Версия за печат

01334-2009-0001

BG-Варна: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт"АД, летище Варна, За: Светла Маринова - отдел "Поръчки", България 9000, Варна, Тел.: 052 573305, E-mail: svetla.marinova@fraport-bulgaria.com, Факс: 052 500858

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.varna-airport.com.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на:

"Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт"АД, летище Варна, За: Елена Колева - деловодител, България 9000, Варна, Тел.: 052 573454, Факс: 052 500858

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

летищни дейности

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Рехабилитация на перона на летище Варна"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: летище Варна
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Рехабилитация на перона на летище Варна, с цел подобряване състоянието на бетоновата настилка, в предвидените за ремонт участъци.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45230000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на проводи и на пътища, релсови пътища и самолетни писти

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общото количество е съгласно количествена сметка, приложена в документацията за участие.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

35


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 8500.00 /осем хиляди и петстотин/ лева без ДДС;Гаранция за изпълнение в размер на 5% от реално подлежащата на плащане цена. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе в "ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА" - клон Варна,IBAN: BG 37 CECB 9790 1073 2533 01 и BIC: CECBBGSF. Условията на гаранцията са съгласно документацията за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Съгласно изискванията заложени в документацията за участие.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Изисква се създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица с учредяване и регистрация, извършени в срока за учредяване на гаранцията за изпълнение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Документ за регистрация на участника или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър. Когато не е представен ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, участниците – юридически лица или еднолични търговци, прилагат към офертата и удостоверение за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. 2. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1 от ЗОП. 3. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП. 4. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. 5. Нотариално заверено пълномощно за подписване на офертата, в случай, че участникът се представлява от трето лице. 6. Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя. 7.Списък на документите приложени в офертата. 8.Документ за гаранция за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Информация за общия оборот и за оборота от извършени СМР за последните 3 години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.Заверени копия на годишен баланс и отчет за приходите и разходите за последните 3 години, по които участникът няма загуби. Застраховка за професионална отговорност по чл.171 от ЗУТ, за първа категория строежи.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на основните договори за СМР изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение;доказателства, че предлаганата полимермодифицирана, керосино устойчива асфалтобетонова смес /съгласно посоченото в Техническото задание/, която участникът предлага да използва при изпълнение на рехабилитацията на перон на летище Варна, е използвана от него за изграждането на други обекти на летища. Доказателствата следва да съдържат и данни, че не са настъпили дефекти в процеса на експлоатация на изпълнените вече обекти. 2.Списък на техническото оборудване, с което разполага участникът; 3. Списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството, с данни за професионалната им квалификация и трудов стаж; 4. Участникът да притежава сертифицирана система за управление на качеството ISO 9001:2000 или еквивалент. 5. Декларация по чл. 13, ал. 1, т. 8 от Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки, че в предложените цени е спазено изискването за минимална цена на труда; 6. Декларация за запознаване със съществуващата инфраструктура на летище Варна; 7. Доказателства за наличие на собствена лицензирана строителна и пътна лаборатория или сключен договор с лицензирана строителна лаборатория за изследване на качеството на асфалтовите смеси. Участникът представя и копие от лиценза на съответната лаборатория. 8. Доказателства за наличие на собствена асфалтова база или копие на сключен договор с асфалтова база, в сила до окончателното изпълнение на поръчката. 9. Разработена технология за изпълнение на ремонтните дейности, както и концепция за изпълнение на поръчката, която следва да включва и информация относно материалите, които участникът предлага да вложи в изпълнението. 10. Списък на подизпълнителите, дял на тяхното участие, стойност на работите, които предлагат да извършат и писмено съгласие на подизпълнителя. Общият обем работа, който се възлага на подизпълнители не може да надвишава 30 % /тридесет процента/ от цялата поръчка. 11. Декларация от подизпълнителя за съгласие да участва като такъв при изпълнението на малката обществена поръчка.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

ЗОП-09-08

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 19.03.2009 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
26.03.2009 г.  16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27.03.2009 г.  Час: 10:00
Място

заседателна зала на летище Варна

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или нотариално упълномощени от тях представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884/070/, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807/315/

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884/070/, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807/315/

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.03.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ