Версия за печат

00113-2009-0001

BG-Кюстендил: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

МБАЛ "Д-р Никола Василиев"АД, пл."17-ти януари" №1, За: Бойко Георгиев - зам.гл.счетоводител - отг.ЗОП, Република България 2500, Кюстендил, Тел.: 078 550261/227/; 078 550241/227/, E-mail: mbal_kn@abv.bg, Факс: 078 550231

Място/места за контакт: счетоводството - Бойко Георгиев

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mbalkn.com.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на оборудване на отделение по хемодиализа

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: в гр.Кюстендил, сградата на МБАЛ "Д-р Н.Василиев" АД, пл."17-ти януари" №1.
Код NUTS: BG415
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на оборудване за отделението по хемодиализа, което включва: доставка на хемодиализни апарати 5 /пет/ броя, доставка на водоочистваща система и доставка на 7 /седем/ броя болнични легла.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

33181100, 33192120

Описание:

Уреди за хемодиализа
Болнични легла

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количествата на необходимите доставки са пет броя хемодиализни апарати, една водоочистваща система, седем броя болнични легла.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранции за участие по позиции: 1-ва позиция-1000 лв., 2-ра позиция-300 лв. и 3-та позиция-100 лв. Гаранциите се представят в една от следните форми: 1.Парична сума, вносима по сметка на дружеството в ТБ"Алианц България"АД, клон Кюстендил- BG44BUIN70031077650335, BIC:BUINBGSF; 2.Банкова гаранция. Кандидатът избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Гаранцията за изпълнение е в размер на 2% от стойността на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането на цените по съответните доставки се извършва чрез банков превод след представяне на следните документи: доставна фактура–оригинал; двустранно подписан приемателно-предавателен протокол, че стоката е доставена, монтирана и персоналът е обучен; гаранционна карта за стоката; ръководство за употреба на български и английски език.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Доставка на нова, неупотребявана апаратура, произведена след 01.01.2009г; Производителя да притежава сертификат ISO 9001:2000; ISO 13485:2003; Участникът да притежава сертификат ISO 9001:2000 за доставка и сервиз на медицинска апаратура; Предлаганата техника да притежава СЕ mark /директива 93/42 ЕЕС/.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Удостоверение за актуално състояние (нотариално заверено копие,издадено не по рано от 3 месеца преди датата на отваряне на офертите); Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47,ал.1,2 и 5 ЗОП; Подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Годишния финансов отчет,информация за общия оборот и за оборота на стоката, която е обект на поръчката, за последните три години. Удостоверения от банки или копие от застраховка за професионална отговорност. Кандидатът може да докаже икономическото и финансовото си състояние с друг документ,който възложителят приеме за подходящ.
Минимални изисквания: Годишния финансов отчет, информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните три години.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доставка на нова,неупотребявана апаратура, произведена след 01.01.2009г,отговаряща на минималните задължителни технически изисквания от документацията. Производителя да притежава сертификат ISO 9001:2000; ISO 13485:2003. Участникът да притежава сертификат ISO 9001:2000 за доставка и сервиз на медицинска апаратура. Предлаганата техника да притежава СЕ mark /директива 93/42 ЕЕС/, която оценява, че съответствието на изделието със съществуващите изисквания е било оценено по приложимите процедури за оценяване на съответствието и нанесен идентификационен номер на нотифициращия орган по чл.64, ал.2 от Закона за Медицинските изделия, когато такъв орган е участвувал в оценяването на съответствието.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 02.04.2009 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Цената от 50 лева е крайна.Документацията се получава в счетоводство на МБАЛ"Д-р Н.Василиев"АД всеки делничен ден от 8,30 часа до 15,30 часа след заплащането й в касата на дружеството или по пощата след заплащането й по банков път по разплащателната сметка BG29BUIN70031077650314 на дружеството в ТБ"Алианц България"АД,клон Кюстендил,BIC:BUINBGSF.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
09.04.2009 г.  14:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.04.2009 г.  Час: 14:00
Място

В сградата на МБАЛ"Д-р Н.Василиев"АД в гр.Кюстендил,пл."17-ти януари" №1,в кабинета на изпълнителния директор

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата, или техни упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" N18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" N18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.02.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на хемодиализни апарати 5 /пет/ броя
1) Кратко описание

Доставка на хемодиализни апарати 5 /пет/ броя с техническите параметри подробно описани в документацията

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33181100

Описание:

Уреди за хемодиализа

3) Количество или обем

5 /пет/ броя хемодиализни апарати

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

Възможност за провеждане на ацетатна и бикарбонатна диализа, включително и сух бикарбонат; Автоматична програма за изолирана ултрафилтрация ISO-UF, обемно контролирано; Диализа с една игла с една кръвна помпа, автоматично настройване на алармени граници и др.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на водоочистваща система
1) Кратко описание

Доставка на водоочистваща система с техническите параметри подробно описани в документацията

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33181100

Описание:

Уреди за хемодиализа

3) Количество или обем

съгласно техническите изисквания

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

Да притежава предварително очистване, гарантиращо SDI<-индекс на гъстотата на утайка, Твърдост на водата <1 dN, Свододен хлор <0,1ppm, налягане към модул обратна осмоза 2-6 bar, Резервоар за резервна вода за минимум четири часа работа на шест диализни апарата + бостерна помпа и др.


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка на 7 /седем/ броя болнични легла
1) Кратко описание

Доставка на 7 /седем/ броя болнични легла с техническите параметри подробно описани в документацията

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33192120

Описание:

Болнични легла

3) Количество или обем

7 /седем/ броя болнични легла с технически характеристики описани в документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

Размери на легло – 200 х 90 х 45 см; Подвижна табла / при глава, крака и секторни /; Четири безшумни колела с централни спирачки на двойка от тях.