РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Рехабилитация на улична мрежа в населени места с компактно ромско население Община Шумен - част пътна
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
Място на изпълнение:
Община Шумен
Код NUTS:
BG333
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Рехабилитация на улична мрежа в населени места с компактно ромско население Община Шумен - част " пътна "-ул."Северна" гр. Шумен; ул. "Тодор Велков" кв. Дивдядово; ул. "Дянко Денев" с. Ивански; ул. "Бели лом" с. Ивански; ул. "Ген. Скобелев" с. Градище; ул. "Лиляна Димитрова" с. Друмево
ІІ.1.4)
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
45000000
Описание:
Строителни и монтажни работи
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
6 бр. улици, съгласно приложени работни проекти
Прогнозна стойност без ДДС
0 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
От национална програма за подобряване на жилищните условия на ромите в Р. България 2005 - 2015 г. чрез МРРБ- София
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Заверено копие на удостоверение за актуално състояние на участника или единен идентификационен код за българско юридическо лице ,документ за регистрация на чуждо лице съобразно националното му законодателство, а когато участника е физическо лице - копие от документ за самоличност.Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47 ал. 1, 2 и 5 от ЗОП и др. документи описани в документацията за участие.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Заверено копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите за предходната година
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години, придружен от препоръки за добро изпълнение на най важните строителни обекти, тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството.Списък на техническите лица,включително на тези, отговарящи за контрола на качеството.Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството.Участникът трябва да представи сертификат/атестат/ от съответни браншови камари, които да го препоръчат като надежден партнъор,ползващ се с репутация на добър изпълнител и финансово стабилно предприятие.Ако участника е внедрил система за управление на качеството на изпълняваните от него работи,посочва вида и с оглед на преценката дали е свързана с настоящия проект и кога се очаква да приключи процеса на сертифициране.Представят се заверени копия от участника от сертификати или удостоверения.Декларация за средния годишен брой на работниците или служителите за последните 3 год.Декларация за техническото оборудване, с което разполага участника за изпълнение на обществената поръчка и др. документи описани в документацията за участие.
Минимални изисквания:
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: предлагана цена въз основа на обобщената рекапитулация,включваща обектите на поръчката; тежест: 50 %
Показател: срок за изпълнение на поръчката; тежест: 30 %
Показател: предлагани гаранционни срокове за обслужване на обектите на поръчката но не по малки от тези в Наредба 2 /31.07.2003г ; тежест: 20 %
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 11.03.2009 г. Час: 17:00
Условия и начин на плащане
Документацията за участие се заплаща в каса № 1 на 'Информационния център" на Община Шумен
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти
18.03.2009 г. 17:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 19.03.2009 г. Час: 10:00
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Желателно е да присъства управителя на фирмата участник или упълномощено от него лице /представило нотариално заверено пълномощно/
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9807315
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша' № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9887040, Факс: 02 9807315
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление