Версия за печат

00265-2008-0157


Информация за сключен договор за малка обществена поръчка

BG-Раднево: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Мини Марица Изток" ЕАД, ул."Г.Димитров" № 13, За: Даниел Демирев - експерт търговия, стая 14, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83304/3073/, E-mail: ddemireff@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел "Маркетинг и търговия", ет. 6

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Проучване и добив на въглища или други твърди горива

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на ръкавици кожа-плат с пет пръста - реф. № 159/2008 г. МОП

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: складова база на Възложителя - ПМТС град Раднево
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на ръкавици кожа-плат с пет пръста - общо 98 000 чифта. 1. Технически условия за изпълнение на поръчката. Материал: плат: памучен; кожената част: от цепена телешка кожа с дебелина 2 мм.; Вид /модел/: без хастар; Размери: № 10, 5 – 98 000 чифта; Маркировка: да бъдат маркирани за съответствие с европейските норми – СЕ. 2. Допълнителни изисквания. - Изделията да са нови и неупотребявани; - Изделията да отговарят на следните стандарти: EN 388, EN 420; - Да се представи сертификат за качество; - Да се придружава от писмена гаранция, при съответните условия за съхранение и експлоатация; 3. Други изисквания. - Участниците да представят с офертата мостра на изделията;

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

18141000

Описание:

Работни ръкавици


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
96040 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: посочени в документацията за участие; тежест: ПЦх = Цх*[1–(ЗЛ%/360)*СРх]
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

реф. № 159/2008 г. - МОП


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: МТ-132 / Наименование:доставка на ръкавици кожа-плат с пет пръста
V.1) Дата на сключване договора

25.02.2009 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Олимп - предпазни екипировки" ЕООД гр. Бургас, ЕИК 812238031, ул. "Васил Петлешков" № 76, България 8000, Бургас, Тел.: 056 839051, E-mail: SalesBS@OlimpSafety.com, Факс: 056 839053

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 96040 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Краен срок за подаване на жалба - в 10 дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

27.02.2009 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор