РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Доставка на медицинска апаратура, включваща Апарат за електрошоково терапия - 2 бр., Електрокардиограф - 2 бр.; Анестезиологичен набор - 2 комплекта, система за кислородно подаване - 6 бр., във връзка с проект по програма ФАР, договор BG2006/01-343.01.01-3.60
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
СБАЛНП"Св.Наум"ЕАД-бул."Цариградско шосе-ІV км" ІV ПКСПСП
Код NUTS:
BG411
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Доставка на медицинска апаратура, включваща Апарат за електрошоково терапия - 2 бр., Електрокардиограф - 2 бр.; Анестезиологичен набор - 2 комплекта, система за кислородно подаване - 6 бр., във връзка с проект по програма ФАР, договор BG2006/01-343.01.01-3.60
ІІ.1.4)
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
33100000
Описание:
Медицинско оборудване
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Апарат за електрошоково терапия - 2 бр., Електрокардиограф - 2 бр.; Анестезиологичен набор - 2 комплекта, система за кислородно подаване - 6 бр.
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие в размер на 500,00 лв., тя може да бъде банкова гаранция или парична сума внесена по сметка на ТБ ОББ, кл."Мария Луиза"София, IBAN BG10UBBS84231012877214, BIC код UBBSBGSF;
Гаранция за изпълнение в размер на 2% от стойността на договора, тя може да бъде банкова гаранция или парична сума внесена по сметка на ТБ ОББ, кл."Мария Луиза"София, IBAN BG10UBBS84231012877214, BIC код UBBSBGSF;
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
финансирена по проект програма ФАР "Деинституциализация посредством представяне на услуги в общността за рискови групи"
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Удостоверение за актуално състояние, документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, копие от документ за самоличност на физическо лице-нотариално заверени;
2. Документ за оторизация от фирмата производител за съответната апаратура, предмет на поръчката;
3. Сертификати за качество на производителя на апаратурата: ISO 9001:2000; ISO 13485:2003; Directive 93/42/EEC/CE mark";
4. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47,ал.1 , 2 и 5 от ЗОП - декларациите по чл.47 от ЗОП следва да се попълнят от всички членове на управителния и контролен орган, както и временно изпълняващите такива длъжности;
5. Документ за закупена документация;
6. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата-копие;
7. Подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката;
8. Срок на изпълнение на поръчката;
9. Декларация, че предложената цена са включени всички разходи за изпълнение на поръчката;
10. Предлагана цена /ценова оферта/ в отделен запечатен плик;
11. Срок на валидност на офертата;
12.Подписан и подпечатен от кандидата проект на договор за възлагане на обществена поръчка;
13. Юридически сведения;
14. Декларация запознат с условията на конкурса;
15. Декларация за предложения гаранционен срок;
16. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника;
17 Сертификат за качество на фирмата доставчик ISO 9001:2000 за доставка и сервиз на медицинска апаратура;
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическото и финансовото състояние:
1. Отчет за приходите и разходите за последните две години;
2.Баланс за последните две години;
3. Информация за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните три години;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за техническите възможности за извършване на поръчката и търговската репутация на кандидата:
1. списък на основните договори за доставка на подобен род медицинска апаратура/подобен род поръчки/ изпълнени през последните три години с включени стойностите, датите и получателите, придружени от препоръки за добро изпълнение;
2. справка за техническите и кодрови възможности, с които кандидатът разполага за изпълнение на поръчката;
3. Декларация, че апаратите ще бъдат нови;
4. Доказателства за оторизиран сервиз в България или директен сервиз на производителя в България;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 24.03.2009 г. Час: 16:00
Условия и начин на плащане
на касата на СБАЛНП"Св.Наум"ЕАД
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти
31.03.2009 г. 16:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 01.04.2009 г. Час: 11:00
Място
учебна зала ДКБ, СБАЛНП"Св.Наум"ЕАД, гр.София, бул."Цариградско шосе -ІVкм"
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Кандидатите, участващи в процедурата, или техни упълномощени представители. Присъстващите представят на председателя на комисията документ за самоличност или пълномощно, нотариално заверено.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС
финансирена по проект програма ФАР "Деинституциализация посредством представяне на услуги в общността за рискови групи"
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9860958, E-mail: cpcadmin@cpc.bg
VI.4.2)
Подаване на жалби
съгласно чл.120,ал2 от ЗОП
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9860958, E-mail: cpcadmin@cpc.bg
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление