Версия за печат

00282-2009-0001

BG-ПЛЕВЕН: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

МЕДИЦИНСКИ УНИВЕРСИТЕТ - ПЛЕВЕН, УЛ." КЛИМЕНТ ОХРИДСКИ" №1, За: Илиян Йончев; Ваня Панчева, БЪЛГАРИЯ 5800, ПЛЕВЕН, Тел.: 064 884204; 064 884264, E-mail: pan4evapl@abv.bg

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на 1 /един/ брой лек автомобил за нуждите на Медицински университет-Плевен

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: склад на Изпълнителя
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на 1/един/ брой нов лек автомобил за нуждите на Медицински университет-Плевен. Автомобилът следва да бъде нов и да отговаря на техническите изисквания, посочени в техническата спецификация от настоящата документация.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

34111000

Описание:

Автомобили тип "седан" с 4 врати

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1/един/ брой лек автомобил

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

30


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие се представя в една от формите, посочени в чл.27 от НВМОП и трябва да е със срок на валидност 90 дни от крайния срок за получаване на офертите. Гаранцията за участие в процедурата се освобождава или задържа при условията и сроковете, записани в чл.28 и 29 НВМОП. Общият размер на гаранцията за участие е в размер на 1000 лв. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1% от стойността на договора, представя се преди деня на подписване на договора, в предвидените в чл.27 от НВМОП форми. Паричната сума на гаранцията се внася в брой в касата на МУ-Плевен или по банков път по сметка BG96 BUIB 7889 3318 3072 03, BIC:BUIBBGSF при СиБанк - АД - клон Плевен.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

посочено в документацията

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Удостоверение за актуално състояние или актуално удостоверение за вписване/ЕИК/ съгл. ЗТР, Данъчна регистрация и регистрация по ЗДДС , Регистрация по БУЛСТАТ, Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП, свидетелство за съдимост; Удостоверения от НАП и от общината за липса на задължения към държавата и общината; Доказателства за икон., финансово състояние по чл.50 от ЗОП, за техническите възможности съгл. чл.51 от ЗОП; подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители - за подизпълнителите се представят изискуемите документи съгласно чл.13, ал.1, т.1,3 и 4 от НВМОП. Срок за изпълнение на поръчката; Предлагана цена; Срок на валидност на офертата; Техническо предложение; Попълнен проекто-договор /без посочена цена/;Документ за внесена гаранция за участие; Документ за закупена документация за участие;Административна справка Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Заверено копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите за предходната година; Удостоверение от обслужващата банка.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на основните договори за доставка, в съответствие с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години, включително стойностите, датите и получателите. Препоръки/референции за добро изпълнение; Описание, фотографски снимки/брошури на стоката, която ще се достави; Списък с адреси и телефонни номера на сервизна мрежа, оторизирана за извършване на гаранционно и следгаранционно обслужване на автомобилите на територията на страната; Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата за последните 3 години. Списък с данни за професионалната квалификация и опит на персонала, които ще бъде ангажиран за изпълнение на поръчката;Валидни сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти. Сертификат за качество ISO 9001:2000 или еквивалент на производителя. Сертификат за качество по ISO 9001:2000 на участника. Декларация за произход на стоките. Декларация за предоставяне на СОС сертификат; Оторизационни писма на името на кандидата от производителя, от които да е видно, че е обучен и има права да продава, инсталира и сервизира предлаганата стока, валидна за срока на договора, представена в оригинал или нотариално заверено копие, придружени с превод на български език от фирма за легализирани преводи.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Решение 213/12.02.2009г. на Ректора на МУ-Плевен.

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 13.03.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
96 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава от касата на МУ-Плевен всеки работен ден от 8:00ч. до 16:00ч. срещу заплащане на посочената цена.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
20.03.2009 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 24.03.2009 г.  Час: 10:00
Място

МУ-Плевен, ул. "Кл. Охридски"1, зала 106-Ректорат

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

участници в процедурата или техни упълномощени представители / пълномощно с нотариална заверка на подписите/



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА, БУЛ."ВИТОША" № 18, БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: cpcadmin@cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП - 10-дневен срок

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.02.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ