РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
"Доставка на хранителни продукти за нуждите на домашен социален патронаж и детските градини на Община Вършец"
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
гр.Вършец и с. Долно Озирово, община Вършец, област Монтана
Код NUTS:
BG312
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Малка обществена поръчка "открит конкурс" по реда на НВМОП с предмет "Доставка на хранителни продукти за нуждите на домашен социален патронаж и детските градини на Община Вършец".
ІІ.1.4)
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
15800000, 15897200
Описание:
Различни хранителни продукти
Консервирани хранителни продукти
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Количеството на доставките е различно за всеки месец, като това се определя според нуждите на ДСП и детските заведения на територията на общината.
Прогнозна стойност без ДДС
80000 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
1.гаранция за участие в процедурата в размер на 800 лева, /осемстотин лева/ внесена в една от следните форми:
-парична сума, платима в касата на Община Вършец на адрес: гр.Вършец, община Вършец, област Монтана, бул. България" № 10, ет.3, стая 305 или внесена по банковата сметка на общината в банка ОББ-клов Вършец, IBAN BG26UBBS80023300188110, BIC UBBSBGSF или банкова гаранция, по образец към документацията
2. гаранция за добро изпълнение на договора в размер на 2 % от стойността му, внесена в една от следните форми:
-парична сума, платима в касата на Община Вършец на бул. България" № 10, ет.3, стая 305 или внесена по банковата сметка на общината в банка ОББ-клов Вършец, IBAN BG26UBBS80023300188110, BIC UBBSBGSF или банкова гаранция, по образец към документацията
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Доставките ще бъдат финасирани с средства от бюджета на Община Вършец.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите /съдържащи се в плик „А"/, подписан и подпечатан от кандидата.
2. Заявление за участие в процедурата подписано и подпечатано с печата на кандидата, попълнена по образец - приложение № 1 към документацията.
3. Подпечатан документ с Административни сведения - попълнен по образец приложение № 2 към документацията.
4. Удостоверение за актуално състояние на участника, издадено след 01.01.2009г. от Търговския регистър към Агенция по вписванията, когато той е българско юридическо лице, или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство; когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност - нотариално заверени копия. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице посочените документи, трябва да са издадени от компетентния орган в страната на участника.
5. Подробно описание на предложената организация и начина за изпълнение на поръчката;
6. Документ с финансови данни на участника - за последните 3 години /баланси за приходите и разходите на кандидата с изключение на новорегистрираните кандидати/.
7. Списък по чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП - попълнен по образец приложение № 3 от документацията; - списък на договорите за доставки, изпълнени от кандидата през последните пет години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните от тях с приложени препоръки, като се посочва стойността, датата и мястото на доставките, както и дали те са изпълнени качествено и в срок;
8. Списък по чл.51, ал.1, т.7 от ЗОП - попълнен по образец приложение № 4 от документацията; списък на ангажираните специалисти, заети на постоянен трудов договор, предвидени за изпърнението на обществената поръчка с приложени към него документи, удостоверяващи образованието и професионалната им квалификация.
9.Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1 от ЗОП, попълнена по образец – приложение № 5 към документацията.
10.Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП, попълнена по образец – приложение № 6 към документацията. Когато участника предвижда участие на подизпълнители, този документ се представя и за подизпълнителя.
Изискванията по чл.47, ал.1 и ал.2, т.2 и т.3 от ЗОП се отнасят за управителите или за членовете на управителните органи на участниците, а в случай, че членовете са юридически лица-за техните представители в съответния управителен орган.
Когато участника предвижда участие на подизпълнители, тези декларации се представят и от подизпълнителя.
11. Декларация, че кандидата е запознат с условията на поръчката - приложение № 7
12. Декларация, че кандидата ще спазва условията за участие в процедурата - приложение № 8
13. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.5 от ЗОП, попълнена по образец – приложение № 9 към документацията. Когато участника предвижда участие на подизпълнители, тази декларация се представя и от подизпълнителя.
14. Списък с данни за подизпълнителя /ако се ползва такъв/, с посочен дял на участието на подизпълнителя, декларация, подписана от закония представител на участника, че е изискано предварително съгласие за участие на подизпълнителя, както и декларация за съгласие на подизпълнителя по образец-приложение №10 към документацията.Към списъка с данните за подизпълнителя се прилагат документите по чл.13, ал.1, т.1, т.3 и т.4 от НВМОП относно подизпълнителя, надписани с думата “подизпълнител”.
- Ако не се ползва подизпълнител се попълва декларация - приложение № 10
15. Заверено от кандидата копие от документ за данъчна регистрация и/или регистрация по ДДС;
16. Заверено от кандидата копие от БУЛСТАТ;
17. Писмен документ, упълномощаващ лицето, подписало офертата;
18. Документ за внесена гаранция за участие.
19. Копие от платежния документ за закупена конкурсна документация.
20. Референции;
21. Други документи по преценка на кандидата.
22. Образец на техническа оферта с приложен към нея списък на хранителните продукти.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Копие от годишния баланс и отчет за приходите и разходите на участника за последните три години с изключение на новорегистрираните кандидати и кандидатите, упражняващи свободна професия.
Доказателства за икономическото и финансово състояние на кандидатите, по смисъла на чл.50, ал.1 от ЗОП, а именно:
• Информация за общия оборот на кандидата /участника за последните 3 /три/ години.
Минимални изисквания: Регистрация по ДДС
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за техническата възможност за изпълнение на поръчката по смисъла на чл. 51 от ЗОП, а именно:
• списък на изпълнените подобни договори за доставки през последните 5 /пет/ години, придружени с препоръка за добро изпълнение за по-важните от тях, с посочена стойност, място, срокове на изпълнение и Възложител.
• Списък на квалифицирания персонал на кандидата, който ще вземе участие в изпълнението на поръчката, придружен с автобиографии или ксерокопие от трудовите и служебни книжки, дипломи и професионални свидетелства на лицата.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 11.03.2009 г. Час: 17:00
Условия и начин на плащане
Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка се закупува на касата на Община Вършец, гр.Вършец, бул.”България” № 10, ет.3, стая 305, на стойност 250 (двеста и петдесет) лева невъзстановими
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти
12.03.2009 г. 17:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 13.03.2009 г. Час: 10:00
Място
гр. Вършец, област Монтана сграда на Общинска администрация - Вършец, заседателна зала, етаж 4
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Всеки участник може да изпрати свой представител /законен или упълномощен/ да присъства при отварянето на офертите. Представителят се допуска след представяне на документ за самоличност и съответно пълномощно, извън случаите на законно представителство.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070
VI.4.2)
Подаване на жалби
Жалбите по процедурата се подават в срока по чл. 120 от ЗОП.
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Общинска администрация - Вършец, бул."България" № 10, България 3540, Вършец, Тел.: 09521 2222, Факс: 09527 2323
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление