I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
ОБЩИНА МИЗИЯ, ул. "Г. Димитров" № 25-27, За: Филка Лазарова, Венцислава Първанова, България 3330, Мизия, Тел.: 09161 2315, E-mail: obsh.mz@abv.bg, Факс: 09161 2138
Място/места за контакт: Дирекция "УТИД"
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Доставка на хранителни продукти за училища и детски градини
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
Община Мизия
Код NUTS:
BG313
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Доставка на хранителни продукти за училища и детски градини
ІІ.1.4)
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
15100000, 15551000, 15331130, 15300000, 15810000
Описание:
Месо и месни продукти
Кисело мляко и други ферментирали млечни продукти
Фасул, грах, пиперки, домати и други зеленчуци, преработени
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
В съответствие с приложената количествена сметка
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие - 500лева /петстотин лева/; гаранция за добро изпълнение - 5% върху стойността на договора без ДДС. При избрана форма на гаранция - парична сума, същата се превежда по сметка на община Мизия BG91BUIB79983312134401, BIC- BUIBBGSF, СИБАНК клон Козлодуй
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Финансирането се осигурява от бюджета на Община Мизия.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изисквания: 1. Общи изисквания: 1.1. Участниците са длъжни да съблюдават сроковете и условията, посочени в обявлението и документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка. 1.2. Разходите, свързани с изготвянето и подаването на офертите са за сметка на участника. 1.3. Участниците се представляват от ръководителите си или лица, изрично нотарилно упълномощени за участие в процедурата. 1.4. Участниците могат да бъдат юридически или физически лица, които имат опит в извършването на подобни дейности, доказана търговска репутация и отговарящи на условията, посочени от възложителя в документацията и на изискванията на чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП.
2. Всеки участник следва да представи:
1. Документ за съдебна регистрация на кандидата или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство- заверено копие.
2. Удостоверение за актуално съдебно състояние- оригинал или нотариално заверено копие с дата на издаване не- по рано от 6 месеца.
3. Удостоверение за регистрация Булстат- заверено копие.
4. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1,2 и 5 от ЗОП.
5. Декларация за липса на задължения към Община Мизия.
6. Документ за закупена документация за участие- заверено копие.
7. Гаранция за участие- документ в оригинал.
7. Други документи, посочени в указанията към документацията за участие.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Годишен финансов отчет за 2007 и 2008г. , вкл. балас и отчет за приходите и разходите
2. Референция от обслужваща банка, че кандидатът е коректен клиент.
3. Други документи, изискуеми в указанията към документацията за участие
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Референции за изпълнявани подобни поръчки.
2.Документи, посочени в указанията за участие.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 06.04.2009 г. Час: 17:30
Условия и начин на плащане
Цената се заплаща на касата на Община Мизия или по сметка:BG30BUIB79983112134400, BIC- BUIBBGSF, СИБАНК клон Козлодуй
Документацията се получава от стая №303
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти
13.04.2009 г. 14:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 13.04.2009 г. Час: 14:00
Място
Зала 311 на Общинска администрация- Мизия
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
В съответствие с чл.68, ал.4 от ЗОП
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
В съответствие с чл.120, ал.2 от ЗОП
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление