Версия за печат

00322-2008-0035

BG-Кърджали: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Кърджали, бул."България"№41, За: Харитон Христов-началник сектор "Обществени поръчки", РБългария 6600, Кърджали, Тел.: 0361 67330, E-mail: hari_456@abv.bg, Факс: 0361 62968

Място/места за контакт: сектор "Обществени поръчки"
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Друг: Общинска администрация

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Строителен надзор по изпълнение на проект: „Рехабилитация на 4 пътни отсечки в община Кърджали” по оперативна програма „Регионално развитие” (2007-2013).Схема за представяне на безвъзмездна помощ BG 161PO001/2.1.-02./2007 „Подкрепа за устойчиво и интегрално местно развитие чрез рехабилитация и реконструкция на общинската пътна мрежа”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Община Кърджали
Код NUTS: BG425
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Строителен надзор по изпълнение на проект: „Рехабилитация на 4 пътни отсечки в община Кърджали” по оперативна програма „Регионално развитие” (2007-2013)

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
85800 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 85800, Най-висока оферта: 110000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: показатели посочени в документацията за участие; тежест: 100
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 7 от 07.11.2008 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: 1 / Наименование:Строителен надзор по изпълнение на проект: „Рехабилитация на 4 пътни отсечки в община Кърджали” по оперативна програма „Регионално развитие” (2007-2013)
V.1) Дата на сключване договора

05.02.2009 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Екоинженеринг" ЕООД, ул.Булаир№41, РБългария 6600, Кърджали, Тел.: 0361 61110

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност: 85800 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 85800 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Най-ниска оферта: 85800, Най-висока оферта: 110000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Оперативна програма „Регионално развитие” (2007-2013).Схема за представяне на безвъзмездна помощ BG 161PO001/2.1.-02./2007 „Подкрепа за устойчиво и интегрално местно развитие чрез рехабилитация и реконструкция на общинската пътна мрежа”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша№18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9864451

VI.3.2) Подаване на жалби

В 10 /десет/ дневен срок от уведомяване за всяко решение, действие или недействие на възложителя.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша№18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9864451

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

09.02.2009 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор