Версия за печат

00145-2009-0016

BG-Силистра: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Териториално поделение на Националния осигурителен институт, ул. "Цар Шишман" №5, За: Галина Овчарова, България 7500, Силистра, Тел.: 086 815096; 086 815071, E-mail: Galina.Ovcharova@Silistra.nssi.bg, Факс: 086 815096

Място/места за контакт: ТП на НОИ гр. Силистра

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: Управлява държавното обществено осигуряване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“ТЕХНИЧЕСКО АБОНАМЕНТНО ПОДДЪРЖАНЕ НА КОМПЮТЪРНИТЕ СИСТЕМИ, КОМПЮТЪРНАТА МРЕЖА И ОФИС ТЕХНИКАТА НА ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ – ТП НА НОИ ГР. СИЛИСТРА И ОКАЗВАНЕ НА КОНСУЛТАНТСКА ПОМОЩ, ПРИ ИЗПОЛЗВАНИТЕ ПРОГРАМНИ СРЕДИ”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 7
Място на изпълнение: ТП на НОИ гр. Силистра, ул. "Цар Шишман" №5 и изнесените работни места в гр. Дулово, ул. "Иван Вазов" №3 и в гр. Тутракан, ул. "Трансмариска" №17
Код NUTS: BG325
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Техническо абонаментно поддържане на компютърните системи и офис техника на Възложителя включващо профилактика два пъти годишно на периферните устройства и на компютърните системи; осигуряване на резервни части за абонираните устройства и поддръжка на пасивното структурно окабеляване, техническо абонаментно поддържане на компютърната мрежа включващо подмяна на дефектирали съединителни кабели, както и направата на нови; подмяна на дефектирали съединителни кутии и системна помощ при добавяне на нови устройства към съществуващата мрежа и оказване на консултантска помощ, при използваните програмни среди, включващо системна помощ по настройка и възстановяване на операционните системи и консултация при закупуване и разширяване на системите. Абонаментното поддържане обхваща компютърната и офис техника, чиито гаранционен срок е изтекъл, съгласно описа в Приложение № 1, неразделна част от документацията за участие в откритата процедура. Вложените материали и резервни части са за сметка на Възложителя. Техническото абонаментно поддържане на компютърната и офис техника на Възложителя ТП на НОИ гр. Силистра включва административната сграда на управлението на адрес: в гр. Силисдтра на ул. "Цар Шишман" №5 и изнесените работни места в гр. Тутракан, ул. "Трансмариска" №17 и в гр. Дулово, ул. "Иван Вазов" №3.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50320000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на персонални компютри

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно описаното в глава I "Описание на обекта на поръчката" и техническа спецификация от конкурсната документация.

Прогнозна стойност без ДДС
5000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата в размер на 50 /петдесет/ лева, представена под формата на неотменима банкова гаранция или парична сума преведени по сметка на РУСО гр. Силистра:Уникредит Булбанк - клон Силистра, BIC - UNCRBGSF, IBAN - BG83UNCR75273162352300; 2.Гаранция за изпълнение в размер на 5 % от стойността на договора за изпълнение, представена под формата на неотменима банкова гаранция или парична сума преведена по сметката на РУСО гр. Силистра: Уникредит Булбанк - клон Силистра, BIC - UNCRBGSF, IBAN - BG83UNCR75273162352300

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Разплащането ще се извършва по банков път в срок до 10-то число на всеки месец, следващ месеца за който е извършена услугата, след представяне на фактура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Копие „Вярно с оригинала“ от документ за регистрация по Търговския закон или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. В случай , че участникът е физическо лице следва да представи копие от документ за самоличност. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени.; 2.Удостоверение за актуално състояние /оригинал или нотариално заверено копие/ или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР или еквивалентен документ от административен или съдебен орган от държава, в която участникът е установен с дата на издаване, предшестваща подаването му с офертата не повече от 6 / шест / месеца или да е в срок на валидност, когато такава е изрично записана в него; 3. Декларации за отсъствие на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП; /наличието на производство по обявяване в несъстоятелност, както и наличието на парични задължения към държавата или община, по смисъла на чл. 162, ал. 2 от ДОПК водят до отстраняване на участника; 4. Копие от документ за закупена документация за участие в процедурата; 5. Документ за внесена гаранция за участие: банкова гаранция-оригинал или оригинал на платежно нареждане за внесена парична сума по банкова сметка на Възложителя; 6. Декларация относно ползване на подизпълнители; 7. Декларация относно срока за валидност на предложението; 8. Предлагана цена; 9. Проект на договор/не попълнен, но подписан и подпечатан от кандидата/ 10. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от кандидата; 11.Други документи, посочени в документацията за участие в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на участника за предходната година, с изключение на новорегистрираните участници или удостоверение за регистрация в официален списък на одобрениет стопански субекти на държава членка на Европейския съюз.
Минимални изисквания: съгласно чл. 50 от ЗОП
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Кратко изложение за дейността на фирмата и опита й, свързан с предмета на поръчката; 2. Декларация, съдържаща списък на основните договори на кандидата, през последните три години; 3. Препоръки от предишни партньори и/или Възложители, свързани с предмета на поръчката ; 4. Документи /заверени копия/, удостоверяващи образователната и професионална квалификация на ръководните служители на кандидата, отговорни за изпълнение на поръчката; 5. Данни за средния годишен брой на работниците и служителите и за тяхната професионална квалификация, за последните 2 години; 6. Минимум 10 години стаж в областта на дейността; 7. Справка -декларация за наличие на собствена сервизна база и оборудване; 8. Справка-декларация за притежаваните от участника транспортни средства, необходими за изпълнението на поръчката; 9. Справка-декларация за възможностите на участника да предостави оборотна техника с еквивалентни характеристики на ремонтираната /за случаите, при които е необходим продължителен ремонт/; 10. Справка-декларация за възможностите на участника да окомплектова вложените резервни части и други консумативи с гаранционни карти и да предостави гаранционен срок за извършените от него ремонтни работи.
Минимални изисквания: съгласно чл. 51 от ЗОП
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Цена на предложението; тежест: 50%
Показател: Стаж и опит на кандидата по предмета на поръчката; тежест: 20%
Показател: Налична сервизна база в град Силистра; тежест: 20%
Показател: Квалификация на персонала ; тежест: 10%

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
27.04.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 24 BGN
Условия и начин на плащане

24 лева с ДДС, платими в брой в касата на ТП на НОИ гр. Силистра, ул. "Цар Шишман" №5, етаж 1, стая 101

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.05.2009 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.05.2009 г.  Час: 11:00
Място

ТП на НОИ гр. Силистра, ул. "Цар Шишман" № 5, етаж 3, стая 306

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията при отваряне на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.03.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ