Версия за печат

00004-2009-0002

BG-Плевен: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Водоснабдяване и Канализация" ЕООД, Ул."Сан Стефано" 25, За: Недко Нешев, България 5800, Плевен, Тел.: 064 889838, E-mail: op@vik-pleven.com, Факс: 064 889866

Място/места за контакт: Отдел "Инвестиции и обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vik-pleven.com.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на аварийни скоби

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Складът на Възложителя в гр.Плевен
Код NUTS: BG314
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на аварийни скоби с размери ф3/4 - ф546, отговарящи на следните технически изисквания: еднопантови, за ремонт на пукнатини, отвори и цялостно счупване на тръби от стомана, чугун, и синтетични материали; за питейни води с температура от 0 до 45 градуса по Целзий и PN 10 atm; с възможност на поръчка на дължини L до 500 мм; материал - неръждаема стомана с уплътнение каучук, стоманени поцинковани болтове и гайки. Доставките ще се извършват с транспорт на Доставчика, като видовете и количествата по всяка доставка ще се уточняват в текущите заявки от Възложителя. Начин на образуване на цената - в лева без ДДС франко склада на Възложителя в Плевен. Срок на редовна доставка - до 7 дни след заявка. Срок на аварийна доставка - до 2 дни след заявка.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

44167200 (BC25)

Описание:

Ремонтни фланци и скоби (На партиди )

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Не може да се определи предварително.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията (ако е парична) се внася в брой в касата на дружеството (стая 402) или с превод по сметката на Възложителя в "Инвестбанк" АД клон Плевен - IBAN: BG66IORT73801034491900, BIC: IORTBGSF . Гаранция за участие - 600 лева. Гаранция за изпълнение на договора - 3000 лева.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Собствено финансиране. Срок на плащане след доставка - до 60 дни.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Да

ІІІ.1.4) Други особени условия

Поради обстоятелството, че не може да бъде определено количеството на изделията обект на настоящата обществена поръчка, класирането на участниците ще се извърши според най-ниската предложена цена, формирана като сбор от единичните цени на изделията, включени в спесификацията.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Декларации за липса на всички обстоятелства по чл.47 ал.1, ал.2, ал.5 от ЗОП и ЕИК. Участниците в процедурата трябва да са пререгистирани в Търговския регистър с оглед спазване разпоредбите на чл.56 ал.1 т.1 от ЗОП (в сила от 01.01.2009г.)
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Документи по чл.50 ал.1 т.2 и 3 от ЗОП.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Документи по чл.51 ал.1 т.1 от ЗОП; сертификат за съответствие; декларация за съответствие.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Други предишни публикации
Номер на обявлението в ДВ 8 от 30.01.2008 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 01.04.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
2 BGN
Условия и начин на плащане

Цената е с включен ДДС. Документацията заплаща в брой в стая 101 на горепосочения адрес, след което се получава от стая 308 срещу представяне на издадената фактура за платената сума всеки работен ден от 8.00ч. - 12.00ч.;13.00ч. - 16.00ч. Ако има желаещи да получат документацията по пощата, същите трябва да изпратят по факс или поща на Възложителя писмо с наименованието си, телефон, факс, данни за фактура, копие от документ за платената сума и адрес, на които да бъде изпратена документацията. По банков път документацията се заплаща по сметката, посочена в т.ІІІ.1.1 от обявлението.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
08.04.2009 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09.04.2009 г.  Час: 14:00
Място

Плевен, ул."Сан Стефано" 25, ет.3, Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Лицата по чл.38 ал.4 от НВМОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

През 12 месеца.

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата е открита с Решение № 66 / 27.02.2009г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, Бул."Витоша" 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.03.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ