Версия за печат

00145-2009-0009

BG-Разград: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национален осигурителен институт, чрез ТП на НОИ - Разград, бул. "Бели Лом" №40, За: Теодора Андреева, България 7200, Разград, Тел.: 084 614490; 084 614415, E-mail: Razgrad@nssi.bg, Факс: 084 624386

Място/места за контакт: ТП на НОИ - Разград

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: управлява Държавното обществено осигуряване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изграждане на асансьорна уредба към Административната сграда на ТП на НОИ - Разград

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. Разград, бул. "Бели Лом" №40, Аднистративната сграда на ТП на НОИ - Разград
Код NUTS: BG324
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изграждане на асансьорна уредба към Административната сграда на ТП на НОИ – Разград, находяща се на бул. “Бели Лом” №40, както и всички строително-монтажни дейности свързани с нея съгласно изготвения инвестиционен проект, който включва част “Архитектура”, част “Конструкции”, част “Електро” и част “План за безопасност и здраве”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

42416100

Описание:

Асансьори за хора

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Максималната обща сума на цялата поръчка не може да надхвърля 65 000 /шестдесет и пет хиляди/ лв., без ДДС

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1/ Гаранция за участие в процедурата в размер на 650.00 /шестотин и петдесет/ лв., преведени по сметка на ТП на НОИ - Разград: SG "Експресбанк", клон Разград BIC TTBBBG22 IBAN BG50TTBB94003119023525 по параграф 931000 2/ Гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на сключения договор, представена под формата на парична сума по сметката на ТП на НОИ - Разград

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва по банков път чрез платежно нареждане срещу представени фактури както следва: 1.Авансово плащане в размер на 30 % от стойността на поръчката /с вкл.ДДС/, което се превежда по банков път в срок от 5 /пет/ работни дни след сключване на договора; 2.Окончателно плащане в срок от 10 /десет/ работни дни след окончателното приемане на извършените работи по доставката, монтажа, свързаните с тях строително-монтажни работи и пускането в експлоатация на асансьорната уредба.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Документ за регистрация по Търговския закон с изключение на новорегистрираните и пререгистрираните лица 2. Актуално състояние с дата на издаване, предшестваща подаването на офертата с не повече от 6 месеца, а за новорегистрираните и пререгистрирани лица заверено копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от ЗТР 3. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП /наличието на производство по обявяване в несъстоятелност, както и наличието на парични задължения към държавата по смисъла на чл.162, ал.2 от ДОПК водят до отстраняване на участника/ 4. Документ за внесена гаранция 5. Декларация относно използване на подизпълнител 6. Декларация относно срока на валидност на предложението 7. БУЛСТАТ на фирмата 8. Предлагана цена 9. Проект на договор 10. Други документи посочени в документацията за участие в процедурата
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Копие от годишния баланс и отчета на приходите и разходите на участника за предходната година, с изключение на новорегистрираните участници
Минимални изисквания: съгласно чл.50 от ЗОП
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на основните договори, извършени през последните 3 години; препоръки за добро изпълнение
Минимални изисквания: съгласно чл.51 от ЗОП
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26.03.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 100 BGN
Условия и начин на плащане

30 /тридесет/ лв. с ДДС, платими в брой в касата на ТП на НОИ - Разград

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.04.2009 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09.04.2009 г.  Час: 10:00
Място

гр. Разград, бул. "Бели Лом" №40, Административната сграда на ТП на НОИ - Разград

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват при отваряне на офертите



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, ул. "Витоша" №18, България 1000, София

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.02.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ