Версия за печат

00510-2009-0003

BG-Девня: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Девня, бул. " Съединение " №78, За: Диана Йорданова Великова, България 9162, Девня, Тел.: 0519 97959, E-mail: d.velikova@devnia.bg, Факс: 0519 97912

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.devnia.bg.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

«Доставка на приготвена храна за Център дневна грижа за възрастни хора с физически увреждания в община Девня”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27

Място на изпълнение: Център дневна грижа за възрастни хора с физически увреждания в община Девня
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Приготвяне и предоставяне на храна със свои средства, продукти, материали и персонал: закуска; обяд-супа, основно ястие и десерт, в работните дни от месеца, при спазване на Сборник с рецепти за заведения за обществено хранене на издателство "Техника" ЕООД с авторски колектив Георти Солов, Весела Ганчева, Кирил Богданов, Илия Петров Илиев, Хелда Христова Боева.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

55520000

Описание:

Услуги на заведения за приготвяне и доставяне на храна

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Приготвяне и доставяне на закуска; обяд-супа, основно ястие и десерт в работните дни от месеца за 40 души в рамките на 7 месеца

Прогнозна стойност без ДДС
33880 EUR
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

3


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 660лева. Гаранция за изпълнение на договора - 3% от стойността на поръчката. Гаранциите за участие и изпълнение, представени в една от формите по чл.60 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

По проект BG 2006/018-343.01.01-2.50 с наименование «Център дневна грижа за възрастни хора с физически увреждания в община Девня” по Национална Програма на МТСП за безвъзмездна помощ ФАР 2006, Програма BG 2006/018-343.01.01 - “Деинституционализация посредством предоставяне на услуги в общността за рискови групи” фаза 3

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код-за българско юридическо лице, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност; 2. Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл.50 от ЗОП и за технически възможности и/или квалификация по чл.51 от ЗОП; 3. Декларация, Приложение 2.4 от участника за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП; 4. Декларация, Приложение 2.4 от участника за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47,ал. 2 от ЗОП; 5. Подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, когато участникът предвижда подизпълнители - Декларация, Приложение 2.6.; 6. Документ за внесена гаранция за участие; 7. Документ за закупена документация за участие; 8.Декларация, Приложение 2.7, че е запознат с условията за участие в процедурата и характеристиките на обекта; 9. Декларация, Приложение 2.8, относно спазването на правилата по охрана на труда, по пожарната безопасност и по безопасността на движение по пътищата при изпълнението на обществената поръчка; 10. Доказателства за сервизна база и сключени договори за сервиз; 11. Ако търговецът е регистриран по ДДС – документ за регистрацията съгласно националното законодателство 12. ЕИК или ксерокопие на БУЛСТАТ / карта / за нерегистрираните в търговския регистър участници и/или друг аналогичен документ ако такъв се издава при регистрация на чуждестранен участник съгласно националното законодателство. 13. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: информация за общият оборот и за оборота на стоките, сходни с предмета на настоящата малка обществена поръчка, за последните три години - Декларация, Приложение 2.5
Минимални изисквания: информация за общият оборот и за оборота на стоките, сходни с предмета на настоящата малка обществена поръчка, за последните три години - Декларация, Приложение 2.5
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: а/ Декларация, Приложение 2.1, от участника, съдържаща списък на договорите за доставки, изпълнени през последните 3 години, придружен от препоръки за добро изпълнение; б/ списък на ръководните и технически лица отговорни за изпълнение на обществената поръчка включително и такива отговорни за контрола на качеството - Декларация, Приложение 2.2; Приложение 2.3; в/ Образци, описание и фотографски снимки на стоките, които ще се доставят, чиято автентичност трябва да бъде доказана; г/ Сертификати издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти.
Минимални изисквания: а/ Декларация, Приложение 2.1, от участника, съдържаща списък на договорите за доствки, изпълнени през последните 3 години, придружен от препоръки за добро изпълнение; б/ списък на ръководните и технически лица отговорни за изпълнение на обществената поръчка включително и такива отговорни за контрола на качеството - Декларация, Приложение 2.2; Приложение 2.3; в/ Образци, описание и фотографски снимки на стоките, които ще се доставят, чиято автентичност трябва да бъде доказана; г/ Сертификати издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

НАРЕДБА № 23 от 17.05.2001 г. за условията и изискванията за представяне на хранителната информация при етикетирането на храните; НАРЕДБА № 5 от 25.05.2006 за транспортирането на хранителните продукти и готовата храна до обектите

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Технически показатели на офертата с коефициент на тежест; тежест: Ктп = 0,5
Показател: Финансови показатели на офертата с коефициент на тежест; тежест: Кфп = 0,5
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 18.03.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
10 BGN
Условия и начин на плащане

Комплектът документи за участие в процедурата се закупува от община Девня, гр. Девня, бул. “ Съединение” № 78, информационен център или по реда на чл..8, ал.6 от НВМОП

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
25.03.2009 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

240

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 26.03.2009 г.  Час: 10:00
Място

заседателната зала на Община Девня, гр. Девня, бул. “Съединение” № 78, ет. 3.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При условията на чл.38, ал.4 от НВМОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

По проект BG 2006/018-343.01.01-2.50 с наименование «Център дневна грижа за възрастни хора с физически увреждания в община Девня” по Национална Програма на МТСП за безвъзмездна помощ ФАР 2006, Програма BG 2006/018-343.01.01 - “Деинституционализация посредством предоставяне на услуги в общността за рискови групи” фаза 3

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на потребителите, бул. " Витоша " № 18, България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.02.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ