Версия за печат

00246-2009-0015

BG-с. Ковачево: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД, За: по техническите въпроси - инж. Пенко Пенев; по документацията - инж. Нено Димов, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662318; 042 662911, E-mail: n.dimov@tpp2.com, Факс: 042 662507

Място/места за контакт: ОМТС; Търговски отдел

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.tpp2.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

"ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД, За: Румен Георгиев, Република България 6265, с.Ковачево, Тел.: 042 662070, E-mail: n.dimov@tpp2.com, Факс: 042 662507

Място/места за контакт: КИП, А и АСУТП

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

"ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД, За: Нено Димов - Експерт търговия, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662911, E-mail: n.dimova@tpp2.com, Факс: 042 662507

Място/места за контакт: Търговски отдел

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД, За: Иван Павлов - Завеждащ "Регистратура за класифицирана информация", Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662519, E-mail: tec2@tpp2.com, Факс: 042 662507

Място/места за контакт: Регистратура за класифицирана информация

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на резервни части за тръбопроводи за СОИ, Котелен цех и Турбинен цех – по спецификация”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на резервни части за тръбопроводи за СОИ, Котелен цех и Турбинен цех - по приложена в документацията за участие спецификация.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

42130000

Описание:

Кранове, клапани и подобни устройства

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Tехническите изисквания и спецификация са посочени в документацията за участие

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

30


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие (представя се в офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП). Тази гаранция е на стойност -1 500.00 (хиляда и петстотин) лева. 2. Гаранция за изпълнение на договора (представя се преди подписването му и се освобождава до 30 дни след изтичане 19 месеца от датата на сключване на договор . Гаранцията е в размер на 5% от стойността на договора. 3. Ако гаранциите са парична сума, то те се внасят по сметката на Възложителя, а именно: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, при „Корпоративна Търговска Банка” гр. Раднево. 4. Ако гаранциите са банкови, то те се представят по представените в документацията образци (издадени или потвърдени от българска банка със срок на валидност съответно за участие 90 дни след датата на отваряне на офертата, а за изпълнение на договора е 20 месеца от датата на сключване на договора) и са за посочените по – горе суми.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането се извършва в 60 дневен срок след датата на всяка доставка, удостопверено с данъчна фактура и приемо-предавателен протокол, двустранно подписан от договарящите се страни .

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

НЕ. Преди подписване на договора определения за Изпълнител представя документите посочени в чл.49, ал.1 и ал.2 от Правилник за прилагане на Закона за обществени поръчки (ППЗОП).

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. Гаранционният срок е 18 месеца от датата на монтаж, но не повече от 24 месеца от датата на доставка.. 2. Рекламации: количествени – в момента на приемането, качествени – по време на гаранционния срок, като доставчикът да замени /в рамките на 2 работни дни, за негова сметка/ частите отговарящи на спецификацията. 3. Участникът да представи документ /писмо или договор/ в уверение на това, че е упълномощен да предлага продуктите на производителя. 4. Участникът да представи пълна техническа документация за всяка позиция. 5. Доставените резервни части да бъдат нови, произведени не повече от една година преди датата на доставка – да притежават сертификат за произход и паспорт от завода прозводител

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всеки Участник представя в офертата си: – Удостоверение за актуално състояние (издадено от компетентен съд до 2 месеца преди датата на разглеждане на офертата) и документ за регистрация или съответни документи на чуждестранно лице съобарзно националното му законодателство, а когато е физ.лице - документ за самоличност /копие/. В случай, че е извършена пререгистрация на търговеца по реда и условията на Закона за търговския регистър, се представя оригинал или нотариално заверено копие на удостоверение, издадено от съответната служба по вписванията, преставляващо Приложение №2 към чл.13, т.2 от Тарифа за държавните такси, събирани от Агенцията по вписванията, обнц ДВ бр.94/2005 г. – декларация за отсъствието на обстоятелства по чл.47, ал.1 ЗОП. – декларация за отсъствието на обстоятелства по чл.47, ал.2 ЗОП – декларация за отсъствието на обстоятелства по чл.47, ал.5 ЗОП Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2 се отстранява от участие. – Всички необходими документи по чл.56 ЗОП. Непредставяне на някои от посочените документи е основание за отстраняване на Участника от процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

За доказване на икономическото си и финансово състояние Участника представя: 1. чл. 50, ал. 1, т. 2 от ЗОП - отчет за приходите и разходите и баланс за 2007г.; 2. чл. 50, ал. 1, т.3 от ЗОП - информация за общия оборот и за оборота на доставките, аналогични с обекта на поръчката за последните три години /2006, 2007 и 2008г./ Непредставяне на някой от горните документи е основание за отстраняване на Участник

ІІІ.2.3) Технически възможности

За доказване на техническите възмойности, всеки участник представя в офертата си: 1. списък на основните договори за доставки, с предмет аналогичен на предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години /2006, 2007 и 2008 г./, включително стойностите, датите и контрагентите, придружен с препоръки за добро изпълнение, съгл. чл 51, ал.1, т.1 2. Участниците, които са производители да представят сертификат за ISO 9001:2000 или еквивалентно, а тези които са доставчици, заверено копие на сертификат от производителя. съгл. чл 51, ал.1, т.6

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

9026

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
24.03.2009 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
10 BGN
Условия и начин на плащане

Цената е без ДДС. Документацията се получава от участника или негов представител всеки работен ден от 08.:00 до 11:30 и от 12:30 до 15:30 часа в Търговски отдел на "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД след представяне на бланка с данните на участника (телефон, факс, мобилен телефон, адрес) и фактура за закупена документация. Плащането се извършва в касата на дружеството или по банков път: банкова сметка: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, при „Корпоративна Търговска Банка” гр. Раднево.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.04.2009 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 06.04.2009 г.  Час: 13:00
Място

Заседателна зала на търговски отдел в ТЕЦ Марица изток 2 ЕАД

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

1. Участници в процедурата или техни упълномощени представители. 2. Представители на средства за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно разпоредбите на чл.120 и сл. ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.02.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ