Версия за печат

00954-2009-0002

BG-Златарица: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Златарица, ул. "Стефан Попстоянов" № 22, За: Крум Пенчев Хаджиев - Старши експерт "Инвестиционни дейности и обществени поръчки", Р България 5090, Златарица, Тел.: 0615 35420, E-mail: ob_zlatarica@mail.bg, Факс: 0615 35478

Място/места за контакт: Община Златарица

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.zlataritsa.net.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Консултиране по цялостната реализация и управление на инвестиционен проект „„Интегриран проект за подобряване на водния сектор на град Златарица””

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 11
Основно място на изпълнение: град Златарица, община Златарица, област Велико Търново
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Обектът на поръчката е осъществяване на консултантски услуги с предмет: „Консултиране по цялостната реализация и управление на инвестиционен проект „Интегриран проект за подобряване на водния сектор на град Златарица”” Изпълнителят трябва да извърши преглед и привеждане в съответствие с българското законодателство и норми за проектиране на съществуващите работни проекти за водоснабдителната мрежа и преглед и становище относно преминалите подготовки на документации за участие в открити процедури по ЗОП за избор на изпълнител и строителен надзор. Договора за строителство на ВиК мрежата трябва да бъдат изготвени въз основа на действащото в Р България законодателство в областта на обществените поръчки.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71700000

Описание:

Услуги по наблюдение и контрол

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно документацията за участие.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят оригинален документ за внесена гаранция за участие. Общият Размер на гаранцията за участие е 1 000 / хиляда/ лева. Гаранцията за изпълнение е в размер на 0,5 % от стойността на договора, която се задържа до изтичане на срока на приемане на обекта. Всички разходи по гаранцията за участие в откритата процедура и тези по гаранцията за изпълнението на поръчката са за сметка на участника, а разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Гаранциите за участие и за изпълнение се представят съгласно чл. 60, ал. 1 от ЗОП в една от следните форми: а/ парична сума, внесена по банкова сметка: IBAN: BG68 CECB 9790 3359 4730 00, BIC - CECBBGSF, при банка ЦКБ – АД, клон гр. Велико Търново, офис гр. Златарица. б/ банкова гаранция. Банковата гаранция за участие е със срок на валидност не по-малък от 180 дни от датата на подаване на предложение от участника. Гаранцията за участие се освобождава или задържа от възложителя при условията и сроковете посочени в чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение се представя преди подписване на договора в предвидените форми на чл. 60, ал.1 от ЗОП и се задържа до изтичане на срока за приемане на обекта. Участникът/определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Когато участникът е обединение на ЮЛ и / или ФЛ, гаранцията за участие се внася / представя от името на обединението, а гаранцията за изпълнение на договора – от новосъздаденото юридическо лице. Срок на валидност на гаранциите: - при банкова гаранция за участие – не по-малък от срока на валидност на офертата; - при банкова гаранция за изпълнение – срока за изпълнение на СМР на обекта посочен в офертата на изпълнителя на поръчката, но не по-малък от минималните гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, съгласно нормативната уредба. Участникът, определен за изпълнител представя парична или банкова гаранция за добро изпълнение на договора в размер на 0,5 % от стойността на договора. Паричната или банкова гаранция за изпълнение се освобождава след изтичане срока за приемане на обекта. Гаранцията за изпълнение на договора може да бъде задържана и след срока на този срок, ако възникне спор между страните, който е внесен за решаване от компетентен съд.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е по Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013г.” след сключване на договор за финансиране с Община Златарица. Плащане - съгласно клаузите на Проекта за договор, приложен към документацията.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато участникът е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, при сключване на договор със същото, то трябва да представи документ за регистрация на юридическо лице. В този случай новосъздаденото дружество е обвързано от офертата, подадена от обединението и от договореностите постигнати с него.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: а) Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; б) Заявление за участие – попълва се Образец №1; в) Административни сведения – попълва се Образец №2; г) Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката – попълва се Образец №3; д) Декларация, че участникът ще спазва всички условия необходими за изпълнение на поръчката – попълва се Образец №4; е) Регистрационни документи на участника - копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице; ж) Документ за закупена тръжна документация – копие; з) Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие; и) Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. (1), ал.(2) и ал. (5) от ЗОП – попълва се съответно Образец №5 й) Доказателства за икономически и финансови възможности; к) Доказателства за технически възможности; л) Референции / препоръки за изпълнението на поръчки, с подобен предмет като настоящата поръчка през периода от 01.01.2000 г. до датата на получаване на офертата, като са посочени лица за контакти, телефон и адрес, от които Възложителят може да получи допълнителна информация; м) Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация); н) Декларация за участието на подизпълнители – Образец №8; о) Споразумение за създаване на обединение за участие и изпълнение на обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице); п) Нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, което да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и лицето подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението); р) Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв – Образец №9; с) Проект на договор - не се попълва, но се парафира (подписва на всяка страница) - Образец №11; т) Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 93, ал. 1 чл. 94 и чл. 96, буква “а” от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности – Образец 12; у) Декларация, че участника приема етичните клаузи – Образец 13. ф) Обосновка на участника и Стратегия на участника. х) Списък с ключови експерти които ще изпълняват обществената поръчка и се дава информация за техния опит – Образец 14 ш) Офертата (Образец №11) щ) Други документи, посочени в документацията
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Удостоверения от банки или копие от застраховка за професионална отговорност; 2. Годишен баланс и отчет за приходите и разходите (или други документи с еквивалентна доказателствена стойност, доказващи финансовия резултат и оборота) за последните 3 (три) години, а именно: през 2006, 2007 и 2008 година – копия подписани и подпечатани на всяка страница; 3. Информация (заедно с удостоверяващи документи) за общия оборот и за оборота от консултантски услуги, който е аналитичен с обекта на поръчката, за последните три години (2006, 2007, 2008 год.) в зависимост от датата, на която участникът или участникът е учреден или е започнал дейността си. Ако информацията не отговаря на посочените изисквания, участникът ще бъде отстранен;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Участникът трябва да е реализирал общо печалба през последните 3 (три) години, а именно: през 2006, 2007 и 2008 година. 2. Общия годишен оборот на участника за последните 3 (три) години, а именно: 2006, 2007 и 2008 година, да е не е по-малко от 100 000 Лева (сто хиляди лева). 3. Участникът трябва да докаже, че минимум 50% от доходите му за 2008 година са от извършване на консултантски услуги в областта на изграждане на екологична инфраструктура.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Информация за средния годишен брой на наетите на трудов договор експерти на участника, имащи квалификация и правоспособност да консултират инвестиционните проекти за всяка от последните три (3) години;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Подготовка на минимум 2 броя Инвестиционии проекти (в т.ч. Апликациони форми; Инвестиционни предложения и други еквивалентни) за финансиране от международни или национални финансови източници (донори) на инфраструктурни проекти в областта на екологичната инфраструктура. Същите следва да бъдат доказани чрез Договори, референции и други еквивалентни документи; 2. Управлението на минимум 1 проект финансиран от Международни и/или национални финансови източници (донорски организации); 3. Подготовка на минимум 2 (два) бр. тръжно досие за строителство и/или реконструкция в областта на екологичната инфраструктура, съгласно българското законодателство или общите договорни условия на ФИДИК (Червена книга, 1999) или еквивалентни договорни условия - успешно изпълнение на поне 2 (два) договора през периода от 01.01.2000 г. до датата на получаване на офертата, в който делът на индивидуалния участник или член на обединението/консорциума е бил поне 40%, и в рамките, на който участникът е изготвил тръжна документация за избор на изпълнител на строителни работи с инвестиционна стойност над 5 000 000 Лева съгласно българското законодателство за обществените поръчки или на база на Общите договорни условия за строителство на ФИДИК ("Червена книга", 1999 г) или еквивалентни договорни условия. За изпълнен се счита договор, по който има одобрение на финален доклад или равностоен документ, издаден от съответния възложител;
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Tn - техническата оценка на предложението; тежест: 50
Показател: Фn - финансовата оценка на предложението; тежест: 50
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
14.04.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 200 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава в деловодството на Община Златарица /стая № 9/, срещу документ за платена такса за участие в Информационния център на Община Златарица. Документацията може да се получи по пощата след представяне на документ за закупена документация.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
27.04.2009 г.  Час: 09:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 28.04.2009 г.  Час: 13:00
Място

гр. Златарица, Община Златарица, заседателна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При извършване на действията на комисията по чл. 68, ал. 3 и чл.69а, ал.3 от ЗОП, както и при отваряне на ценовите оферти, могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013г."

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП, жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие на Възложителя, а когато не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до Възложителя.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.03.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ