РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Доставка на 1 /един/ брой лек автомобил за нуждите на Медицински университет-Плевен
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
склад на Изпълнителя
Код NUTS:
BG
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Доставка на 1/един/ брой нов лек автомобил за нуждите на Медицински университет-Плевен. Автомобилът следва да бъде нов и да отговаря на техническите изисквания, посочени в техническата спецификация от настоящата документация.
ІІ.1.4)
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
34111000
Описание:
Автомобили тип "седан" с 4 врати
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
1/един/ брой лек автомобил
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие се представя в една от формите, посочени в чл.27 от НВМОП и трябва да е със срок на валидност 90 дни от крайния срок за получаване на офертите. Гаранцията за участие в процедурата се освобождава или задържа при условията и сроковете, записани в чл.28 и 29 НВМОП. Общият размер на гаранцията за участие е в размер на 1000 лв. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1% от стойността на договора, представя се преди деня на подписване на договора, в предвидените в чл.27 от НВМОП форми. Паричната сума на гаранцията се внася в брой в касата на МУ-Плевен или по банков път по сметка BG96 BUIB 7889 3318 3072 03, BIC:BUIBBGSF при СиБанк - АД - клон Плевен.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
посочено в документацията
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Удостоверение за актуално състояние или актуално удостоверение за вписване/ЕИК/ съгл. ЗТР, Данъчна регистрация и регистрация по ЗДДС , Регистрация по БУЛСТАТ, Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП, свидетелство за съдимост; Удостоверения от НАП и от общината за липса на задължения към държавата и общината; Доказателства за икон., финансово състояние по чл.50 от ЗОП, за техническите възможности съгл. чл.51 от ЗОП; подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители - за подизпълнителите се представят изискуемите документи съгласно чл.13, ал.1, т.1,3 и 4 от НВМОП.
Срок за изпълнение на поръчката; Предлагана цена; Срок на валидност на офертата; Техническо предложение; Попълнен проекто-договор /без посочена цена/;Документ за внесена гаранция за участие; Документ за закупена документация за участие;Административна справка
Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Заверено копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите за предходната година;
Удостоверение от обслужващата банка.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на основните договори за доставка, в съответствие с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години, включително стойностите, датите и получателите. Препоръки/референции за добро изпълнение; Описание, фотографски снимки/брошури на стоката, която ще се достави; Списък с адреси и телефонни номера на сервизна мрежа, оторизирана за извършване на гаранционно и следгаранционно обслужване на автомобилите на територията на страната; Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата за последните 3 години. Списък с данни за професионалната квалификация и опит на персонала, които ще бъде ангажиран за изпълнение на поръчката;Валидни сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти. Сертификат за качество ISO 9001:2000 или еквивалент на производителя. Сертификат за качество по ISO 9001:2000 на участника. Декларация за произход на стоките. Декларация за предоставяне на СОС сертификат; Оторизационни писма на името на кандидата от производителя, от които да е видно, че е обучен и има права да продава, инсталира и сервизира предлаганата стока, валидна за срока на договора, представена в оригинал или нотариално заверено копие, придружени с превод на български език от фирма за легализирани преводи.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1)
Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя
Решение 213/12.02.2009г. на Ректора на МУ-Плевен.
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 13.03.2009 г. Час: 16:00
Условия и начин на плащане
Документацията се получава от касата на МУ-Плевен всеки работен ден от 8:00ч. до 16:00ч. срещу заплащане на посочената цена.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти
20.03.2009 г. 16:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 24.03.2009 г. Час: 10:00
Място
МУ-Плевен, ул. "Кл. Охридски"1, зала 106-Ректорат
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
участници в процедурата или техни упълномощени представители / пълномощно с нотариална заверка на подписите/
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА, БУЛ."ВИТОША" № 18, БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес/и (URL):: cpcadmin@cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП - 10-дневен срок
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление