Версия за печат

00188-2009-0002

BG-Хисаря: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Хисаря, бул."Генерал Гурко"14, За: Ваня Прокопова, РБългария 4180, Хисаря, Тел.: 0337 62034, E-mail: obhisar@hisar.bg, Факс: 0337 62030

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Ежедневно приготвяне на храна за Домашен социален патронаж и Дневен център за възрастни хора в пенсионна възраст

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Община Хисаря
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Ежедневно приготвяне на обедно меню за клиентите на Домашен социален патронаж и Дневен център за възрастни хора в пенсионна възраст.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

55322000, 15100000, 15200000, 15300000, 15400000, 15500000, 15600000

Описание:

Услуги по готвене на храни
Месо и месни продукти
Риба и други водни животни, преработени и консервирани
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Животински или растителни масла и мазнини
Млечни продукти
Мелничарски продукти, нишесте и нишестени продукти

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

По Обособена позиция 1 - приготвяне на обедно меню за 65 клиента на домашен социален патронаж за периода 13.04.2009г.-31.12.2009г. По обособена позиция 2 - приготвяне на обедно меню за 40 клиента на Дневен център за възрастни хора в пенсионна възраст с.Старосел за периода 01.06.2009г.-31.12.2009г.

Прогнозна стойност без ДДС
80000 BGN
ІІ.2.2) Опции

При необходимост от повторение на услугата до провеждането на следващ конкурс за обществена поръчка

Опции се предвиждат да се използват след 9 месеца
Прогнозен график за повторения в месеци

9

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

9


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: за Позиция 1- 300 лв.; за Позиция 2 - 400 лв.; Ако участникът желае да подаде оферта и за двете обособени позиции, той следва да внесе гаранция за участие в размер на сбора от гаранциите за участие на всяка от позициите, т.е. в размер на 700 лв. Гаранция за добро изпълнение на договора за обществена поръчка в размер на 3% от стойността на договора към момента на влизането му в сила.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането ще се извършва всеки месец до определено число на месеца, съобразно офертата на спечелилия кандидат.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: А) Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника. Б) Регистрационни документи на участника: • Удостоверение за актуално състояние (със срок на валидност 3 (три) месеца от датата на издаването му) или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; • Документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство – документът да е придружен с легализиран превод на български език (за юридическо лице, което не е регистрирано в България); • Документ за самоличност – копие (за участник физическо лице) В) Заявление за участие ; Г) Административни сведения за участника (по образец); Д) Документ за закупена документация за участие ; Е) Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие ; Ж) Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1,2 и 5 от ЗОП; З) Документ за данъчна регистрация (копие) и БУЛСТАТ (копие) и регистрация по ЗДДС, ако е регистриран (копие); И) Подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката и делът на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители. За всеки подизпълнител се представят документите по б. Б, Ж и З, от настоящия списък; К) Декларация за съгласие от подизпълнителите; Л) Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това съгласно документите му за съдебна регистрация; M) Проект на договор – подпис на всяка страница ( не се попълва информация относно цена и срок на заплащане); Н) Декларация за спазване на етични клаузи по образец ( попълва се от учасници, които подават оферта за обособена позиция 2);
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: А) Информация за общия оборот за последните 3 (три) години;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: А) Декларация, че изпълнителят разполага със собствена или наета кухненска база или заведение за хранене съгласно Наредбата за категоризиране на средствата за подслон, местата за настаняване и заведенията за хранене и развлечения, които да отговарят на изискванията на Наредба №5 от 25.05.2006г. за хигиената на храните; Б) Декларация за спазване на изискванията на Закона за храните и изискванията на РИОКОЗ. В)Декларация за техническото оборудване, с което разполага участника за изпълнение на поръчката. Г) Препоръки от предишни възложители, ако кандидатът е участвувал в други процедури за възлагане на обществени поръчки, или от постоянни партньори;
Минимални изисквания: Участникът да разполага със собствена или наета кухненска база или заведение за хранене съгласно Наредбата за категоризиране на средствата за подслон, местата за настаняване и заведенията за хранене и развлечения, които да отговарят на изискванията на Наредба №5 от 25.05.2006г. за хигиената на храните;
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Други предишни публикации
Номер на обявлението в ДВ 11 от 10.12.2008 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 25.03.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
25 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията за участие е 25 лв. Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в Община Хисаря, гр. Хисаря, бул. “Генерал Гурко” № 14, при касиера на общината - стая 15 от 9.00 часа до 17.00 часа. При необходимост документацията може да се заплати по банков път по сметка на Община Хисаря BG51BPBI79248486413844 код 448007.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
01.04.2009 г.  17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

120

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 02.04.2009 г.  Час: 10:00
Място

Сградата на Община Хисаря

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно разпоредбите на НВМОП и ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

Следващо обявление ще бъде публикувано в края на 2009г.

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

Обособена позиция 2 се финансира по програма ФАР BG 2006/018-343.01.01 – Икономическо и социално сближаване

VI.3) Допълнителна информация

Обособена позиция 2 - Ежедневно приготвяне на храна за нуждите на "Дневен център за възрастни хора в пенсионна възраст" с.Старосел, се осъществява с финансовата подкрепа на Европейския съюз. Цялата отговорност за съдържанието на този документ се носи от Община Хисаря и при никакви обстоятелства не може да се приема, че този документ отразява официалното становище на Европейския съюз и Договарящия орган.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша", РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша", РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.02.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Ежедневно приготвяне на храна за нуждите на "Домашен социален патронаж" Община Хисаря
1) Кратко описание

Приготвяне на обедно меню за лицата, ползващи се от „Домашен социален патронаж”, при спазване на изискванията на Закона за храните и в условия съобразени с изискванията на РИОКОЗ. Обедното меню включва супа и основно ястие. Храната се приготвя и разлива в съдове до определен час всеки ден, за да може да се разнесе до обяд на клиентите.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55322000, 15100000, 15200000, 15300000, 15400000, 15500000, 15600000

Описание:

Услуги по готвене на храни
Месо и месни продукти
Риба и други водни животни, преработени и консервирани
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Животински или растителни масла и мазнини
Млечни продукти
Мелничарски продукти, нишесте и нишестени продукти

3) Количество или обем

Поръчката се състои в приготвяне на обедно меню за 65 клиента на Домашен социален патронаж в Община Хисаря

Прогнозна стойност, без ДДС
32250 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата 13.04.2009 г. , Крайна дата 31.12.2009 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Ежедневно приготвяне на храна за нуждите на "Дневен център за възрастни хора в пенсионна възраст" с.Старосел
1) Кратко описание

Приготвяне на храна за клиентите на Дневен център за възрастни хора в пенсионна възраст с.Старосел , при спазване на изискванията на Закона за храните и в условия съобразени с изискванията на РИОКОЗ. Храната се приготвя и разлива в съдове до определен час всеки ден, за да може да достави до обяд в сградата на Дневния център. В офертата си кандидатът трябва да предложи меню, което да е съобразено със специфичните особености при храненето на клиенти от тази възрастова група, а именно възрастни хора в пенсионна възраст. Пригитвянето на храната трябва да отговаря на всички санитарно-хигиенни норми на действащото законодателство.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55322000, 15000000, 15100000, 15200000, 15300000, 15400000, 15500000, 15600000

Описание:

Услуги по готвене на храни
Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Месо и месни продукти
Риба и други водни животни, преработени и консервирани
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Животински или растителни масла и мазнини
Млечни продукти
Мелничарски продукти, нишесте и нишестени продукти

3) Количество или обем

Приготвяне на обедно меню за 40 клиенти на Дневен център за възрастни хора в пенсионна възраст с.Старосел за периода 01.06.2009г.-31.12.2009г.

Прогнозна стойност, без ДДС
48171 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата 01.06.2009 г. , Крайна дата 31.12.2009 г.