Версия за печат

00499-2009-0002

BG-Хасково: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

" Многопрофилна болница за активна лечение " АД гр. Хасково, бул. " Съединение " № 49, За: д-р Иван Иванов- Зам. директор " Лечебна дейност ", България 6300, Хасково, Тел.: 038 606888, E-mail: mbal_haskovo@mail.bg, Факс: 038 606722

Място/места за контакт: д-р Иван Иванов- зам. директор" Лечебна дейност "

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка,монтаж и пускане в експлоатация,гаранционна поддръжка и обучение на персонала на апаратура за директна дигитална рентгенография за нуждите на Многопрофилна болница за активно лечение АД гр. Хасково

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. Хасково, бул. " Съединение " № 49
Код NUTS: BG422
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка,монтаж и пускане в експлоатация, гаранционна поддръжка и обучение на персонала на апаратура за директна дигитална рентгенография за нуждите на Многопрофилна болница за активно лечение АД гр. Хасково

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33111000

Описание:

Апарати с Х (рентгенови) лъчи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка,монтаж и пускане в експлоатация,гаранционна поддръжка и обучение на персонала на апаратура за директна дигитална рентгенография за нуждите на Многопрофилна болница за активно лечение АД гр. Хасково

Прогнозна стойност без ДДС
500000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата-парична или банкова- 5 000 лв. След подписване на договор с изпълнител гаранцията за участие се трансформира в гаранция за изпълнение.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно чл. 59- чл. 63 вкл. от ЗОП

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.копие на документ за съдебна регистрация на кандидата или от регистрация в търговски регистър;2. удостоверени за актуално състояние, издадено не по-късно от два месеца преди датата на подаване на офертата;3. копие от документ за регистрация по Булстат/ ЕИК; 4.документи, удостоверяващи образувание и професионална квалификация на кандидата и/или ръководните му служители и/или лицата, които отговарят за изпълнение на поръчката.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Годишния финасов отчет, само копие от годишен счетоводен баланс за 2007 и 2008 г. и отчет за приходи и разходи на кандидата за 2007 и 2008 г.; Инфармация за оборота на стоките, обект на поръчката за последните 3 години; Описание на основните договори за услуги, извършени през последните три години,включително стойности, дати и получатели; Банкови референции или референции за добро партньорство, удостоверяващи добра търговска репутация на кандидата или препоръки за добро изпълнение, актуални към датата на провеждане в оригинал
Минимални изисквания: Годишния финасов отчет, само копие от годишен счетоводен баланс за 2007 и 2008 г. и отчет за приходи и разходи на кандидата за 2007 и 2008 г.; Инфармация за оборота на стоките, обект на поръчката за последните 3 години; Описание на основните договори за услуги, извършени през последните три години,включително стойности, дати и получатели; Банкови референции или референции за добро партньорство, удостоверяващи добра търговска репутация на кандидата или препоръки за добро изпълнение, актуални към датата на провеждане в оригинал
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: В случай, че кандидатът е представител на производителя задължително да се представи документ, удостоверяващ представителната му власт- оторизационно/ и писмо /, а от производителя или негов представител за конкретната процедура и за срока на действие на договора; Всички необходими разрешителни и лицензи, съгласно действащите нормативни изисквания и сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, които удостоверяват, че стоките съответстват на стандарти и технически спецификации; Описание на техническото оборудване, доказващо възможности за изпълнение на поръчката.
Минимални изисквания: В случай, че кандидатът е представител на производителя задължително да се представи документ, удостоверяващ представителната му власт- оторизационно/ и писмо /, а от производителя или негов представител за конкретната процедура и за срока на действие на договора; Всички необходими разрешителни и лицензи, съгласно действащите нормативни изисквания и сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, които удостоверяват, че стоките съответстват на стандарти и технически спецификации; Описание на техническото оборудване, доказващо възможности за изпълнение на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Цена на доставкана; тежест: 50
Показател: технически характеристики; тежест: 15
Показател: срок на гаранцията; тежест: 10
Показател: преференции; тежест: 10
Показател: опит; тежест: 5
Показател: срок на разсрочено плащане; тежест: 5
Показател: срок на доставка; тежест: 5

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Всеки работен ден до 21.04.2009 г. от 09:00 до 15:00 часа в касата на " МБАЛ " АД гр. Хасково или по банков бът.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
21.04.2009 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 22.04.2009 г.  Час: 10:00
Място

гр. Хасково, бул. " Съединение " № 49, Административна сграда

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Лицата, които представляват кандидатите, вписани в търговския регистър или техни упълномощени представители, като присъствието не е задължително.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. " Витоша " № 18, България 1000, София, Тел.: 02 988470, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9884070

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подаде всяко заинтересовано лице в 10- дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено- от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът на съответното действие. Жалба пред Комисията за защита на конкуренцията не може да се подава след сключване на договор за обществена поръчка.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.02.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ