Версия за печат

00087-2009-0006

BG-София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Столична Община, ул."Московска"№33, За: Евгения Захариева, България 1000, София, Тел.: 02 9809866, E-mail: ezaharieva@sofia.bg, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: дирекция "Обществени поръчки и концесии",ул." Париж"№1

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

Столична община, ул."Париж"№5,ет.3, За: Петър Трайков, България 1000, София, Тел.: 02 9377404, Факс: 02 9811078

Място/места за контакт: дирекция "Околна среда"

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Столична община, ул."Московска" №33, За: Илияна Станева, България 1000, София, Тел.: 02 9809866, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: ул."Московска" №33, фронт-офис

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Осъществяване на консултантски услуги за изготвяне на доклади за съответствие на изготвените инвестиционни проекти и строителен надзор /инженер/ на всички обекти към проект: „Изграждане на интегрирана система от съоръжения за третиране на битовите отпадъци на Столична община на площадки „Садината” и „Хан Богров”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12
Основно място на изпълнение: територята на Столична община: площадка „Садината” в землището на с. Яна, площадка „Хан Богров”, землището на с. Горни Богров и в офиса на Изпълнителя.
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Осъществяване на консултантски услуги за изготвяне на доклади за съответствие на изготвените инвестиционни проекти и строителен надзор /инженер/ на всички обекти към проект: „Изграждане на интегрирана система от съоръжения за третиране на битовите отпадъци на Столична община на площадки „Садината” и „Хан Богров”.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71520000

Описание:

Строителен надзор

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

съгласно техническото задание неразделна част от документацията

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

32


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в откритата процедура в размер на 110,000 лева (сто идесет хиляди лева), или равностойността й в евро по официален курс на БНБ, представена в една от следните форми: -парична сума, внесена по сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 33008301, или сметка в евро: IBAN: BG 80 SOMB 9130 36 33008302, към Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, на името на Столична община, дирекция "Финанси"; или банкова гаранция за срока на валидност на предложенията; Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от стойността му, представена преди подписването му, в една от следните форми: -парични сума, внесени по сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 33008301, или сметка в евро: IBAN: BG 80 SOMB 9130 36 33008302 към Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, на името на Столична община, дирекция "Финанси"; или банкова гаранция за срока на договора;

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансиране от бюджета на СО

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Право на участие в процедурата по възлагане на обществената поръчка има всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице /чл.9,ал.1от ЗОП/, както и техните обединения.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

Подробно описание на условията за участие има в документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения. 2. В случай, че Участника участва като обединение, изброените изисквания по точки 12 и 13, ще се прилагат кумулативно за обединението като цяло, а не за всеки член на обединението по отделно. 3. В случай, че Участника участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава членовете на обединението сключват споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: • всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора; • водещият член на обединението е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; • изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на водещия член на обединението; • всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. 4. Членовете на обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. 5. Споразумението за създаването на обединение се прилага към офертата на участника, както и регистрацията на обединението по БУЛСТАТ(ако такава е налична).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документи по чл.50, ал.1, т.т.1, 2, 3 от ЗОП. За участник, установен/ регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен / регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен / регистриран участника.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Доказателства (копия) за наличието и валидността на застрахователен договор за застраховка за професионална отговорност на лицето (лицата), което ще осъществява строителния надзор за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. Когато участникът е обединение, доказателството се представя от всяко физическо илиюридическо лице, включено в обединението/чл.56, ал.3 от ЗОП/; •Средният оборот на участника (самостоятелна фирма или обединение) за всяка една от последните 3 (три) финансови години: 2005, 2006 и 2007 година да бъде минимум 10,000,000 (десет милиона) лева. •Участникът трябва да е реализирал общо (кумулативно) нетна печалба /т.е. положително число различно от нула/ за последните 3 (три) финансови години, а именно през 2005, 2006 и 2007 година.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: За доказване на съответствие с техническите изисквания, участникът следва да приложи списък на основните договори за услуги (по Образец № 11 от документацията), изпълнени през периода от 01.01.2000 г. до 31.12.2008г.. Като доказателства за реално изпълнение на посочените в списъка договори могат да бъдат представяни извлечения от договори или референции от клиенти, от които са видни предмета на съответния проект, обхвата и обема на извършената от участника работа, стойността на договора и датата на започване и приключване на работата по него. 2.Автобиографии на предложените ключови експерти (Образец № 13 от документацията) 3.Декларация за разположение на ключов експерт (Образец № 14 от документацията); 4.Участникът/член на обединението в случай на обединение/подизпълнител, изпълняващ съответната дейност следва да приложи лиценз за оценка на инвестиционните проекти и лиценз за упражняване на строителен надзор със списък на експертите, които работят към фирмата и покриващи всички части; За доказване на съответствие с изискванията към експертите, участникът следва да приложи към всяка автобиография документи, доказващи покриване на съответните изисквания.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът трябва да има доказан опит във всички описани области, както следва: •упражняване на независим строителен надзор на най-малко три обекта за строителство на депо за битови отпадъци с капацитет най-малко 500,000 м3, като строителството да е завършило през периода от 01.01.2000г. до 31.12.2008г.; •упражняване на независим строителен надзор в строителството на минимум един инвестиционен проект за съоръжения за третиране на отпадъци с капацитет най-малко 50,000 тона/година, като проектът да е завършил през периода от 01.01.2000г. до 31.12.2008г.; •изготвяне на доклад за съответствие на най-малко един работен проект за депа за битови отпадъци с капацитет най-малко 500,000 м3, съгласно изискванията на ЗУТ/или еквивалентни оценки, съгласно националното законодателство на съответната страна/, като договора за услуга да е приключил през периода от 01.01.2000г. до 31.12.2008г.; •изготвяне на доклад за съответствие на най-малко един работен проект на съоръжениe попадащо в първа или втора категория строежи, съгласно чл. 137 от ЗУТ /или еквивалентни оценки, съгласно националното законодателство на съответната страна/ ъс строителна стойност не по-малка от 30,000,000лв. 2.Техническите изисквания към ключовите експертите, които участникът трябва да предостави са подробно описани в документацията.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Участникът/член на обединението в случай на обединение/подизпълнител, изпълняващ съответната дейност следва да приложи лиценз за оценка на инвестиционните проекти и лиценз за упражняване на строителен надзор със списък на експертите, които работят към фирмата и покриващи всички части;

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: оценка на техническото предложение -Тп х 0.7 - в т.ч.:; тежест: 100т.
Показател: Стратегията на участника по отношение изпълнението на договора ; тежест: 50 т.
Показател: График за изпълнение на дейностите ; тежест: 30т.
Показател: Въведение и встъпителен анализ ; тежест: 20 т.
Показател: оценка на ценовото предложение- Фп х 0.3; тежест: 100 т.
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2008/S 027 - 036383 от 08.02.2008 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
06.03.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 7 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул."Париж" № 1 ст.№2, след заплащането й в касата на ул."Париж" № 1 ет.3 ст. №207. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а петък и последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00 ч.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
17.03.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 19.03.2009 г.  Час: 14:00
Място

ул.Московска №33

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 8907315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение, а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.02.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ