Версия за печат

00216-2009-0001

BG-с.Хвойна: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавно Горско Стопанство Хвойна, с.Хвойна общ.Чепеларе, За: инж.Борис Къдрински, България 4890, с.Хвойна, Тел.: 03053 2163, Факс: 03053 2262

Място/места за контакт: ДГС Хвонйа

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: съгласно чл.24 а от ЗГ

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на два броя автомобили с висока проходимост за нуждите на ДГС Хвойна със следните параметри: 1.Междуосие Над 2650 мм 2.Системи за сигурност Антиблокираща система , електронно разпределение на спирачната сила,спирачен асистент , система за активен контрол на стабилността и сцеплението 3.Въздушни възглавници Предни и странични въздушни възглавници за шофьора и пътника, завесни въздушни възглавници за първи и втори ред 4.Брой места 6+1– фабрично монтирани,упоменати в сертификата за съответстие на автомобила (COC) 5.Алармена система с управление вградено в ключа -Да 6.Максимална скорост- До 200 км/ч. 7.Двигател-Четири-цилиндров бензинов двигател 8.Брой цилиндри- не по-малко от 4 9.Предаване-2H, 4H и Н Lock /4x4/ - многорежимна, електронно контролирана система 4WD „on – demand” 10.Работен обем-Между 2350-2450 м3 – сс/DI-D/ 11.Мощност-125 Кв/170 к.с./ 12.Предавателна кутия -Тип – ръчна 12.Тип кормилна уредба -Рейка и пиньон(Сервоусилвател) 13.Климатроник -Да 14.Цвят-Металик 15.Гаранционен срок -Не по-малко от 36 месеца или не по-малко от 100 000 км. пробег 16.Срок за доставка-Не повече от 10 дни от датата на подписване на договора 17.Алармена система с управление вградено в ключа-Да 18.Заден парктроник с четири датчика-Да 19.Алуминиеви джанти 18” с гуми 225/55 R 18-Да 20.Ел. управляеми,отопляеми и дистанционно сгъваеми странични огледала-Да 21.Фарове за мъгла-Да 22.Сензор за смрачаване – автоматично включване на фаровете-Да 23.Волан- Многофункционален волан , с управление на аудио системата, cruise control и Bluetooth-устройство свободни ръце 24.Стъкла - Предни и задни ел. стъкла със сензор 25.Централно заключване, с дистанционно управление в ключа-Да 26.Радио- CD player – MP3 CD chander със 6 диска , вграден в таблото 27. Обем на багажника - от 771 л. до 1691 л.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: ДГС Хвойна
Код NUTS: BG424
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на два броя автомобили с висока проходимост за нуждите на ДГС Хвойна

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

34110000

Описание:

Леки автомобили

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

ДА


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

два автомобила

Прогнозна стойност без ДДС
100000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

10


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците предсавят гаранция за участи под формата на банкова гаранция или дипозит на парична сума в размер на 1000 лв по банкова сметка Гаранция за изпълнение.Участника определен за изпълнител следва да при подписване договора за поръчката да представи документ за внесен гаранция за изпълнение на задълженията си по него в съответствие с договорено в една от следните форми:депозит на парична сума или банкова гаранция в размер на 5% от стойноста на поръчката.Условията за освобождаване и задържане на гаранциите става съгласно чл.28,29 и 30 от НВМОП

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Посочени в документацията.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.1. Оферта по образец - (Приложение №3) 1.2.Документ за закупена документация за участие – копие 1.3.Документ за внесена гаранция за участие – копие 1.4. Удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код - за българско юридическо лице, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност; – оригинал или нотариално заверено копие; 1.5. Документ за данъчна регистрация и Булстат; 1.6.Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите за предходната година, с изключение на новорегистрираните търговци. 1.7.Декларация с описание за техническото оборудване, с което кандидата разполага за изпълнение на поръчката – Приложение №8; 1.8. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47,ал.1 и ал.5 от ЗОП –Приложение № 4; 1.9. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП–Приложение № 5; 1.10. Декларация съдържаща списък на основните договори за доставки, извършени през последните 3 години включително стойностите, датите и получателите, придружени от препоръки за добро изпълнение; 1.11.Имената на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, в случаите когато кандидата предвижда участие на такива и дела на тяхното участие – Приложения №№ 6 и 7; подизпълнителите трябва да отговарят на всички изисквания, на които отговаря и основният кандидат; 1.12. Срок за валидност на офертите; 1.13.Предлагана цена (ценова оферта) – Приложение № 9; 1.14. Проект на договор за възлагане на малката обществена поръчка, подписан и подпечатан от кандидата. 1.15. Изисквания на възложителя за съдържание на предложението - разработено от кандидата /в предложението не се вписва предлаганата цена/ - /Приложение № 11/ 1.16. Описание и технически характеристики на обекта на поръчката, съгласно Приложение № 10. 1.17. Списък на сервизните бази за обслужване на доставения автомобил; 1.18. Копие от договора на кандидата със завода – производител на автомобила, предмет на настоящата обществена поръчка; 1.19. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от кандидата. При участие на подизпълнители кандидатът представя: - подписани от подизпълнителите декларации по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП (съгл. Приложения №№ 4 и 7); - декларация по чл.12, ал.4 от НВМОП, подписана от подизпълнителя (съгл. Приложение № 7); - документите по 1.4, 1.5, 1.6 и 1.7. за всеки от подизпълнителите Както и други документи съгласно тръжната документация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Годишен финансов отчет и баланс за предходната финансова година
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Да има оторизиран сервиз в репулрика България,както и списък основните договори за последните 3 год.,както и декларация приложение 8 от документацията
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 03.04.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се предоставя на кандидатите срещу представяне на касов ордер за внесени невъзстановими 20.00 (двадесет лева) без ДДС, платими в касата на ДГС – Хвойна. При поискване от страна на кандидатa документацията може да му бъде изпратена по-пощата срещу цена в размер на 50.00(петдесет лева) без ДДС, включваща и разноските за изпращането й. В случай, че кандидата не получи документацията заплатените разходи не се възстановяват.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
10.04.2009 г.  16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 13.04.2009 г.  Час: 10:00
Място

В административната сграда на ДГС Хвойна

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни опълномощени представители легитимиращи се, с нотариално заверено пълномощно.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."витоша", №18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.03.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ