Версия за печат

00850-2009-0002

BG-Вършец: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Вършец, бул."България" № 10, За: Антон Тошев, България 3540, Вършец, Тел.: 09527 2222, Факс: 09527 2323

Място/места за контакт: Общинска администрация - Вършец

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на хранителни продукти за нуждите на домашен социален патронаж и детските градини на Община Вършец"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр.Вършец и с. Долно Озирово, община Вършец, област Монтана
Код NUTS: BG312
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Малка обществена поръчка "открит конкурс" по реда на НВМОП с предмет "Доставка на хранителни продукти за нуждите на домашен социален патронаж и детските градини на Община Вършец".

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

15800000, 15897200

Описание:

Различни хранителни продукти
Консервирани хранителни продукти

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количеството на доставките е различно за всеки месец, като това се определя според нуждите на ДСП и детските заведения на територията на общината.

Прогнозна стойност без ДДС
80000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.гаранция за участие в процедурата в размер на 800 лева, /осемстотин лева/ внесена в една от следните форми: -парична сума, платима в касата на Община Вършец на адрес: гр.Вършец, община Вършец, област Монтана, бул. България" № 10, ет.3, стая 305 или внесена по банковата сметка на общината в банка ОББ-клов Вършец, IBAN BG26UBBS80023300188110, BIC UBBSBGSF или банкова гаранция, по образец към документацията 2. гаранция за добро изпълнение на договора в размер на 2 % от стойността му, внесена в една от следните форми: -парична сума, платима в касата на Община Вършец на бул. България" № 10, ет.3, стая 305 или внесена по банковата сметка на общината в банка ОББ-клов Вършец, IBAN BG26UBBS80023300188110, BIC UBBSBGSF или банкова гаранция, по образец към документацията

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Доставките ще бъдат финасирани с средства от бюджета на Община Вършец.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите /съдържащи се в плик „А"/, подписан и подпечатан от кандидата. 2. Заявление за участие в процедурата подписано и подпечатано с печата на кандидата, попълнена по образец - приложение № 1 към документацията. 3. Подпечатан документ с Административни сведения - попълнен по образец приложение № 2 към документацията. 4. Удостоверение за актуално състояние на участника, издадено след 01.01.2009г. от Търговския регистър към Агенция по вписванията, когато той е българско юридическо лице, или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство; когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност - нотариално заверени копия. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице посочените документи, трябва да са издадени от компетентния орган в страната на участника. 5. Подробно описание на предложената организация и начина за изпълнение на поръчката; 6. Документ с финансови данни на участника - за последните 3 години /баланси за приходите и разходите на кандидата с изключение на новорегистрираните кандидати/. 7. Списък по чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП - попълнен по образец приложение № 3 от документацията; - списък на договорите за доставки, изпълнени от кандидата през последните пет години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните от тях с приложени препоръки, като се посочва стойността, датата и мястото на доставките, както и дали те са изпълнени качествено и в срок; 8. Списък по чл.51, ал.1, т.7 от ЗОП - попълнен по образец приложение № 4 от документацията; списък на ангажираните специалисти, заети на постоянен трудов договор, предвидени за изпърнението на обществената поръчка с приложени към него документи, удостоверяващи образованието и професионалната им квалификация. 9.Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1 от ЗОП, попълнена по образец – приложение № 5 към документацията. 10.Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП, попълнена по образец – приложение № 6 към документацията. Когато участника предвижда участие на подизпълнители, този документ се представя и за подизпълнителя. Изискванията по чл.47, ал.1 и ал.2, т.2 и т.3 от ЗОП се отнасят за управителите или за членовете на управителните органи на участниците, а в случай, че членовете са юридически лица-за техните представители в съответния управителен орган. Когато участника предвижда участие на подизпълнители, тези декларации се представят и от подизпълнителя. 11. Декларация, че кандидата е запознат с условията на поръчката - приложение № 7 12. Декларация, че кандидата ще спазва условията за участие в процедурата - приложение № 8 13. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.5 от ЗОП, попълнена по образец – приложение № 9 към документацията. Когато участника предвижда участие на подизпълнители, тази декларация се представя и от подизпълнителя. 14. Списък с данни за подизпълнителя /ако се ползва такъв/, с посочен дял на участието на подизпълнителя, декларация, подписана от закония представител на участника, че е изискано предварително съгласие за участие на подизпълнителя, както и декларация за съгласие на подизпълнителя по образец-приложение №10 към документацията.Към списъка с данните за подизпълнителя се прилагат документите по чл.13, ал.1, т.1, т.3 и т.4 от НВМОП относно подизпълнителя, надписани с думата “подизпълнител”. - Ако не се ползва подизпълнител се попълва декларация - приложение № 10 15. Заверено от кандидата копие от документ за данъчна регистрация и/или регистрация по ДДС; 16. Заверено от кандидата копие от БУЛСТАТ; 17. Писмен документ, упълномощаващ лицето, подписало офертата; 18. Документ за внесена гаранция за участие. 19. Копие от платежния документ за закупена конкурсна документация. 20. Референции; 21. Други документи по преценка на кандидата. 22. Образец на техническа оферта с приложен към нея списък на хранителните продукти.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Копие от годишния баланс и отчет за приходите и разходите на участника за последните три години с изключение на новорегистрираните кандидати и кандидатите, упражняващи свободна професия. Доказателства за икономическото и финансово състояние на кандидатите, по смисъла на чл.50, ал.1 от ЗОП, а именно: • Информация за общия оборот на кандидата /участника за последните 3 /три/ години.
Минимални изисквания: Регистрация по ДДС
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за техническата възможност за изпълнение на поръчката по смисъла на чл. 51 от ЗОП, а именно: • списък на изпълнените подобни договори за доставки през последните 5 /пет/ години, придружени с препоръка за добро изпълнение за по-важните от тях, с посочена стойност, място, срокове на изпълнение и Възложител. • Списък на квалифицирания персонал на кандидата, който ще вземе участие в изпълнението на поръчката, придружен с автобиографии или ксерокопие от трудовите и служебни книжки, дипломи и професионални свидетелства на лицата.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 11.03.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
250 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка се закупува на касата на Община Вършец, гр.Вършец, бул.”България” № 10, ет.3, стая 305, на стойност 250 (двеста и петдесет) лева невъзстановими

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
12.03.2009 г.  17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в месеци

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 13.03.2009 г.  Час: 10:00
Място

гр. Вършец, област Монтана сграда на Общинска администрация - Вършец, заседателна зала, етаж 4

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Всеки участник може да изпрати свой представител /законен или упълномощен/ да присъства при отварянето на офертите. Представителят се допуска след представяне на документ за самоличност и съответно пълномощно, извън случаите на законно представителство.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалбите по процедурата се подават в срока по чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Общинска администрация - Вършец, бул."България" № 10, България 3540, Вършец, Тел.: 09521 2222, Факс: 09527 2323

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.02.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ