Версия за печат

01545-2009-0001

BG-гр. РУСЕ: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ДП ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО "ДУНАВ", УЛ. "МАРИЯ ЛУИЗА" № 19, За: Татяна Великова, БЪЛГАРИЯ 7012, гр. РУСЕ, Тел.: 082 820217, E-mail: ddsdunav@dag.bg, Факс: 082 820225

Място/места за контакт: гр. РУСЕ

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Друг: държавно предприятие по чл.62, ал. 3 от ТЗ

Основна дейност на възложителя

Друг: ГОРСКО И ЛОВНО СТОПАНСТВО

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ИЗВЪРШВАНЕ НА ДОБИВ И ИЗВОЗ ДО ВРЕМЕНЕН СКЛАД НА МАРКИРАНА НА КОРЕН ДЪРВЕСИНА

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27

Място на изпълнение: гр. РУСЕ
Код NUTS: BG323
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

ИЗВЪРШВАНЕ НА ДОБИВ И ПОДВОЗ НА МАЛКИРАНА ДЪРВЕСИНА В ОБЕКТ № 904, ОТДЕЛИ 225-г, 225-е, 225-к, 225-н, ОБЩО КОЛИЧЕСТВО 3680 КУБ.М., НА СТОЙНОСТ 66425

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

77211000

Описание:

Услуги, свързани с дърводобива

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

3680 КУБ.М.

Прогнозна стойност без ДДС
66425 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

9


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.ДЕПОЗИТ ЗА УЧАСТИЕ 670 ЛВ. 2.ГАРАНЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ 5% ОТ ПРЕДЛОЖЕНАТА ЦЕНА

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

ПЛАЩАНЕ ПО БАНКОВ ПЪТ, МЕСЕЧНО СЛЕД ПОДПИСАН ПРОТОКОЛ ЗА ДОБИТИТЕ КОЛИЧЕСТВА И ИЗДАДЕНА ФАКТУРА.

ІІІ.1.4) Други особени условия

КАНДИДАТЪТ ЗА УЧАСТИЕ ДА Е ТЪРГОВЕЦ, ВПИСАН В ПУБЛИЧНИЯ РЕГИСТЪР НА ДАГ ПО РЕДА НА НАРЕДБА №1/22.12.2008 Г.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. ДОКУМЕНТ ЗА СЪДЕБНА РЕГИСТРАЦИЯ 2.УДОСТОВЕРЕНИЕ ЗА АКТУАЛНО СЪСТОЯНИЕ НА КАНДИДАТА С АКТУАЛНОСТ 6 МЕСЕЦА 3.КОПИЕ ОТ УДОСТОВЕРЕНИЕ ЗА ЕИК ПО БУЛСТАТ 4.УДОСТОВЕЛЕНИЕ ЗА ВПИСВАНЕ В ТЪРГОВСКИЯ РЕГИСТЪР 5.УДОСТОВЕРЕНИЕ ЗА ДАНЪЧНА РЕГИСТРАЦИЯ И РЕГИСТРАЦИЯ ПО ДДС, АКО ИМА ТАКАВА 6.УДОСТОВЕРЕНИЕ ИЛИ ЛИЦЕНЗ ЗА УПРАЖНЯВАНЕ НА ЧАСТНА ЛЕСОВЪДСКА ПРАКТИКА НА КАНДИДАТА УЧАСТВАЩ В ПРОЦЕДУРАТА 7.ИМЕНАТА НА ПОДИЗПЪЛНИТЕЛИ, АКО ТАКИВА ЩЕ УЧАСТВАТ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА И ДЕЛА НА ТЯХНОТО УЧАСТИЕ 8.ДОКУМЕНТ ЗА УПЪЛНОМОЩАВАНЕ ПРИ НАЛИЧИЕ НА ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.УДОСТОВЕРЕНИЕ ОТ ТД НА НАПЗА ЛИПСА НА ЗАДЪЛЖЕНИЯ 2. ЗАВЕРЕНО КОПИЕ ОТ ГОДИШНИЯ БАЛАНС И ОТЧЕТ ЗА ПРИХОДИТЕ И РАЗХОДИТЕ 3.ДОКАЗАПЕЛСТВО ЗА ТЪРГОВСКА РЕПУТАЦИЯ 4. ДОКУМЕНТ ЗА ВНЕСЕНА ГАРАНЦИЯ ЗА УЧАСТИЕ
Минимални изисквания: С ВАЛИДНОСТ 1 МЕСЕЦ ПРЕПОРЪКИ
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.ДОКАЗАТЕЛСТВО ЗА ТЕХНИЧЕСКА ОБЕЗПЕЧЕНОСТ НА КАНДИДАТА
Минимални изисквания: ДОГОВОР С НАЕТИЯ ЛИЦЕНЗИРАН ЛЕСОВЪД, КОПИЕ ОТ УДОСТОВЕРЕНИЕТО ИЛИ ЛИЦЕНЗА ЗА УПРАЖНЯВАНЕ НА ЧАСТНА ЛЕСОВЪДСКА ПРАКТИКА НА ЛИЦЕНЗИРАНИЯ ЛЕСОВЪД, СПРАВКА ЗА ОБОРУДВАНЕТО,МАШИНИТЕ И ТЕХНИЧЕСКИТЕ СЪОРАЖЕНИЯ, С КОИТО КАНДИДАТА РАЗПОЛАГА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

НАРЕДБА № 1/22.12.2008 Г. ЗА РЕДА И КРИТЕРИИТЕ ЗА РЕГИСТРАЦИЯ ЗА УПРАЖНЯВАНЕ НА ЧАСТНА ЛЕСОВЪДСКА ПРАКТИКА И ИЗВЪРШВАНЕ НА ДЕЙНОСТИ В ГОРСКИЯ ФОНД; НАРЕДБА № 17/01.07.1998 Г.ЗА ЛИЦЕНЗИРАНЕ НА ФИЗИЧЕСКИ И ЮРИДИЧЕСКИ ЛИЦА ЗА УПРАЖНЯВАНЕ НА ЧАСТНА ЛЕСОВЪДСКА ПРАКТИКА.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 05.03.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

В КАСАТА НА ПРЕДПРИЯТИЕТО ИЛИ ПО БАНКОВ ПЪТ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
12.03.2009 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
До дата

30.03.2009 г. 

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 13.03.2009 г.  Час: 10:00
Място

ДЛС "ДУНАВ"

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

ПРЕДСТАВИТЕЛИ НА КАНДИДАТИТЕ



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА, БУЛ."ВИТОША", БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

VI.4.2) Подаване на жалби

ЖАЛБА МОЖЕ ДА ПОДАДЕ ВСЕКИ ЗАИНТЕРЕСОВАН ДО 10 ДНИ ПРИ ОТКРИВАНЕ НА НЕРЕДНОСТИ ПО ПРОВЕЖДАНЕТО И ИЗБОРА НА ИЗПЪЛНИТЕЛ НА ПОРЪЧКАТА

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.02.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ