Версия за печат

00515-2009-0009

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Изпълнителна агенция "Социални дейности на Министерството на отбраната", бул. "Тотлебен" 34-а, За: Дарина Стоянова, инж. Надя Сребранова, България 1606, София, Тел.: 02 9151489, E-mail: social@md.government.bg, Факс: 02 9151320

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Настаняване/жилищно строителство и места за отдих и култура
Друг: социални дейности

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изработка, доставка и монтаж на обзавеждане за минимум 108 служебни жилища от ведомствения фонд на МО на територията на гр.София, Благоевград и други във връзка с ПМС 223/08.09.2008

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр.София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Сключване на рамково споразумение

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение

Рамково споразумение с един изпълнител

Срок на действие в години

4

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изработка, доставка и монтаж на обзавеждане за минимум 108 служебни жилища от ведомствения фонд на МО на територията на гр.София, Благоевград и други във връзка с ПМС 223/08.09.2008

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39000000

Описание:

Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно документацията за участие в процедурата

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

48


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Кандидатите внасят гаранция за участие в размер на 2 000 лв. 2.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора. Гаранциите се представят в една от следните форми: - парична сума, внесена по банковата сметка на ИА "Социални дейности на МО", при УниКредит Булбанк, клон “Батенберг” и IBAN BG84UNCR96603320171719 и банков идентификационен код /BIC/ №UNCRBGSF. - банкова гаранция

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е от държавния бюджет. Плащането се извършва по банков път, по банковата сметка на Изпълнителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Копие от документа за регистрация на участника - съдебна, Единен идентификационен номер, ИН по ЗДДС. 2. Удостоверение за актуално състояние на участника, валидно към датата на провеждане на процедурата, издадено от фирменото отделение на съответния съд или от Агенция по вписванията - оригинал или нотарилано заверено копие. 3. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Копие от Отчет за приходи и разходи ,счетоводен баланс и Одиторски доклад за последните три години - 2006, 2007 и 2008 години/чл.50, ал.1 от ЗОП/; 2. Годишен оборот от производство и износ на мебели в страни членки на ЕС не по-малък от 4,5 млн.лв за последните 3 /три/ години /чл.50, ал.1 от ЗОП/.
Минимални изисквания: 1. Копие от Отчет за приходи и разходи ,счетоводен баланс и Одиторски доклад за последните три години - 2006, 2007 и 2008 години/чл.50, ал.1 от ЗОП/; 2. Годишен оборот от производство и износ на мебели в страни членки на ЕС не по-малък от 4,5 млн.лв за последните 3 /три/ години /чл.5о, ал.1 от ЗОП/.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Декларация съдържаща списък с изпълнени договори за строителство през последните 5 /пет/ години с предмет подобен на поръчката, включително вида и местоположението на обектите, стойностите и възложителите. 2.Списък на техническите лица- специалисти по мебелно производство на постоянен трудов договор, включително на тези отговарящи за контрола на качеството/чл. 51, ал.1, т.4 от ЗОП/. 3.сертификат, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството ISO 9001:2000, удостоверяващи съответствието на стоките /чл. 51, ал.1, т.6 от ЗОП/.Същите да се представят в превод на български език от заклет преводач. 4.участниците представят в срок и на посочено от Възложителя място изработени мостри на мебелите в реален размер, придружени със сертификати за вида и качеството на вложените материали, посочени в документацията /чл.51,ал.1 т.5 от ЗОП/. 5. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и/или на ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на доставката и монтажа на мебели /чл. 51, ал.1, т.7 от ЗОП/.Прилага се списък на квалифициран персонал . 6. Копие от постоянен трудов договор на специалист на длъжност конструктор на мебели. 7.Списък на технологичното оборудване, с което разполага участника за изпълнение на обществената поръчка /чл. 51, ал.1, т.9 от ЗОП/. 8.Данни за собствена или наета складова база с РЗП която участника ще използва за извършване на поръчката /чл. 51, ал.1, т.10 от ЗОП/. 9.Списък на собствени или наети специализирани МПС, които участника ще използва за извършване на поръчката /чл. 51, ал.1, т.10 от ЗОП/. История
Минимални изисквания: 1.Списък на договорите за производство, доставка и монтаж на мебели, изпълнени през последните три години, придружен от препоръки за добро изпълнение .В препоръките се посочват стойността, датата и мястото на поръчката, както дали е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания/чл. 51, ал.1, т.1 от ЗОП/. 2.Списък на техническите лица- специалисти по мебелно производство на постоянен трудов договор, включително на тези отговарящи за контрола на качеството/чл. 51, ал.1, т.4 от ЗОП/. 3.сертификат, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството ISO 9001:2000, удостоверяващи съответствието на стоките /чл. 51, ал.1, т.6 от ЗОП/.Същите да се представят в превод на български език от заклет преводач. 4.участниците представят в срок и на посочено от Възложителя място изработени мостри на мебелите в реален размер, придружени със сертификати за вида и качеството на вложените материали, посочени в документацията /чл.51,ал.1 т.5 от ЗОП /. 5. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и/или на ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на доставката и монтажа на мебели /чл. 51, ал.1, т.7 от ЗОП/.Прилага се списък на квалифициран персонал. 6. Копие от постоянен трудов договор на специалист на длъжност конструктор на мебели. 7.Списък на технологичното оборудване, с което разполага участника за изпълнение на обществената поръчка /чл. 51, ал.1, т.9 от ЗОП/. 8.Данни за собствена или наета складова база с РЗП която участника ще използва за извършване на поръчката /чл. 51, ал.1, т.10 от ЗОП/. 9.Списък на собствени или наети специализирани МПС, които участника ще използва за извършване на поръчката /чл. 51, ал.1, т.10 от ЗОП/.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: цена; тежест: 40
Показател: срок изпълнение; тежест: 25
Показател: технически показатели; тежест: 25
Показател: гаранционни срокове; тежест: 5
Показател: финансова обезпеченост; тежест: 5

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.04.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се закупува в ИА "Социални дейности на МО", гр. София, бул. "Тотлебен" №34А, ет.2, стая 213 от 10.00 до 12.00 и от 13.00 до 17.00 часа.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
21.04.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 22.04.2009 г.  Час: 11:00
Място

ИА "Социални дейности на МО", град София

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

10 дневен срок след уведомяване за съответното решение или действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.02.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ