Версия за печат

00353-2009-0034

BG-Козлодуй: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"АЕЦ Козлодуй" ЕАД, 3321, гр. Козлодуй, За: Георги Стефанов, Република България 3321, Козлодуй, Тел.: 0973 73822, E-mail: GIStefanov@npp.bg, Факс: 0973 76007

Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки", У-ние "Търговско"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kznpp.org.

Адрес на профила на купувача: www.kznpp.org/Актуално/Обществени поръчки.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Преустройство на 10 бр. мостови ел. телферни кранове 5,6UQ00E08 с Q=5t; 5,6UQ13E08 с Q=5t; 5,6UQ17E01, 02, 03 с Q=8t

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: "АЕЦ Козлодуй" ЕАД
Код NUTS: BG313
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Преустройство на 10 бр. мостови ел. телферни кранове 5,6UQ00E08 с Q=5t; 5,6UQ13E08 с Q=5t; 5,6UQ17E01, 02, 03 с Q=8t. Работата по преустройството трябва да се извърши на три етапа: конструиране, доставка и монтаж. Изискванията към отделните етапи са дадени в т. 1.5 от Т.З.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50531400

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на товароподемни кранове

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно приложено Техническо задание.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

31.12.2009 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 1800 лв. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от стойността му.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Заплащането се извърва поетапно, чрез банков превод в срок до 15 работни дни след представяне на отчетните документи указани в проекта на договор за изпълнение на съответния етап от Работната програма, срещу представена оригинална фактура за стойността на съответния етап.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Списък на документите; Документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговски регистър, когато кандидатът е юридическо лице или едноличен търговец, копие от документа за самоличност, когато кандидатът е физическо лице; Когато не е представен ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, кандидатите - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите заявления за участие и удостоверение за актуално състояние; Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени; Удостоверение от ГД “ИДТН”; Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47 ал. 1, 2 и 5 от ЗОП; Декларация за използване или неизползване на подизпълнители при изпъленние на поръчката; Документ за гаранция за участие; Декларация за подаване на оферта; Информационен лист.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Минимални изисквания: Кандидатите трябва да имат опит в изпълнението на подобни ремонтни дейности. Изискуеми документи: 1. Информация за общия оборот и за оборота на ремонтните дейности, които са обект на поръчката, за последните три години в зависимост от датата, на която кандидатът е учреден или е започнал дейността си.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Минимални изисквания: Кандидатите трябва да имат изпълнени поръчки с подобен обект през последните три години, да притежават необходимото техническо оборудване и кадрови потенциал за изпълнение на поръчката; Изискуеми документи: 1. Списък на договорите от подобен характер и подобен обект, изпълнени през последните 3 години, придружен от препоръки за добро изпъленние за по-важните обекти; 2. Описание на техническото оборудване, с което разполага кандидата; 3. Списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството, с данни за лицата отговарящи за изготвянето на конструктиваната документация и лицата отговарящи за извършване на монтажа с данни за професионалната им квалификация и трудов стаж.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Физически и технически характеристики на предлаганите за доставка материали, детайли и оборудване; тежест: 0,25
Показател: Пригодност на разработената от участника Работна програма за изпълнение на дейностите, в съответствие с Техническото задание; тежест: 0,20
Показател: Гаранционен срок на изпълнените дейности; тежест: 0,15
Показател: Цена; тежест: 0,40
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

БД АЕЦ Търговия 15415

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20.03.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
12 BGN
Условия и начин на плащане

По банков път или в брой в касата на "АЕЦ Козлодуй" ЕАД. Документацията може да бъде изпратена на кандидата чрез куриер или по e-mail след изпращане на копие то платежно нареждане на посочения в обявлението факс, данни за издаване на фактура и точен адрес за получаване на документацията. Банковите реквизити са следните: Корпоративна търговска банка, IBAN BG31KORP92201000224001, BIC KORPBGSF. Осигурен е електронен достъп до документацията за участие в процедурата в профила на купувача на адреса, посочен в т. І.1) от обявлението.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.03.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 31.03.2009 г.  Час: 10:00
Място

Управление "Търговско", "АЕЦ Козлодуй" ЕАД, 3321

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Лица с представителни функции, съгласно регистрацията на участника или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел имат право да присъстват при отваряне на заявленията.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 2 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.02.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ