Версия за печат

00353-2009-0033

BG-Козлодуй: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"АЕЦ Козлодуй" ЕАД, 3321, гр. Козлодуй, За: Снежана Гарванска, България 3321, Козлодуй, Тел.: 0973 76545, E-mail: SGarvanska@npp.bg, Факс: 0973 72441

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки", У-ние "Търговско"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kznpp.org.

Адрес на профила на купувача: www.kznpp.org/Актуално/обществени поръчки.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на електрически материали (щепсели, контакти, куплунзи, конектори, ключове, бутони, цокли, фасунги, клеми)"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: "АЕЦ Козлодуй" ЕАД
Код NUTS: BG313
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Поръчка с обект "Доставка на електрически материали (щепсели, контакти, куплунзи, конектори, ключове, бутони, цокли, фасунги, клеми)", включва 4 обособени позиции, с описание съгласно Приложение Б към настоящото обявление.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31681410

Описание:

Електрически материали

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно приложена Техническа спецификация.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 600 лв. Гаранция за изпълнение на договора - в размер на 5 % от стойността му.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Възложителят заплаща цената по договора чрез банкови преводи в срок до 15 работни дни от приемане на всяка партида от доставката, срещу представени оригинална фактура, приемно-предавателен протокол и протокол за извършен входящ контрол без забележки.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Списък на документите; Документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато кандидатът е юридическо лице или едноличен търговец, копие от документа за самоличност, когато кандидатът е физическо лице; Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, кандидатите - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите заявления за участие и удостоверения за актуално състояние; Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени; Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП; Декларация за използване или неизползване на подизпълнители при изпълнението на поръчката; Документ за гаранция за участие; Декларация за кои обособени позиции ще участва кандидата; Декларация за произход на стоките по отделните обособени позиции; Надлежно оформен от производителя документ, даващ разрешение за продажба (дистрибуция) на стоките, когато кандидатът не е производител, Декларация за подаване на оферта; Информационен лист;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Минимални изисквания: Приходите от продажби за електрически материали обект на поръчката, за една от последните три години да е минимум в размер на 10 000 лв., без ДДС. Изискуеми документи: Информация за оборота на стоките, предмет на поръчката за годината в която е достигнат или надхвърлен минималния размер на приходите от продажби.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Минимални изисквания: Кандидатът да е изпълнил поне 2 договора за доставка на електрически материали, предмет на настоящата поръчка за последните три години , като представи препоръки от контрагентите по тях; Декларирания производител да има сертификат за въведена система за управление на качеството, съгласно ISO 9001:2000. Изискуеми документи: 1. Списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. 2. Сертификат за въведена система за управление на качеството, съгласно ISO 9001:2000, издаден от акредитирани институции или агенции за управление на качеството на името на производителя.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

БД АЕЦ Търговия 15171

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16.03.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
12 BGN
Условия и начин на плащане

По банков път или в брой в касата на "АЕЦ Козлодуй" ЕАД. Документацията може да бъде изпратена на кандидата чрез куриер или по e-mail след изпращане на копие от платежно нареждане на посочения в обявлението факс, данни за издаване на фактура и точен адрес за получаване на документацията. Банковите реквизити са следните: IBAN BG31KORP92201000224001, BIC KORPBGSF. Осигурен е електронен достъп до документацията за участие в процедурата в профила на купувача на адреса, посочен в т.I.1) от обявлението.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.03.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 27.03.2009 г.  Час: 13:30
Място

Управление "Търговско", "АЕЦ Козлодуй" ЕАД, 3321

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Лица с представителни функции, съгласно регистрацията на участника или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел имат право да присъстват при отваряне на заявленията.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

АЕЦ Козлодуй ЕАД, Управление "Търговско", отдел "Обществени поръчки", гр. Козлодуй 3321, Република България 3321, Козлодуй, Тел.: 0973 73230, E-mail: kkkamenova@npp.bg, Факс: 0973 76007

Интернет адрес/и:

URL: www.kznpp.org.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.02.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Щепсели, контакти, куплунзи, конектори
1) Кратко описание

щепсели, контакти, куплунзи, конектори

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31224100

Описание:

Щепсели и контакти

3) Количество или обем

Съгласно приложена Техническа спецификация.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Ключове, бутони
1) Кратко описание

ключове за електрически инсталации и бутони

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31681410

Описание:

Електрически материали

3) Количество или обем

Съгласно приложена Техническа спецификация.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Цокли, фасунги
1) Кратко описание

цокли, фасунги

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31223000, 31532400

Описание:

Фасунги за лампи
Цокли на лампи

3) Количество или обем

Съгласно приложена Техническа спецификация.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Клеми
1) Кратко описание

Клеми

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31224500

Описание:

Клеми

3) Количество или обем

Съгласно приложена Техническа спецификация.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12