Версия за печат

00145-2008-0139


Информация за сключен договор

BG-Пазарджик: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Територилно поделение на Национален осигурителен институт- Пазарджик, ул."Е.Йосиф " 15 А, За: Величка Томова, България 4400, Пазарджик, Тел.: 034 404209, E-mail: Pazardzhik@nssi.bg, Факс: 034 444366

Място/места за контакт: Територилно поделение на Национален осигурителен институт- Пазарджик
I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Управлява Държавното обществено осигуряване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Периодични доставки на канцеларски материали и консумативи за нуждите на ТП на НОИ - гр.Пазарджик

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основно място на изпълнение: ТП на НОИгр.Пазарджик - ул."Е.Йосиф" 15 А
Код NUTS: BG423
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Периодични доставки на канцеларски материали и консумативи за нуждите на ТП на НОИ - гр.Пазарджик, описани като артикули по вид , количество , ед.цена и стойност в Приложение 1, представляващо неразделна част от договора

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
5279.7 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: качество на предлаганите канцеларски материали; тежест: 30%
Показател: най-ниска цена на предложението; тежест: 60%
Показател: най-кратък срок за изпълнение на поръчката; тежест: 10%
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 86/S - от 28.02.2008 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 29/S - от 27.11.2008 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: 2 / Заглавие:периодична доставка на канцеларски материали по ОП
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

18.02.2009 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

Офис Експрес Сървис ООД ЕИК 103628972, ул."Уста Кольо Фичето" 17, България 9000, Варна, Тел.: 032 604040, E-mail: offexpld@abv.bg, Факс: 032 604050

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 5279.7 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.02.2009 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка