Версия за печат

01264-2009-0002

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Столична община - район "Младост", СО- район "Младост", ул. "Св. Преображение" № 1, За: Заинтересованите лица, България 1712, София, Тел.: 02 8777141, E-mail: so_mladost@mail.bg, Факс: 02 8772135

Място/места за контакт: Отдел "ОКЗСДЕЧ"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: so-mladost.com.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: Местна администрация

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на хранителни продукти и хигиенни материали в обединени детски заведения, целоднивни детски градини и детска кухня на територията на СО - район "Младост" и транспортиране на приготвената в деткса кухня храна до шестте й пункта за раздаване.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: 1. Обединени детски заведения №№ 9, 11, 14, 17, 19, 26, 28, 39, 56, 59, 70, 71, 75, 76 2. Целодневни детски градини №№: 17, 23, 64, 178 3. Детска кухна със шестте й пункта
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Ежедневна доставка на хранителни продукти след предварителна писмена заявка от ОДЗ, ЦДГ, ДК и ежедневно транспортиране на приготвената храна до шестте й пункта. Ежемесечна доставка на хигиенни материали след предварителна писмена заявка от ОДЗ, ЦДГ, ДК на територията на район "Младост"

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000, 24500000, 39800000, 39830000, 39831000, 39831600, 39831300

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Пластмаси в първични форми
Почистващи и полиращи продукти
Почистващи продукти
Перилни и почистващи препарати
Почистващи препарати за тоалетни
Почистващи препарати за подове

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Количествата и видът на доставените стоки ще се уточняват след предварителна писмена заявка.

Прогнозна стойност без ДДС
1300000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 13000 Гаранция за изпълнение - 2% от стойността на поръчката

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията се извършват по банков път в лева при условията и сроковете на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

Доставката на конкретните хранителни продукти се извършва след предварителна писмена седмична заявка от директорите на детските заведения и инспектора по детско хранене в детска кухня по предварително изготвено меню, съобразено със среднодневния оклад и одобрено от районната администрация. Транспортирането на приготвената в ДК храна до шестте й пункта за раздаване се извършва до 12 ч.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Кратка анотация за дейността на участника. 2. Заявление – Образец № 1. 3. Административни сведения – Образец № 2. 4. Декларации – Образци №№ 3, 4, 5, 6 и 7. 5. Срок на валидност на офертата – Образец № 8. 6. Оригинал или заверено копие на удостоверение за актуално състояние, издадено от съда по регистрация поне два месеца преди подаване на офертата или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. 7. Икономически изисквания: - годишен финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен /чл. 50, ал. 1, т. 2 от ЗОП/; - информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните три години в зависимост от датата, на която кандидатът е учреден или е започнал дейността си /чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП/; 8. Технически възможности и квалификация: - списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните три години, в зависимост от датата на която кандидатът е учреден, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение /чл.51, ал. 1, т. 1 от ЗОП/; - сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти /чл. 51, ал. 1, т. 6 от ЗОП/: *удостоверение за регистрация по чл 12 от Закона за храните; *удостоверения от РИОКОЗ и Дирекция СВСК за търговия с храни, обхващащо групите храни, за които кандидатът участва; *валиден сертификат за разработена и внедрена НАССР система за управление безопасността на храните, издаден от акредитирана от институция или агенция. Представят се в заверени от участника копия от сертификата и акредитацията на сертифициращата организация. В случай, чу кандидатът е сертифициран и представи сертификат за управление на качеството по EN ISO 22000:2005 с област на приложение продажба и доставка на хранителни продукти и/или система за управление на безопасността на храните не е необходимо да има сертификат, удостоверяващ, че кандидатът има разработена и внедрена НАССР система. - Списък-декларация с наличния персонал, който ще отговаря за изпълнение на поръчката, придружен с копие от трудовите договори и регистрацията им към НАП /чл. 51, ал. 1, т. 8 от ЗОП/. - Декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът: *транспортни средства, които са на разположение на кандидата за срока на договора, с приложени копия на регистрационни талони, удостоверяващи собствеността и общата товароносимост на специализираните превозни средства, както и валидни разрешителни за превоз на името на кандидата съгласно изискванията на ДВСК и РИОКОЗ. В случай, че транспортните средства не са собствени – прилага се договор за наем, от който да е видно, че те ще са на разположение на кандидата за срока на поръчката. Хладилните автомобили трябва да имат издадени “Удостоверение за регистрация на транспортното средство” от ДВСК /за превоз на всички хранителни продукти от животински произход/ - на името на кандидата. Автомибите, които ще се използват за превоз на хранителни продукти от неживотински произход /бакалски стоки, плодове и зеленчуци и др./ да са придружени с “Удостоверение за регистрация на транспортното средство” от РИОКОЗ. *документи за наличие на собствени или наети складови площи. 9. Декларация с хранителните продукти, които ще се доставят с посочен производител и разфасовка. 10.Документ за внесена гаранция за участие. 11.Документ за закупени конкурсни книжа. 12. Когато участникът предвижда подизпълнители за изпълнение на поръчката, за всеки подизпълнител трябва да бъдат представени документите от т. 2.4, 2.6, 2.7.1,2.8.2, 2.8.3, 2.8.4 от раздел IVБ. 13. Проектодоговор – с попълнени данни на участника; 14. Списък на документите,съдържащи се в офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Годишен финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен /чл. 50, ал. 1, т. 2 от ЗОП/; 2. Информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните три години в зависимост от датата, на която кандидатът е учреден или е започнал дейността си /чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП/;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните три години, в зависимост от датата на която кандидатът е учреден, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение /чл.51, ал. 1, т. 1 от ЗОП/; 2. Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти /чл. 51, ал. 1, т. 6 от ЗОП/: -удостоверение за регистрация по чл 12 от Закона за храните; -удостоверения от РИОКОЗ и Дирекция СВСК за търговия с храни, обхващащо групите храни, за които кандидатът участва; -валиден сертификат за разработена и внедрена НАССР система за управление безопасността на храните, издаден от акредитирана от институция или агенция. Представят се в заверени от участника копия от сертификата и акредитацията на сертифициращата организация. В случай, чу кандидатът е сертифициран и представи сертификат за управление на качеството по EN ISO 22000:2005 с област на приложение продажба и доставка на хранителни продукти и/или система за управление на безопасността на храните не е необходимо да има сертификат, удостоверяващ, че кандидатът има разработена и внедрена НАССР система. 3. Списък-декларация с наличния персонал, който ще отговаря за изпълнение на поръчката, придружен с копие от трудовите договори и регистрацията им към НАП /чл. 51, ал. 1, т. 8 от ЗОП/. 4. Декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът: -транспортни средства, които са на разположение на кандидата за срока на договора, с приложени копия на регистрационни талони, удостоверяващи собствеността и общата товароносимост на специализираните превозни средства, както и валидни разрешителни за превоз на името на кандидата съгласно изискванията на ДВСК и РИОКОЗ. В случай, че транспортните средства не са собствени – прилага се договор за наем, от който да е видно, че те ще са на разположение на кандидата за срока на поръчката. Хладилните автомобили трябва да имат издадени “Удостоверение за регистрация на транспортното средство” от ДВСК /за превоз на всички хранителни продукти от животински произход/ - на името на кандидата. Автомибите, които ще се използват за превоз на хранителни продукти от неживотински произход /бакалски стоки, плодове и зеленчуци и др./ да са придружени с “Удостоверение за регистрация на транспортното средство” от РИОКОЗ. -документи за наличие на собствени или наети складови площи.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Процент надценка; тежест: 60
Показател: Търговска репутация; тежест: 20
Показател: Капацитет на възможности; тежест: 10
Показател: Транспортни възможности на доставка; тежест: 10
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
03.04.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 120 BGN
Условия и начин на плащане

Документите за участие в откритата процедура се получават в стая 305, ет. 3 след заплащане на 120 лв. с включено ДДС на гише № 5 или № 6, СО - район "Младост", бул. Св. Преображение" №1, Център за услуги и информация, ет. 1

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
14.04.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

395

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 15.04.2009 г.  Час: 13:00
Място

гр. София, ж.к. "Младост" - 3, бул. "Св. Преображение" №1, ет. 3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители могат да присъстват при отваряне на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cp.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Всяко заинтересовано лице може да подава жалба в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Столична община - район "Младост", отдел "ОКЗСДЕЧ", СО-район "Младост", ж.к. "Младост-3", ул. "Св. Преображение" № 1, България 1712, София, Тел.: 02 8777141, E-mail: so_mladost@mai.bg, Факс: 02 8772135

Интернет адрес/и:

URL: so-mladost.com.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.03.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ