Версия за печат

00974-2009-0001

BG-Видин: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

" Водоснабдяеане и канализация " ЕООД Видин, ул. " Широка " 18, За: Снежана Бадева, Р България 3700, Видин, Тел.: 094 601071, E-mail: snejana.badeva@vik-vidin.com

Място/места за контакт: Отдел МТС

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на изделия от чугун и изделия от стоманено-сварни конструкции, подробно описани по видове и размери в документацията за участие.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Складова база на ВиК Видин
Код NUTS: BG311
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на изделия от чугун - връзки жибо,намалители фланшови,фланшови съединения, тройници фалншови, гърнета за улучни СК ,както и изделия от стоманено-сварни конструкции подробно описани по видове и размери в документацията за участие.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

44167100

Описание:

Свръзки

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Ориентировъчни количества,подробно описани в документацията за участие.

Минимална прогнозна стойност без ДДС: 50000, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 180000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 1800 лв. , гаранцията за изпълнение е в размер на 2% от максималната стойност на обявената обществена поръчка.Гаранциите за изпълнение се представят като парична или банкова .Банкова сметка на възложителя e както следва : Уникредит Булбанк клон Видин, IBAN BG74UNCR9661001011315, BIC UNCRBGSF.Освобождаване на гаранциите за участие е съгласно НВМОП .Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на малка обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането ще се осъществява със собствени средства, отложено плащане по банков път.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Да съгласно изискванията на чл. 6 , ал.1 от НВМОП .

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците следва да отговарят на изискванията на документацията за участие и за тях да не следва да са налице обстоятелствата по чл. 47 от ЗОП .
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Да съгласно посочените в документацията за участие и чл. 50 , ал.1 от ЗОП.
Минимални изисквания: Кандидатите за изпълнители трябва да имат приходи за всяка една от предходните три години, надвишаващи максималната стойност на поръчката ,съгласно посочените в документацията за участие .Доказва се съгласно изискванията на чл. 50 ,ал. от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Да съгласно чл. 51, ал.1 от ЗОП и посочените в документацията за участие изисквания .
Минимални изисквания: Съгласно посочените изисквания в документацията за участие, доказва се съгласно изискванията на чл. 51 от ЗОП.Кандидатите за участие трябва да са изпълнили успешно договори за последните три години ,включващи дейности по доставка с предмет " Доставка на изделия от чугун и стоманено-сварни конструкции " .
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 23.03.2009 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документация е без начислено ДДС.Документацията се получва всеки работен ден от 08 :30 до 16:30 ч. в Административната сграда на ВиК Видин в Отдел МТС срещу представяне на документ за платена невъзстановима цена на документацията за участие в срока посочен за получване .

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
30.03.2009 г.  15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

180

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 31.03.2009 г.  Час: 10:00
Място

Административната сграда на ВиК Видин

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Надлежно упълномощени кандидати за участие в процедурата.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. " Витоша " 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул." Витоша " 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.02.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ