Версия за печат

00826-2009-0001

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Специализирана болница за активно лечение по неврология и психиатрия "Св.Наум"ЕАД, бул."Цариградско шосе - ІV км", За: Станислава Бачева, РБългария 1113, София, Тел.: 02 9702101, E-mail: ubalnp@yahoo.com, Факс: 02 8709309

Място/места за контакт: Станислава Бачева

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на медицинска апаратура, включваща Апарат за електрошоково терапия - 2 бр., Електрокардиограф - 2 бр.; Анестезиологичен набор - 2 комплекта, система за кислородно подаване - 6 бр., във връзка с проект по програма ФАР, договор BG2006/01-343.01.01-3.60

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: СБАЛНП"Св.Наум"ЕАД-бул."Цариградско шосе-ІV км" ІV ПКСПСП
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на медицинска апаратура, включваща Апарат за електрошоково терапия - 2 бр., Електрокардиограф - 2 бр.; Анестезиологичен набор - 2 комплекта, система за кислородно подаване - 6 бр., във връзка с проект по програма ФАР, договор BG2006/01-343.01.01-3.60

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Апарат за електрошоково терапия - 2 бр., Електрокардиограф - 2 бр.; Анестезиологичен набор - 2 комплекта, система за кислородно подаване - 6 бр.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

30


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 500,00 лв., тя може да бъде банкова гаранция или парична сума внесена по сметка на ТБ ОББ, кл."Мария Луиза"София, IBAN BG10UBBS84231012877214, BIC код UBBSBGSF; Гаранция за изпълнение в размер на 2% от стойността на договора, тя може да бъде банкова гаранция или парична сума внесена по сметка на ТБ ОББ, кл."Мария Луиза"София, IBAN BG10UBBS84231012877214, BIC код UBBSBGSF;

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

финансирена по проект програма ФАР "Деинституциализация посредством представяне на услуги в общността за рискови групи"

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Удостоверение за актуално състояние, документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, копие от документ за самоличност на физическо лице-нотариално заверени; 2. Документ за оторизация от фирмата производител за съответната апаратура, предмет на поръчката; 3. Сертификати за качество на производителя на апаратурата: ISO 9001:2000; ISO 13485:2003; Directive 93/42/EEC/CE mark"; 4. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47,ал.1 , 2 и 5 от ЗОП - декларациите по чл.47 от ЗОП следва да се попълнят от всички членове на управителния и контролен орган, както и временно изпълняващите такива длъжности; 5. Документ за закупена документация; 6. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата-копие; 7. Подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката; 8. Срок на изпълнение на поръчката; 9. Декларация, че предложената цена са включени всички разходи за изпълнение на поръчката; 10. Предлагана цена /ценова оферта/ в отделен запечатен плик; 11. Срок на валидност на офертата; 12.Подписан и подпечатен от кандидата проект на договор за възлагане на обществена поръчка; 13. Юридически сведения; 14. Декларация запознат с условията на конкурса; 15. Декларация за предложения гаранционен срок; 16. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 17 Сертификат за качество на фирмата доставчик ISO 9001:2000 за доставка и сервиз на медицинска апаратура;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическото и финансовото състояние: 1. Отчет за приходите и разходите за последните две години; 2.Баланс за последните две години; 3. Информация за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните три години;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за техническите възможности за извършване на поръчката и търговската репутация на кандидата: 1. списък на основните договори за доставка на подобен род медицинска апаратура/подобен род поръчки/ изпълнени през последните три години с включени стойностите, датите и получателите, придружени от препоръки за добро изпълнение; 2. справка за техническите и кодрови възможности, с които кандидатът разполага за изпълнение на поръчката; 3. Декларация, че апаратите ще бъдат нови; 4. Доказателства за оторизиран сервиз в България или директен сервиз на производителя в България;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 24.03.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

на касата на СБАЛНП"Св.Наум"ЕАД

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
31.03.2009 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

120

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 01.04.2009 г.  Час: 11:00
Място

учебна зала ДКБ, СБАЛНП"Св.Наум"ЕАД, гр.София, бул."Цариградско шосе -ІVкм"

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Кандидатите, участващи в процедурата, или техни упълномощени представители. Присъстващите представят на председателя на комисията документ за самоличност или пълномощно, нотариално заверено.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

финансирена по проект програма ФАР "Деинституциализация посредством представяне на услуги в общността за рискови групи"

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9860958, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120,ал2 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9860958, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.02.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ