Версия за печат

01224-2008-0035

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Българска народна банка, пл. "Княз Александър І" № 1, За: Богдан Губерков - по предмета на поръчката - 02 91451296, Р България 1000, София, Тел.: 02 91451517, Факс: 02 91451459

Място/места за контакт: Димитър Павлов- по процедурата

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bnb.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bnb.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Друг: Българска народна банка

Основна/и дейност/и на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Автоматизирана информационна система за събиране и обработка на отчетни форми за издатели на банкови карти и системни оператори/участници в платежни системи.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Основно място на изпълнение: София (столица)
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Автоматизирана информационна система за събиране и обработка на отчетни форми за издатели на банкови карти и системни оператори/участници в платежни системи • Разработка, тестване и внедряване в реална експлоатация на програмен продукт за обработка на информацията от системните оператори на платежни системи, участниците в тях, издателите на банкови платежни карти, акцептиращите банки и издателите на електронни пари (програмен продукт СОПС-БК-ЕП, Продуктът); • зареждане на данни в системата за минали периоди. • гаранционна поддръжка на разработения продукт.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

48000000, 48400000, 48440000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи
Софтуерни пакети за търговски и персонални транзакции
Софтуерни пакети за финансови анализи и счетоводство

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
282000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническо предложение; тежест: 40%
Показател: Обща цена; тежест: 40%
Показател: Професионален опит; тежест: 20%
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Опростено обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2008/S 01 - 2111200 от 21.11.2008 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: 1 / Заглавие:Автоматизирана информационна система за събиране и обработка на отчетни форми за издатели на банкови карти и системни оператори/участници в платежни системи.
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

27.02.2009 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

Верео АД, ул. "Г. Бенковски" № 11, Р България 1000, София, Тел.: 02 9719933, E-mail: office@vereo.bg, Факс: 02 9719944

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 282000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9884070

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.02.2009 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка