Версия за печат

00847-2009-0009

BG-Попово: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавно Ловно Стопанство "Черни Лом ", бул."Михаил Маджаров" №68, За: инж.Стела Атанасова, България 7800, Попово, Тел.: 0608 42047, E-mail: ddspopovo@dag.bg, Факс: 0608 44105

Място/места за контакт: ДЛС "Черни Лом " гр.Попово

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: ловно и горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Обект № 919

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: посочените в технологичните планове временни складове
Код NUTS: BG334
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Извеждане на възобновителни сечи в широколистни насаждения, разкройване на сортименти, извоз до временен склад, рампирането на маркираната дървесината от Обект №919, отдели: 128“к“;138”б”;139”и” с общо прогнозно количество от 2765 пл. м. куб.;маркирана дървесина от КЛФ-2009 на ДГФ на територията на ДЛС “Черни Лом” гр.Попово

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

77211000

Описание:

Услуги, свързани с дърводобива

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозен обем от 2765 пл.м.куб. маркирана дървесина

Прогнозна стойност без ДДС
50719 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

8


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

За Обект № 919 - 507 лева

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

съгласно клаузите на проекто-договора

ІІІ.1.4) Други особени условия

1.Кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл.47, ал.1, ал.2 и ал.-5 от ЗОП.2.Кандидатите следва да са вписани в регистъра към ДАГ- София по реда на чл.18 от Наредба №1/22.12.2008год(ДВ бр.8/2009г) приета на основание чл.39, ал.2 от ЗГ, за реда и критериите за упражняване на частна лесовъдска практика и за извършване на дейностите в горския фонд, за дейностти по предоставяне на ползване от ГФ.3.Кандидатите следва да притежават необходимите технически ресурси и специалисти за извършване на услугата съгласно изискванията на документацията за участие в процедурата.4. Към датата на откриване на процедурата, кандидатът следва да е изпълнил по обем всички сключени от него договори, за изпълнение на същите услуги през 2008 год. във всички поделения на РДГ Шумен .

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл.47, ал.1, ал.2 и ал.-5 от ЗОП.2.Кандидатите следва да са вписани в регистъра към ДАГ- София по реда на чл.18 от Наредба №1/22.12.2008год(ДВ бр.8/2009г) приета на основание чл.39, ал.2 от ЗГ, за реда и критериите за упражняване на частна лесовъдска практика и за извършване на дейностите в горския фонд, за дейностти по предоставяне на ползване от ГФ.3.Кандидатите следва да притежават необходимите технически ресурси и специалисти за извършване на услугата съгласно изискванията на документацията за участие в процедурата.4. Към датата на откриване на процедурата, кандидатът следва да е изпълнил по обем всички сключени от него договори, за изпълнение на същите услуги през 2008 год. във всички поделения на РДГ Шумен .
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на представените документи. 2.Документи за закупени книжа за обекта и за внесена гаранция за участие - оригинал или заверено копие .3.Заверено копие удостоверение за актуално състояние(датата на издаване на удостоверението за актуално сътояние следва да е не по-ранна от три месеца, считано от датата на крайния срок на депозиране на предложенията).4.Декларация за обстоятелствата по чл. 47, ал.1 и ал.2 и ал.5 от ЗОП и по чл.87б, ал.3, т. 1; 2; 3; и 6 от ППЗГ - съгласно образеца към документацията.5.Копие от удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ.6.Копие от документ за регистрация по ЗДДС-представя се само ако лицето е регистрирано.7.Заверено копие от лиценза на търговеца, или удостоверението му за вписване в регистъра към ДАГ – София по реда на чл.18 от Наредба №1/22.12.2008год(ДВ бр.8/2009г) ”8.Доказателства за “положителна търговската репутация” на кандидата (Препоръки/Удостоверения, от всички ДГС/ДЛС, в които кандидатът е извършвал ползвания на дървесина, през 2008 г. Препоръките/Удостоверенията следва да носят дата на издаване не по-ранна от един месец, считано от датата на крайния срок на депозиране на предложенията, КАТО В СЪЩИТЕ ЗАДЪЛЖИТЕЛНО СА ПОСОЧЕНИ ОБЕМИТЕ НА ОТСЕЧЕНАТА ДЪРВЕСНА В ПЛЪТНИ КУБИЧЕСКИ МЕТРИ оригинал или заверено копие или декларация, че до датата на провеждане на процедурата, кандидатът не е извършвал ползване на дървесина от ДГФ-задължително в оригинал. 9.Доказателства за техническите възможности на кандидата за извършване на обществената поръчка: 9.А)- Първични счетоводни документи и заверено от кандидата извлечение от балансовите му сметки или счетоводните му книги за ДМА,на притежаваната от кандидата мин. бр. техника, съгласно т.8 от условията Документ за регистрация на техниката за извоз по реда на ЗРКЗГТ, Документи удостоверяващи наличието на специализирано оборудване, Документи удостоверяващи преминал преглед пред КТИ на притежаваната от кандидата минимален брой техника, съгласно усл.на документацията, осигуряваща извършване на ползването на дървесина.Кандидатът представя доказателства за наличието на толкова брой техника за извършване на услугата, колкото е общия минимален брой изискуема техника, съгласно усл.на документацията за съответния общ обем, за който кандидатът е депозирал оферта за участие. 9.Б) - Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на служителите и работниците на кандидата, отговарящи за извършване на услугата, включително и документ удостоверяващ регистрацията на трудовите договори на същите в НАП. Кандидатът представя изикуемите документи за толкова броя квалифицирани работници и специалисти, колкото е общия минимален брой изискуима техника съгласно усл.на документацията за съответния общ обем, за който кандидатът е депозирал оферта за участие.10.Удостоверения от всички ДГС и ДЛСнамиращи се в териториалнията обхватна действие на РДГ-Шумен,в които дир. на всяко ДЛС/ДГС задалжит. следва да е посочил поотделно дог. скл. за 2008г.и изпълнението по обем на съответ кандидат.11. Списък на подизпълнителите, които ще участвуват в изпълнение на обществената поръчка и дяловото участие на същите(представя се само когато кандидатът предвижда при изпълнението на обществената поръчка да използва подизпълнители).11.1.Лицата декларирали че ще участват като подизпълнители задължително също следва да отговарят на всички изисквания на т.6 от усл. на документацията.11. 2 Към списъка с подизпълнителите, кандидат представя: -писмено съгласие на представляващия съответния подизпълтиел, че е съгласен да участва в изпълнение на услугата като такъв. -документите посочени в 7.2.4 до т.7.2.10 –документи съгласно вида и обема на изпълнението на услугата, в която участва като подизпълнител.
Минимални изисквания: Да отговаря на изискванията на т.6 от условията за провеждане на процедурата.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Първични счетоводни документи и заверено от кандидата извлечение на балансовите му сметки или счетоводните му книги за ДМА.Представената от кандидата техника за извършване на услугата (техника за сеч и извоз) до дата на провеждане на първия етап на процедурата следва да е регистрирана по реда на ЗРКЗГТ на името на съответния кандидат и да е преминала технически преглед за годност пред КТИ за 2009 год.( това обстоятелство се удостоверява със съответните документи за регистрация на ЗРКЗГТ, които следва да са издадени на името на съответния кандидат ).
Минимални изисквания: Необходим минимален брой единици СОБСТВЕНА техника за извършване на услугата.При участие за извършване на услугата, кандидатът представя доказателства за наличието на СОБСТВЕНА техника за извършване на услугата и наличие на квалифицирани работницикакто следва:За Обект № 919. с общ прогнозен обем е до: 5 000пл. м. куб. дървесина , кандидатът представя доказателства за наличието на не по-малко от : бензиномоторен трион – 3 бр.; специализирана техника за извоз – 2 бр. трактори и доказателства по т.7.2.10/Б за не по-малко от бр. на заявената техника и бр.кв. специалисти.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Участниците следва да са вписани в публичния регистър към ДАГ - София по реда на чл.18 и сл. Наредба №1/22.12.2008год(ДВ бр.8/2009г) приета на основание чл.39, ал.2 от ЗГ, за реда и критериите за упражняване на частна лесовъдска практика и за извършване на дейностите в горския фонд, за дейностти по предоставяне на ползване от ГФ и да притежават необходимите СОБСТВЕНИ технически ресурси за извършване на услугата.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0
ІV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.

НЕ


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Обект № 919

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
31.03.2009 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена: 80 BGN
Условия и начин на плащане

В брой на касата на ДЛС "Черни Лом " гр.Попово, адрес : гр.Попово, обл. Търговище, бул."Михаил Маджаров" №68

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.04.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 14.04.2009 г.  Час: 11:30
Място

Административната сграда на ДЛС "Черни Лом " гр.Попово, бул."Михаил Маджаров " №68

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Управители на участниците или техни пълномощници.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно разпоредбите на чл.120 и сл. от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.03.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ