от участника форма - парична сума, внесена по Банковата сметка на Възложителя: IBAN: BG 43UNCR 75273381711633, BIC: UNCRBGSF - "УниКредит Булбанк" АД или под формата на безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% от стойността за изпълнение на поръчката без ДДС, вносима от избрания за изпълнител участник преди сключването на договора в една от описаните по-горе форми, избрана от него.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Разплащането на действително изпълнените дейности ще се извършва чрез МТСП след съставянето на констативни протоколи за завършване на определен етап от СРР, подробни количествени сметки и количествено-стойностни сметки, подписани от изпълнителя, от възложителя, ръководителя на ЦГД "Звънче" и при необходимост от лицата изпълняващи строителен надзор, и лицата, извършващи авторски контрол.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Минимален брой работници за изпълнение на поръчката - 19 бр., от които най-малко 30 % от ангажираната работна сила на обекта трябва да бъдат регистрирани безработни, наети с трудов договор със съдействието на местното бюро по труда. Заявената бройка места за безработни да се поддържа за целия период на действие на договора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Право на участие в открития конкурс има всеки, който отговаря на изискванията на чл.9, чл.47, ал.1, ал.2, ал.5 и чл.48 от Закона за обществените поръчки. Всяка оферта трябва да съдържа документите посочени в чл.13 от Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки и документацията за участие в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: В съответствие с изискванията на чл.50, ал.1, т.1, т.2 и т.3 от ЗОП: 1.) заверено копие от баланса и отчета за приходите и разходите на участника за 2007 год. оформено съгласно ЗС; 2.) справка за общия оборот и оборота от строителство с предмет, подобен на обекта на поръчката през последните 3 /три/ години. (по образец) 3.) декларация за изпълнен минимален обем строително-монтажни работи през последните 3 /три/ години (по образец). 4.) Застрахователни полици за сключени задължителни застраховки за професионалната отговорност на участника по чл. 171 от ЗУТ .
Минимални изисквания: Участникът трябва да има изпълнен минимален обем строително-ремонтни работи за предходните 3 години в размер на не по-малко от 2 000 000 /два милион/ лева.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл.51 от ЗОП, както следва: 1.) Декларация, съдържаща списък с изпълнени договори през последните 5 /пет/ години, с предмет подобен на обекта на поръчката, включително вида и местоположението на строителните обекти, стойностите, процентното участие на фирмата в обекта и възложителите (по образец); 2.) Препоръки за добро изпълнение на договорите по т.1.) от предишни възложители. Тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; 3.) Справка за инженерно–техническия състав на фирмата (по образец). Списъкът трябва да е придружен с професионални автобиографии и документи за образование и професионална квалификация . 4.) Справка за изпълнителския състав, определен за участие в строителството на обекта на поръчката, придружен с документи за професионална квалификация, изискваща се от естеството на видовете работи, необходими за изпълнението на този строеж. 5.) Списък на собствено и наето техническо оборудване, строителна техника и механизация, необходими за изпълнение на поръчката (посочват се по вид и характеристики, съобразно видовете работи) ( по образец ) 6.) .Копие, заверено от участника, на регистрация в Централния професионален регистър на строителя, с изключение на случаите, в които строежът е от категория, за която не се изисква вписването му в регистъра съгласно чл.14, ал.2 от Закона за Камарата на строителите (при строежи на жилищни и смесени сгради с ниско застрояване, на вилни сгради и при строежи по чл.137, ал.1, т.5, букви "в" и "г" от ЗУТ), или ако за обекта не се изисква разрешение за строеж, съгласно чл.151 от ЗУТ; 7.) Удостоверение издадено от ДАМТН за извършване на дейности по съоръжения с повишена опасност; 8.) Сертификат по ISO 9001:2000 за система за управление на качеството.; 9.) Сертификат ISO 14001:2004 за мерки за опазване на околната среда .
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

00068-2009-0001

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 01.04.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
70 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да се закупи от гише №1 в "Центъра за информация и услуги на гражданите", партерен етаж в сградата на Община Димитровград, след заплащане на посочената цена.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
08.04.2009 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09.04.2009 г.  Час: 10:30
Място

Заседателна зала - ет.2, в сградата на Община Димитровград, гр. Димитровград, бул. "Г.С.Раковски"№15

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9884070

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 ал.2 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.03.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ