Версия за печат

00758-2009-0001

BG-Гълъбово: 02 - Услуги на сухопътния транспорт, вкл. услуги с бронирани автомобили и куриерски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА — СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Брикел ЕАД, гр. Гълъбово област Стара Загора, За: Красимира Иванова, България 6280, Гълъбово, Тел.: 0418 62393, E-mail: market@brikel-bg.com, Факс: 0418 62393

Място/места за контакт: отдел "Поддръжка и ремонт"

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

"Специализиран превоз на работниците и служителите на "Брикел" ЕАД с автобусен транспорт".

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 2

Основно място на изпълнение: "Брикел" ЕАД
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обект на обществената поръчка е извършването на автобусен транспорт - превоз на работниците и служителите на "Брикел" ЕАД.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

60130000

Описание:

Специализирани услуги за пътен превоз на пътници

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Маршрутите, които трябва да бъдат обслужвани и вида на неободимите автобуси са подробно описани в документацията за участие в процедурата.

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Срок в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Размер на гаранция за участие: 7 000 / седем хиляди / лв., внесена по Банкова сметка на "Брикел" ЕАД, гр. Гълъбово: BIC КОД: SOMBBGSF; IBAN: BG02SOMB91301011306801, при Общинска банка АД гр.Стара Загора или в брой в касата на "Брикел" ЕАД, гр. Гълъбово за открита процедурата с предмет: “Специализиран превоз на работници и служители на “Брикел” ЕАД с автобусен транспорт”, или банкова гаранция / по представен в документацията за участие образец/ издадена или потвърдена от българска банка, със срок на валидност 30 дни след датата на валидност на офертата. 2.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1% от неговата стойност и се представя преди подписването му.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва по банков път с платежно нареждане, ежемесечно по сметка на Изпълнителя в срок до 60 дни след подписване на данъчна фактура.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Юридическо лице

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

След отваряне на офертите нa Участниците в процедурата ще бъдат изпратени покани с посoчени дати, място и час за извършване на оглед на автобусите, представени в офертата. 1.Техническото състояние на автобусите трябва да отговаря на техническите условия, описани в документацията и задължително да са с изправни работеща климатична, вентилационна и отоплителна система. 2.Необходимо е да отговарят и на изискванията на Наредба № 33/03.11.1999 год на МТ, публикувана в ДВ бр. 101/23.11.1999 год с последните изменения и допълнения в бр. 46/06.06.2006 год.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри

Всеки Участник представя в офертата си: - Удостоверение за актуално състояние (издадено от компетентен съд до 2 месеца преди датата на разглеждане на офертите) и документ за регистрация или съответни документи на чуждестранно лице, съобразено с националното му законодателство, а когато е физ. лице - документ за самоличност /копие/. В случай, че е извършена пререгистрация на търговеца по реда и условията на Закона за търговския регистър се представя оригинал или нотариално заверено копие на удостоверение, издадено от съответната служба по вписвания, представляващо Приложение № 2 към чл. 13, т. 2 от Тарифа за държавните такси, събрани от Агенция по вписванията, обн. ДВ. бр. 94 от 25.11.2005 г. Възложителят отсранява Участник, който: 1.Не е представил някои от необходимите документи по чл. 56 ЗОП; 2.Не е представил декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал.2 и ал.5 от ЗОП. При наличието на обстоятелства по ал.2, участникът се отстранява; 3.Не е представил предложение за целия обем на поръчката и не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя, вкл. и относно техническото състояние на автобусите.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Възложителят отсранява от участие участник, който: 1.Не е представил документи, доказващи икономическо и финансово състояние на участника съгласно: 1.1. чл. 50, ал. 1, т.2 от ЗОП - Отчет за приходите и разходите /ОПР/ и баланс за 2008г. 1.2. чл. 50, ал. 1, т.3 от ЗОП - Информация за общия оборот и за оборота на услугите,които са обект на поръчката за последните три години /2006,2007 и 2008г./.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Възложителят отсранява от участие и участник, който не е представил доказателства за технически възможности по чл.51 от ЗОП, както следва: 1. чл. 51, ал. 1, т.1 от ЗОП - списък на основните договори за услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; 2. чл. 51, ал. 1, т.4 от ЗОП - списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; 3. чл. 51, ал. 1, т.7 от ЗОП- документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и на на лицата, които отговарят за извършването на услугата;

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: 1.Техническата оценка по посочени по-долу критерии и съответната тежест – ТО ; тежест: 0,5
Показател: 1.1.Технически преимущества - Т1 ; тежест: 0,9
Показател: 1.2.Експертност на основния екип - Т2; тежест: 0,1
Показател: 2.Финансова оценка по посочени по-долу критерии и съответната тежест - ФО; тежест: 0,5
Показател: 2.1.Предложена цена - Ф1; тежест: 0,5
Показател: 2.2.Условия на плащане - Ф2; тежест: 0,5
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

2009,01

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2009/S 41 - 060007 от 28.02.2009 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
17.04.2009 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се получава от Учасника или негов представител всеки работен ден от 08:00 до 11:30 и от 13:00 до 15:30 часа в в отдел “Поддръжка и ремонт” след представяне на бланка с данните на участника /телефон, факс, мобилен тел., адрес/ и фактура за закупена документация. заплатена в касата, или по сметка на "Брикел" ЕАД, гр. Гълъбово: BIC КОД: SOMBBGSF; IBAN: BG02SOMB91301011306801, при Общинска банка АД гр.Стара Загора невъзстановима сума в размер на 10 лв. без ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.04.2009 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 28.04.2009 г.  Час: 10:00
Място

Брикел ЕАД - заседателна зала Електропроизводство

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Представляващи участниците в процедурата или техни упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка/поръчки във връзка с проект и/или програма, финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, София бул. "Витоша" №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, София бул. "Витоша" №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.03.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ