Версия за печат

00693-2009-0005

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Университетска многопрофилна болница за активно лечение и спешна медицина "Н.И.Пирогов" ЕАД, бул. Тотлебен № 21, За: Веселина Денчева, Р.България 1606, София, Тел.: 02 9154507, Факс: 02 9520062

Място/места за контакт: сектор "Маркетинг и организация на обществените поръчки"

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на анестезиологичен консуматив за нуждите на УМБАЛСМ “Н.И.Пирогов” ЕАД

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: УМБАЛСМ "Н.И.Пирогов" бул. Тотбелен № 21 Медицинско снабдяване
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка на анестезиологичен консуматив за нуждите на УМБАЛСМ “Н.И.Пирогов” ЕАД, съгласно спецификация

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33170000

Описание:

Анестезия и реанимация

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Описано в конкурсната документация

Минимална прогнозна стойност без ДДС: 800000, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 1000000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата - в размер съгласно конкурсната документация, определена за всяка позиция поотделно, в една от формите съгласно чл. 60 ал. 1 от ЗОП: банкова гаранция в оригинал, издадена от българска или чуждестранна банка в полза на УМБАЛСМ “Н.И.Пирогов” ЕАД, със срок на валидност 90 дни от датата на отваряне на офертите, Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки, следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението. По усмотрение на участниците гаранцията за участие може да бъде парична сума в лева, внесена по банкова сметка BG68SOMB91301010620502, BIC SOMBBGSF “Общинска банка” АД, на името на УМБАЛСМ “Н.И.Пирогов” ЕАД. Гаранцията за добро изпълнение е в размер на 2 /два/ % от стойността на договора без ДДС, в една от формите по чл. 60, ал. 1 от ЗОП. Представя се при подписване на договор за възлагане на обществена поръчка и е условие за сключването му.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва по банков път, в български лева, по с/ката на продавача в срок до 90 дни

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Всяка оферта трябва да съдържа всички необходими документи по чл. 56 от ЗОП и конкурсната документация на възложителя: Оригинал или нотариално заверени копия на: Решение за регистрация или единен идентификационен код, Удостоверение за актуално състояние, Декларации по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП, Оригинален документ за внесена гаранция за участие; Копие от документа за закупена документация и др., подробно описани в документацията за участие в обществената поръчка. ОСНОВАНИЯ ЗА ОТСТРАНЯВАНЕ НА УЧАСТНИКА ОТ ПРОЦЕДУРАТА: 1. Наличие на някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП. 2. Наличие на някоя от хипотезите по чл. 69, ал. 1 от ЗОП. 3. Непредставяне на някой от изброените в документацията документи. 4. Несъответствие на предложените продукти с техническата спецификация. 5. Представяне на непълна оферта или такава, която не отговаря на изискванията, посочени в обявлението и документацията за участие в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Баланс и ОПР за предходната година, заревени от кандидата. 2. Декларация за общия оборот и оборота на стоките, които са обект на поръчката за последните три години в зависимост от датата, на която участникът или кандидатът е учредил дейносттта си.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Средногодишен оборот от доставки на анестезиологичен консуматив за последната финансова година не по-малък от сто хиляди лева без ДДС. 2. Средногодишен оборот за последните 3 години от доставки на анестезиологичен консуматив от същия производител не по-малко от триста хиляди лева без ДДС
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Да имат сключени минимум десет договора за последните 3 години за доставка на анестезиологичен консуматив 2. Минимум пет броя референции от предходната година, с телефон за връзка с подписалия референцията. 3. Копие /в превод/ на сертификат ISO 9001:2000 или еквивалентно на името на участника. 4. Декларация за изградената складова мрежа в страната 5. Декларация за срока на годност на предлаганите медицински изделия 6. Копия /в превод/ на сертификати ISO 9001:2000, EN ISO 13485:2003, или еквивалентно, декларации за съответствие с изискванията на Директива 93/42/ЕЕС /в превод/.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки на такава или подобна апаратура, извършени през последните 3 години, включително стойностите, датите и клиентите; 2. Да имат добра търговска репутация, свързана с предмета на поръчката 3. Кандидатите или участниците да имат внедрена система за управление на качеството 4. Наличие на складова база на територията на гр. София 5. Остатъчен срок на годност на оферираните продукти минимум 75% към доставката. 6. Предлаганата апаратура да отговаря на изискванията на въведени европейски и български стандарти по смисъла на чл.51, ал.1, т.6 от ЗОП
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: предложена цена; тежест: 60
Показател: техническо съответствие; тежест: 40
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
10.04.2009 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
21.04.2009 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 22.04.2009 г.  Час: 10:00
Място

УМБАЛСМ "Н.И.Пирогов" ЕАД, София, бул. “Тотлебен” № 21; Аудиторията на Секция по изгаряне и пластична хирургия, 2-ри етаж /Администрация/

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл. 68, ал. 4 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Обявлението е публикувано на страницата на ЕС - SIMAP на 27.02.2009 г. - вътрешен референтен номер: 2009-024809

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 2 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.02.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ