Версия за печат

00277-2009-0005

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Топлофикация София ЕАД, ул. "Ястребец" № 23 Б, За: Елена Мартинова, България 1680, София, Тел.: 02 8594064, E-mail: el_ti@mail.bg, Факс: 02 8594149

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.toplo.bg.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Производство , пренос и разпределение на природен газ и топлинна енергия
Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на скална маса от трошен камък за нуждите на "Топлофикация София" ЕАД

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: ТР "София", ул. "202" № 6
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на скална маса от трошен камък за нуждите на "Топлофикация София" АД

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

14212300

Описание:

Конгломерат (едър чакъл) и натрошен камък

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията за участие.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците в процедурата следва да представят гаранция за участие в размер на 1000 лв. без ДДС. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: банкова гаранция или парична сума, внесена в касата или по сметка на "Топлофикация София" ЕАД-“Юробанк И Еф Джи България”АД, IBAN: BG15BPBI79421088447001, BIC: BPBIBGSF. Участникът избран за изпълнител следва да представи гаранция за добро изпълнение в размер на 5 % от стойността на поръчката. Когато гаранцията за изпълнение на договора е банкова гаранция, всички разходи свързани с обслужването й, включително при нейното възстановяване, са за сметка на Изпълнителя. Гаранцията се представя при подписване на договора, в оригинал и следва да бъде безусловна, неотменяема и да има срок на валидност, съгласно договора. Участниците сами избират формата на представяните от тях гаранции.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Заплащането ще се извършва след доставка срещу представяне на фактура, подписана от двете страни, приемо-предавателен протокол и сертификат за качество. Всички плащания ще се извършват с платежно нареждане по банкова сметка на Изпълнителя. Всеки участник може да предложи начин на плащане, който да е изгоден за Възложителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците в обществената поръчка трябва да са регистрирани по ТЗ и ДДС,да представят заверено копие от удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код, данъчна регистрация, регистрация по ЗДДС, декларация по чл.47, ал. 1, ал. 2 и ал.5 от ЗОП, копие от документ за закупена документация, доказателства за техническа възможност на участника за изпълнение на поръчката по чл. 51 от ЗОП и чл. 50 от ЗОП. Възложителят има право да отстрани участник: който не е представил някои от необходимите документи по чл. 13от НВМОП и посочените в документацията; за когото са налице обстоятелства по чл.47, ал.1 и ал. 5 от ЗОП, или обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП; който е представил оферта, която е непълна или неотговаря на предварително обявените от Възложителя условия, или предлаганата с офертата цена не отговаря на изискванията на чл. 14, ал. 2 от НВМОП. Всички документи, свързани с офертата следва да са на български език или да са придружени с легализиран превод и трябва да са заверени с гриф "Вярно с оригинала". Всички документи, приложени в офертата следва да са с дата на издаване не повече от един месец от датата на отваряне на офертите или да са в срока на тяхната валидност, когато такъв е изрично записан в тях.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на икономическото и финансово състояние, участникът трябва да представи документи по чл. 50 от ЗОП.
Минимални изисквания: - заверено копие от годишния финансов отчет за предходната година; -информация за общия оборот и оборота на стоките обект на поръчката за последните три години.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на техническите възможности, участникът трябва да представ документи съгласно чл.51 от ЗОП
Минимални изисквания: -декларация, съдържаща списък на основните договори, сходни с обекта на поръчката, изпълнени през последните 3 години и препоръки - минимум 3 бр.; - сертификати от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните стандарти; -описание на техническото оборудване за осигуряване на качеството; -списък на техническите лица, включително и на тези, отговарящи за контрола на качеството.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 17.03.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата може да бъде получена в сградата на Управлението на "Топлофикация София" ЕАД, ул."Ястребец" № 23 Б, стая 210, срещу представяне на документ за внесени 60 лв. с ДДС в касата и/или по сметка на "Топлофикация София" ЕАД - "Юробанк И Еф Джи България" АД, IBAN:BG15BPBI79421088447001, BIC:BPBIBGSF.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
24.03.2009 г.  17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 25.03.2009 г.  Час: 10:00
Място

В сградата на Управлението на "Топлофикация София" ЕАД, ул. "Ястребец" № 23Б, стая 412.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Представители на участниците, съгласно удостоверение за актуално състояние/удостоверение от Агенцията по вписванията, или лица, изрично упълномощени с нотариално заверено пълномощно за участие в процедурата.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата е открита с Решение № 5/17.02.2009 г. на Изпълнителния директор на "Топлофикация София" ЕАД.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 2 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.02.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ