Версия за печат

00689-2008-0015


Информация за сключен договор за малка обществена поръчка

BG-Ямбол: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община "Тунджа "-Ямбол, пл. "Освобождение " №1, За: Ангелина Танева-н-к. отдел, Р. България 8600, Ямбол, Тел.: 046 666853, E-mail: angelina.taneva@dbv.bg, Факс: 046 666853

Място/места за контакт: Отдел "Инвестиции"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.tundja.net.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Преустройство на първи етаж от съществуваща сграда – бивша „Здравна служба” във „ФИЛИАЛ – село Тенево” към Център за спешна медицинска помощ – гр.Ямбол”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: с. Тенево
Код NUTS: BG343
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Предмет на преустройството е само І-вия етаж от сградата, където ще бъде обособен бъдещия „ФИЛИАЛ към ЦЕНТЪР ЗА СПЕШНА МЕДИЦИНСКА ПОМОЩ –гр.Ямбол”.Бъдещият „ФИЛИАЛ- ще се състои от следните функционално свързани „зони” и помещения : А. ”зона за клиенти (пациенти) в т. число: ВЪНШНО СТЪЛБИЩЕ и площадка при главен вход (фасада „изток”); ВЪТРЕШНО СТЪЛБИЩЕ и площадка пред „Чакалня за клиентите; ЧАКАЛНЯ за клиентите на филиала; /. РАМПА ЗА НОСИЛКИ И ИНВАЛИДНИ КОЛИЧКИ към съществуващо външно стълбище и площадка при служебен вход; ВХОДНО ПРЕДВЕРИЕ –„ветробран”; САНИТАРЕН ВЪЗЕЛ С ПРЕДВЕРИЕ; РЕГИСТРАТУРА С ТЕЛЕФОННА ЦЕНТРАЛА; /. АМБУЛАТОРЕН КАБИНЕТ; МАНИПУЛАЦИОННА; /. СТАЯ ЗА НАБЛЮДЕНИЕ НА ПАЦИЕНТИ В РИСК; Б. „служебна зона” – СЛУЖЕБЕН КОРИДОР; СТАЯ ЗА ПОЧИВКА НА ПЕРСОНАЛА; САНИТАРЕН ВЪЗЕЛ – БАНЯ И WC за персонала; СЪБЛЕКАЛНЯ ЗА ПЕРСОНАЛА; СКЛАД КОНСУМАТИВИ ЗП = 157,70 кв.м. ;

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45454000

Описание:

Строителни работи по преустройство


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
169802 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: технически; тежест: 50
Показател: Финансови; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

0689/2008/0015

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 28 от 19.12.2008 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: 7 / Наименование:Преустройство на първи етаж от съществуваща сграда – бивша „Здравна служба” във „ФИЛИАЛ – село Тенево " към Център за спешна медицинска помощ – гр.Ямбол”.
V.1) Дата на сключване договора

16.02.2009 г. 

V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Инком-ПВ"-ООД-ЕИК-12823887, ул. "Жорж Папазов", № 9, ет.3, Р.България 8600, Ямбол, Тел.: 046 663919, E-mail: inkom_2001@yahoo.com, Факс: 046 663919

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 169802 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Допълнителна информация

Процедурата е открита с решение №РД-1594/19.12.2008г.на кмета на община "Тунджа"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията с копие до Община "Тунджа", бул. "Витоша", №18, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.3.2) Подаване на жалби

По реда на чл.120 от ЗОП до сключване на договора

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша", №18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

19.02.2009 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор