Версия за печат

00660-2009-0001

BG-Елхово: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Елхово, ул."Търговска" №13, За: Жана Ангелова; Галина Господинова, Република България 8700, Елхово, Тел.: 0478 88009; 0478 88036, E-mail: kmet.elhovo@infotel.bg, Факс: 0478 88034

Място/места за контакт: Община Елхово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.elhovobg.org.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на:

Община Елхово, ул."Търговска" №13, За: Мария Гаванозова, Република България 8700, Елхово, Тел.: 0478 81276, Факс: 0478 88034

Място/места за контакт: Община Елхово

Оферти трябва да бъдат изпратени на:

Община Елхово, ул."Търговска" №13, За: Йорданка Димитрова, Република България 8700, Елхово, Тел.: 0478 81266

Място/места за контакт: Община Елхово

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: Общинска администрация

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на хранителни продукти за детските и социални заведения в община Елхово с транспорт на изпълнителя по позиции:1.хляб и хлебни изделия;2.месо и месни продукти, риба;3.мляко и млечни продукти;4.зеленчуци и плодове;5.консерви;6.други хранителни продукти

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Складовете на детските и социални заведения в община Елхово, описани подробно в документацията за участие
Код NUTS: BG343
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Периодични доставки на хранителни продукти за детските и социални заведения в община Елхово след подадени заявки с транспорт на изпълнителя по позиции :1.хляб и хлебни изделия;2.месо и месни продукти, риба;3.мляко и млечни продукти;4.зеленчуци и плодове;5.консерви;6.други хранителни продукти до складовете на детските и социални заведения.Видовете хранителни продукти по позиции и общата стойност на продуктите по всяка позиция са описани в документацията за участие.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

15000000, 15810000, 15100000, 15500000, 03220000, 15897200, 15890000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия
Месо и месни продукти
Млечни продукти
Зеленчуци, плодове и черупкови плодове
Консервирани хранителни продукти
Различни видове хранителни продукти и сухи продукти

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количеството е променлива величина в зависимост от броя на хранищете се и се определя с предварителните заявки.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: вид - банкова или парична сума в размер на :за всички позиции - 1500 лева; за 1 позиция - 150 лева;за 2 позиция - 310 лева;за 3 позиция - 300 лева; за 4 позиция - 170 лева; за 5 позиция - 170 лева; за 6 позиция -400 лева, внесени по IBAN:BG68STSA93003346210388; BIC:STSABGSF " Банка ДСК " - АД, Елхово. Гаранция за изпълнение:вид - банкова гаранция или парична сума в размер на 2% от стойността на договора внесени по IBAN:BG68STSA93003346210388; BIC:STSABGSF " Банка ДСК " - АД, Елхово.Гаранциите се представят в една от двете форми съгласно чл.27 ал.2 от НВМОП по преценка на участника, съответно изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането се осъществява със средства от общинския бюджет.Плащанията ще се извършват по банкова сметка, посочена от изпълнителя, след представяне на фактура за реално закупените количества хранителни продукти по обекти при условията на разсрочено плащане до 30 дни.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Съгласно чл.6, ал.2 от НВМОП в случай, че участникът, определен за изпълнител е обединение на физически лица и/или юридически лица, същото следва да се регистрира като юридическо лице за изпълнение на поръчката.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изисквания към кандидатите:Кандидат за изпълнител на обществената поръчка може да бъде всяко лице, регистрирано като търговец по смисъла на ТЗ и отговарящ на изисквания на ЗОП към кандидат за изпълнител на обществена поръчка;да е регистриран по чл. 12 от Закона за храните; да е внедрил , прилага и поддържа система или процедури, съгласно чл. 18 от Закона за храните ;да притежава подходящи транспортни средства за транспорт на хранителни продукти с необходимите разрешителни от съответните компетентни органи..Кандидатите доставят хранителните продукти задължително придружавани с документ, удостоверяващ годността за консумация на хранителните продукти (сертификати, спецификации, ветеринарни свидетелства или търговски документ). Изискуеми документи :Оферта за участие в открития конкурс, подписана и подпечатана от участника - кандидат за изпълнител на обществената поръчка. Списък на документите, съдържащи в офертата, подписан и подпечатан от участника - кандидат за изпълнител на обществената поръчка.Документите в офертата се подреждат и номерират съгласно този списък. Удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код на участника, издадени не по-рано от 01.01.2009 г., а когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност. Копие от удостоверението за регистрация на ЕИК по БУЛСТАТ.Копие от документ за данъчна регистрация.Копие от документ за регистрация по ЗДДС.Копие от документа за регистрация по чл.12 от Закона за храните. Копие то сертификат за разработена и внедрена система за управление на безопасността на храните, във връзка с изискванията на чл. 18 от Закона за храните, издаден от компетентните органи.Декларация за осигуреност с транспортни средства, придружена със талони на МПС и разрешителни за превоз на хранителни продукти от съответните компетентни органи.Копие от документа за внесена гаранция за участие, а при банкова гаранция - оригинал със срок до сключване на договора. Копие от отчета за приходите и разходите за 2007 година и счетоводен баланс за 2007 г. Декларация със списък на основните договори на участника за доставка на хранителни продукти, предмет на настоящата обществена поръчка за периода 2006 - 2008 г., включваща стойност на договора, контрагент и времетраене, придружена с референции за добро изпълнение. Декларации за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.1 , ал.2 и ал.5, от ЗОП. Копие от фактурата за закупена документация за участие в процедурата. Предлагана цена.Други документи посочени в документацията за участие в процедурата. Документите, които могат да се представят като ксерокопия да бъдат заверени от участника с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат. Непредставянето на някой от изброените документи, както и несъответствието на някои от тях съгласно изискванията на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ е причина за отстраняване на съответния участник. При участие на подизпълнители за всеки от тях се прилага чл.13, ал.3 от НВМОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Отчет за приходите и разходите и счетоводен баланс за 2007 година, заверен съгласно изискванията на Закона за счетоводството – копие.Информация за общия оборот и за оборота на стоките, предмет на поръчката за последните три години, в зависимост от датата, на която кандидатът е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки, извършени през последните три години / включително стойности, дата,срок, възложители/. Доказателства за търговска репутация/ препоръки с подпис, печат и изходящ номер от предишни възложители/.Описание на техническото оборудване /прилага се декларация за транспортните средства с копия на регистрационните талони и валидни разрешителни за превоз на хранителни стоки/. Списък на лицата отговарящи за контролът на качеството. Сертификати, издадени от акредитирани лица за сертификация на продуктите за качество и произход, гарантиране добър търговски вид на предлаганите артикули и подмяна на такива с отклонение от вкусовите качества.
Минимални изисквания:
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 23.03.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да бъде закупена всеки работен ден от Център за информация и услуги - гише "Каса приходи" на община Елхово срещу платена такса на същото място.При поискване от заинтересовано лице, придружено от платежен документ за стойността на документацията, възложителят я изпраща за сметка на лицето, отправило искането.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
30.03.2009 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 31.03.2009 г.  Час: 14:00
Място

Община Елхово

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Всички управители на фирми, подали оферта за участие или техни представители, упълномощени с нотариално заверени пълномощни.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия по защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия по защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, Република България 1000, софия, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.02.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция хляб и хлебни изделия
1) Кратко описание

Периодични доставки на хляб и хлебни продукти за детските и социални заведения в община Елхово след подадени заявки с транспорт на изпълнителя

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15810000

Описание:

Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия

3) Количество или обем

Количеството е променлива величина в зависимост от броя на хранищете се и се определя с предварителните заявки.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция месо и месни продукти, риба
1) Кратко описание

Периодични доставки на месо и месни продукти, риба за детските и социални заведения в община Елхово след подадени заявки с транспорт на изпълнителя

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15100000

Описание:

Месо и месни продукти

3) Количество или обем

Количеството е променлива величина в зависимост от броя на хранищете се и се определя с предварителните заявки.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция мляко и млечни продукти
1) Кратко описание

Периодични доставки на мляко и млечни продукти за детските и социални заведения в община Елхово след подадени заявки с транспорт на изпълнителя

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15500000

Описание:

Млечни продукти

3) Количество или обем

Количеството е променлива величина в зависимост от броя на хранищете се и се определя с предварителните заявки.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция зеленчуци и плодове
1) Кратко описание

Периодични доставки на зеленчуци и плодове за детските и социални заведения в община Елхово след подадени заявки с транспорт на изпълнителя

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

03220000

Описание:

Зеленчуци, плодове и черупкови плодове

3) Количество или обем

Количеството е променлива величина в зависимост от броя на хранищете се и се определя с предварителните заявки.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция консерви
1) Кратко описание

Периодични доставки на консерви за детските и социални заведения в община Елхово след подадени заявки с транспорт на изпълнителя

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15897200

Описание:

Консервирани хранителни продукти

3) Количество или обем

Количеството е променлива величина в зависимост от броя на хранищете се и се определя с предварителните заявки.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция други хранителни продукти
1) Кратко описание

Периодични доставки на други хранителни продукти за детските и социални заведения в община Елхово след подадени заявки с транспорт на изпълнителя

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15890000

Описание:

Различни видове хранителни продукти и сухи продукти

3) Количество или обем

Количеството е променлива величина в зависимост от броя на хранищете се и се определя с предварителните заявки.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12