Версия за печат

00122-2009-0002

BG-Червен бряг: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Червен бряг, ул. " Антим І " № 1, За: инж. Евгения Николова - гл. експерт " ОП ", България 5980, Червен бряг, Тел.: 0659 92170, E-mail: chervenbryag@chervenbryag.bg, Факс: 0659 92351

Място/места за контакт: Община Червен бряг

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

" Доставка на хранителни продукти за нуждите на ОбСУ - ДСП на територията на община Червен бряг ".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: ДСП гр. Червен бряг и ДСП гр. Койнаре.
Код NUTS: BG314
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на хранителни продукти по шест обособени позиции.Доставките се извършват по заявка подадена от възложителя.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количеството хранителни продукти по обособени позиции е подробно описано в документацията за участие в процедурата.Прогнозна стойност на поръчката без ДДС 130000 лв.

Прогнозна стойност без ДДС
130000 BGN
ІІ.2.2) Опции

Възложителят си запазва правото да увеличава или намалява посочените в документацията количества + / - 20 %, в зависимост от посещаемостта в патронажа.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането и плащането за извършени доставки се извършва от ОбСУ - ДСП гр. Червен бряг, в срок договорен от страните.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Комисията ще отстрани от участие в процедурата кандидат който не е представил някои от необходимите документи по чл.13 от НВМОП, е представил оферта която е непълна или не отговаря на изискванията на чл.14, ал. 2 от НВМОП, за който са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП и чл. 47, ал. 2 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Кандидатите трябва да представят оферта, която съдържа всички документи посочени в чл. 13 от НВМОП и удостоверения за регистрация за търговия с храни от животински и растителен произход, съгласно чл. 12, ал. 7 от Закона за храните , удостоверения за регистрация на транспортните средства, съгласно чл. 61 от Закона за ветеринарно - медицинската дейност и чл. 98 от Правилника за прилагане на ЗВМД и други документи , посочени в документацият.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на кандидата за предходната година / с изключение на новорегистрираните кандидати /.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък с основните договори за доставка от този вид изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите. 2.Препоръки, доказващи търговска репутация на кандидата. 3.Наличие на регистрирана складова база за търговия с хранителни продукти / доказва се с приложен документ /.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 25.03.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
30 BGN
Условия и начин на плащане

Документитация за участие може да се закупи всеки работен ден от стая 102 на общината срещу квитанция за платена документация.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
30.03.2009 г.  17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 31.03.2009 г.  Час: 10:00
Място

Заседателната зала на община Червен бряг - ет. VІ.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Кандидатите или упълномощени от тях лица.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. " Витоша " № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалбите от участниците се подават в 10 / десет / дневен срок , съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. " Витоша " № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.02.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Хляб и брашно
1) Кратко описание

Доставка на хляб и брашно в ДСП по предварително подадена заявка.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

Ориентировачно количество хляб тип " Стара Загора " 0.500 / 0.700 около 60000 бр. Брашно тип 500 около 800 кг.Ориентировъчно количество хляб тип " Типов " 0.500 около 9000 бр.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Мляко и млечни продукти.
1) Кратко описание

Доставка на мляко и млечни продукти в ДСП-жи по предварително подадена заявка.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

Ориентировачно количество мляко квасено 2 % масленост около 11000 бр. в пластмасови кофички; Сирене краве около 100 кг., кашкавал около 50 кг.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Риба, месо и месни изделия.
1) Кратко описание

Доставка на риба, месо и месни изделия по заявка, подадена от възложителя.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000, 15100000, 15200000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Месо и месни продукти
Риба и други водни животни, преработени и консервирани

3) Количество или обем

Ориентировъчни количества : риба скумрия 800 кг.; риба хек 200 кг.; кайма смес 2500 кг.; пилешки бутчета 4000 кг.; пилешки дробчета 600 кг.; агнешки дреболий 300 кг.; кебапчета готови 4000 бр.; кремвирши 400 кг.; наденица варена 600 кг.;шпек салам 50 кг.; маргарин 300 бр. по 0.250.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Пресни плодове и зеленчуци.
1) Кратко описание

Доставка на продуктите от позицията по заявка подадена от възложителя.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000, 15300000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани

3) Количество или обем

Ориентировъчни количества: картофи 7000 кг.; лук кромид 3000 кг.; чесън 15 кг.; домати 1000 кг.; краставици 500 кг.; чушки 2000 кг.; зеле 2500 кг.; моркови 1000 кг.; магданоз пресен 700 бр.; копър пресен 700 бр.; банани 50 кг.; мандарини 50 кг.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Консерви , варива, подправки.
1) Кратко описание

Доставка на продуктите от позицията по заявка подадена от възложителя.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000, 15870000, 15872000, 15330000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Хранителни подправки и сосове
Билки и подправки
Плодове и зеленчуци, преработени

3) Количество или обем

Ориентировъчни количества по позицията : грах 300 бр.; гювеч 500 бр.; зелен боб 2500 бр.; кисели краставички 360 бр.; домати консерва 4000 бр.; паприкаш 400 бр.; грис 800 бр.; боб зрял 1500 кг.; леща 800 кг.; ориз 800 кг.; жито 500 бр.; макарони 800 бр.; фиде 800 бр.; нишисте 1000 бр.; сол готварска 300 кг.; черен пипер 1300 бр.; червен пипер 1300 бр.; чубрица 3000 бр.; ванилия 1200 бр.; дафинов лист 200 бр.; канела 120 бр.; лимонена киселина 100 бр..

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Други хранителни продукти.
1) Кратко описание

Доставка на продуктите от позицията по заявка подадена от възложителя.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000, 15830000, 15820000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Захар и свързани с нея продукти
Сухари, бисквити и други трайни сладкарски изделия

3) Количество или обем

Ориентировъчни количества: захар 1000 кг.; пудра захар 200 кг.; кори за баница 120 бр.; бисквити 2000 бр.; вафли 4000 бр.; суха паста 2000 бр.; тахан халва 100 кг.; боза 500 бр. х 0.500; сухо мляко 400 кг.; оцет 100 бр.; олио 2000 л.; яйца 20000бр..

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение