Версия за печат

00203-2008-0036


Информация за сключен договор за малка обществена поръчка

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Столичен електротранспорт" ЕАД, бул. "Княгиня Мария Луиза" №193, За: Ивайло Узунов, България 1233, София, Тел.: 02 8334101, Факс: 02 9316184

Място/места за контакт: Отдел: Обществени поръчки
I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на канцеларски материали и офис консумативи"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Централен склад на "Столичен електротранспорт" ЕАД, намиращ се на адрес: бул. "Княгиня Мария Луиза" № 193/ или бул. "Козлодуй" №16
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Поръчката се отнася за доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на “Столичен електротранспорт” ЕАД за срок от 1 (една) година от датата на възлагане на пръчката (подписване на договор). С цел по-добра конкурентноспособност и с оглед на специфичните особености в “Столичен електротранспорт” ЕАД поръчката е разделена на две обособени позиции (два лота). I. Обособена позиция 1 – Доставка на канцеларски материали и офис консумативи за централно управление на "Столичен електротранспорт" ЕАД и Обособена позиция 2 – Доставка на канцеларски материали и офис консумативи за поделение “Трансенерго и РП”.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30197640 (FG08, UB05) , 30197642 (FG08, UB05) , 30192122 (FG08, UB05) , 30197000 (FG08, UB05)

Описание:

Самокопирна хартия или други видове хартия за копиране (За употреба в офиси , Офисни материали )
Фотокопирна хартия и ксерографска хартия (За употреба в офиси , Офисни материали )
Писалки (За употреба в офиси , Офисни материали )
Дребно офис оборудване (За употреба в офиси , Офисни материали )


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
55084.46 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Цена; тежест: 80
Показател: Гаранциони условия; тежест: 2
Показател: Срок на доставка (работни дни); тежест: 5
Показател: Разрочено плащане в месеци; тежест: 5
Показател: Опит на фирмата ; тежест: 4
Показател: Технически възможности; тежест: 4
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 12 от 16.10.2008 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: 20 / Наименование:Доставка на канцеларски материали и офис консумативи: Обособена позиция 1 Доставка на канцелрски материали и офис консумативи за централно управление на "Столичен електротранспорт"ЕАД
V.1) Дата на сключване договора

11.02.2009 г. 

V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Ронос" ООД, 831176328, район “Възраждане”, ул. “Гюешево” №83, Бизнес център “Сердика”, сграда №2, офис 424, България 1379, София, Тел.: 0700 17017, Факс: 0700 17017

URL: www.ronos.bg.

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 45818.22 BGN без ДДС
В брой години: 1
Договор №: 21 / Наименование:Доставка на канцеларски материали и офис консумативи: Обособена позиция 2 - Доставка на канцеларски материали и офис консумативи за поделение "Трансенерго и РП"
V.1) Дата на сключване договора

18.02.2009 г. 

V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Офис Екпсрес Сървис" ООД, 103628972, гр. Варна 9009, област Варна, ЗПЗ ул. “Уста Кольо Фичето” №17, България 9009, Варна, Тел.: 02 9732449, Факс: 02 9732449

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 9266.24 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, Факс: 02 9807315

VI.3.2) Подаване на жалби

Крайният срок за подаване на жалби до Комисията за защита на конкуренцията е 10 дни от датата на уведомяване на участника/участниците за класирането или за прекратяване на процедурата.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

19.02.2009 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор