Версия за печат

00744-2007-0019

BG-Ямбол:

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

по чл. 7, т. 1 - 4 ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

МБАЛ "Св. Пантелеймон" АД - гр. Ямбол, Ул. Панайот Хитов № 30, За: Атанас Обрешков, България 8600, Ямбол, Тел.: 046 682268, E-mail: mbal_zop@abv.bg, Факс: 046 661541

Място/места за контакт: Ул. Панайот Хитов № 30
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване



РАЗДЕЛ ІI: ПРОЦЕДУРА, ПРЕДХОЖДАЩА СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОРА

ІI.1) Вид на процедурата
Открита процедура по реда на ЗОП
II.2) Обект на поръчката
Доставки
ІI.3) Процедурата е открита с решение
№: 45 от 28.12.2007 г. 
ІI.4) Публикувано обявление в Държавен вестник/Официален вестник
№: 8 от 02.01.2008 г. 
ІI.5) Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00744-2007-0019
ІI.6) Описание на предмета на поръчката

Обектът на обществена поръчка “Доставка на медицински консумативи” включва: 1. Периодична доставка на медицински консумативи за нуждите на МБАЛ „Св. Пантелеймон” АД – гр. Ямбол след подадена заявка /по факс, електронна поща или др./, съгласно спецификация по заявка на поръчителя в рамките на определения в проекто-договора срок и начин; 2. Спецификацията на медицинските консумативи е разделена на 17 обособени позиции, включващи общо 374 номенклатурни единици. По първа и втора обособени позиции се участва за цялата позиция, тоест е възможен само един спечелил участник. По всички други обособени позиции може да се участва поотделно за всяка една номенклатурна единица, тоест за всяка една обособена позиция може да има повече от един спечелил участник. По първа и втора обособени позиции договорите ще бъдат сключени за период от девет календарни месеца, считано от 11.05.2008 г. за „ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1. ХЕМОДИАЛИЗНИ РАЗТВОРИ И КОНСУМАТИВИ” и от 16.05.2008 г. за „ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2. ЗАТВОРЕНА СИСТЕМА ЗА ВЗЕМАНЕ НА КРЪВ /АСПИРАЦИОННА/”, освен ако текущите със същия предмет не бъдат прекратени предварително. За всички други обособени позиции договорите ще се сключват за една календарна година. Ако в рамките на този срок е открита процедура за провеждане на нов търг по ЗОП за същата дейност, договорът ще се счита продължен до сключване на нов договор. 3. Количествата на медицинските консумативи са приблизителни, същите са предназначени за определяне на гаранцията за изпълнение на договора, като ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ може да не поръча същия обем по време на срока на договора. Заявените количества ще са в зависимост от нуждите на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за периода на съответните договори. 4. Към датата на доставката, остатъчният срок на годност на медицинските консумативи, предмет на настоящата обществена поръчка, следва да бъде не по малко от 60% от обявения от производителя; 5. Доставчика осигурява транспорта за заявените количества медицински консумативи до “Болнична аптека” на МБАЛ “Св. Пантелеймон” – АД гр Ямбол; 6. Доставките се извършват в количество и вид съгласно изготвяната от болницата заявка, в срок до 24 часа, след изпращане на заявката по факс или електронна поща; 7. Крайната цена се формира в левове без ДДС до краен получател франко болницата със всички включени разходи, такси и транспорт до “Болнична аптека” на МБАЛ “Св. Пантелеймон” – АД гр. Ямбол; 8. По ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1. ХЕМОДИАЛИЗНИ РАЗТВОРИ И КОНСУМАТИВИ участниците трябва да се съобразят със следните изисквания: Участва се за всички номенклатурни единици от обособената позиция. 9. По ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2. ЗАТВОРЕНА СИСТЕМА ЗА ВЗЕМАНЕ НА КРЪВ /АСПИРАЦИОННА/ участниците трябва да се съобразят със следните изисквания: Участва се за всички номенклатурни единици от обособената позиция. Отделните елементи /номенклатурни единици/ трябва да бъдат част от комплект, тоест съвместими една с друга /участниците трябва да предоставят образци на изделията при подаване на офертите, придружени с опис и техническа спецификация, доказващи съвместимост и комплектност между отделните артикули/ - непредставянето на образци и неучастието за някоя от номенклатурните единици е основание за отстраняване на участника за тази позиция. 10. За номенклатурни единици "№349. Спинална канюла 25G + Водеща игла /комплект/" и "№350. Спинална канюла 29G + Водеща игла /комплект/" от обособена позиция №16 „КАНЮЛИ”, участниците трябва да представят образци на консумативите при подаване на офертите, придружени с опис и техническа спецификация, доказващи съвместимост и комплектност на спиналната канюла с водещата игла - липсата на образци с опис и техническа спецификация към тях е основание за отстраняване на участника за тези номенклатурни единици.


РАЗДЕЛ III: УСЛОВИЯ НА ДОГОВОРА

ІII.1)
Номер на договора: 3 от 12.03.2008 г. 
ІII.2) Настоящият договор е сключен след:

Процедура за възлагане на обществена поръчка

III.3) Изпълнител по договора

"Дъчмед Интернешънъл" ООД – гр. София, Зона Б-4, ул. „Осогово” 30, ет.6, България 1303, София, Тел.: 02 9200123, E-mail: info@dutchmed.bg, Факс: 02 9200384

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Договор за доставка на медицински консумативи, описани подробно в Приложение №1 към договора при условия, включени в тръжната документация и спечелилата тръжна оферта. Количествата от Приложение №1 са приблизителни и сключения договор не задължава ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ да заяви същите количества от това приложение.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

12

ІII.7) Стойност посочена в договора
21891.05 BGN без ДДС
III.8) Договорът е финансиран с европейски средства

НЕ


РАЗДЕЛ IV: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване/прекратяване

12.03.2009 г. 

ІV.3) Договорът е изменян/допълван

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 93.87% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Изтекъл срок на договора, като съгласно договора ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не е длъжен да заяви договорираните количества от медицински консумативи, които са приблизителни. Общата стойност на договора е прогнозна и служи за определяне на гаранцията за изпълнение, като не ангажира Възложителя с точното й спазване.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
20548.22 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


РАЗДЕЛ V: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


РАЗДЕЛ VI: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩАТА ИНФОРМАЦИЯ

13.03.2009 г. 


Възложител

Трите имена: Борис Петков Чорбаджийски
Длъжност: Изпълнителен директор