РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
"Рехабилитация на перона на летище Варна"
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
Място на изпълнение:
летище Варна
Код NUTS:
BG331
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Рехабилитация на перона на летище Варна, с цел подобряване състоянието на бетоновата настилка, в предвидените за ремонт участъци.
ІІ.1.4)
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
45230000
Описание:
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на проводи и на пътища, релсови пътища и самолетни писти
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Общото количество е съгласно количествена сметка, приложена в документацията за участие.
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие в размер на 8500.00 /осем хиляди и петстотин/ лева без ДДС;Гаранция за изпълнение в размер на 5% от реално подлежащата на плащане цена. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе в "ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА" - клон Варна,IBAN: BG 37 CECB 9790 1073 2533 01 и BIC: CECBBGSF. Условията на гаранцията са съгласно документацията за участие.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Съгласно изискванията заложени в документацията за участие.
ІІІ.1.3)
Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
Изисква се създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица с учредяване и регистрация, извършени в срока за учредяване на гаранцията за изпълнение.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Документ за регистрация на участника или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър. Когато не е представен ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, участниците – юридически лица или еднолични търговци, прилагат към офертата и удостоверение за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени.
2. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1 от ЗОП.
3. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП.
4. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 5 от ЗОП.
5. Нотариално заверено пълномощно за подписване на офертата, в случай, че участникът се представлява от трето лице.
6. Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя.
7.Списък на документите приложени в офертата.
8.Документ за гаранция за участие.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Информация за общия оборот и за оборота от извършени СМР за последните 3 години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.Заверени копия на годишен баланс и отчет за приходите и разходите за последните 3 години, по които участникът няма загуби.
Застраховка за професионална отговорност по чл.171 от ЗУТ, за първа категория строежи.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на основните договори за СМР изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение;доказателства, че предлаганата полимермодифицирана, керосино устойчива асфалтобетонова смес /съгласно посоченото в Техническото задание/, която участникът предлага да използва при изпълнение на рехабилитацията на перон на летище Варна, е използвана от него за изграждането на други обекти на летища. Доказателствата следва да съдържат и данни, че не са настъпили дефекти в процеса на експлоатация на изпълнените вече обекти.
2.Списък на техническото оборудване, с което разполага участникът;
3. Списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството, с данни за професионалната им квалификация и трудов стаж;
4. Участникът да притежава сертифицирана система за управление на качеството ISO 9001:2000 или еквивалент.
5. Декларация по чл. 13, ал. 1, т. 8 от Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки, че в предложените цени е спазено изискването за минимална цена на труда;
6. Декларация за запознаване със съществуващата инфраструктура на летище Варна;
7. Доказателства за наличие на собствена лицензирана строителна и пътна лаборатория или сключен договор с лицензирана строителна лаборатория за изследване на качеството на асфалтовите смеси. Участникът представя и копие от лиценза на съответната лаборатория.
8. Доказателства за наличие на собствена асфалтова база или копие на сключен договор с асфалтова база, в сила до окончателното изпълнение на поръчката.
9. Разработена технология за изпълнение на ремонтните дейности, както и концепция за изпълнение на поръчката, която следва да включва и информация относно материалите, които участникът предлага да вложи в изпълнението.
10. Списък на подизпълнителите, дял на тяхното участие, стойност на работите, които предлагат да извършат и писмено съгласие на подизпълнителя. Общият обем работа, който се възлага на подизпълнители не може да надвишава 30 % /тридесет процента/ от цялата поръчка.
11. Декларация от подизпълнителя за съгласие да участва като такъв при изпълнението на малката обществена поръчка.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1)
Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 19.03.2009 г. Час: 16:30
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти
26.03.2009 г. 16:30
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 27.03.2009 г. Час: 10:00
Място
заседателна зала на летище Варна
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или нотариално упълномощени от тях представители.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884/070/, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807/315/
Интернет адрес/и:
Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884/070/, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807/315/
Интернет адрес/и:
Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление