Версия за печат

00246-2009-0009

BG-с. Ковачево: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД, За: Д. Желязков - Технолог М ВС; Т. Делчев - експерт-търговия ТО, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662486; 042 662110, E-mail: todor.delchev@tpp2.com, Факс: 042 662507

Място/места за контакт: Въглищно стопанство, Търговски отдел

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

"ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД, За: Т.Делчев - експерт търговия, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662110, E-mail: todor.delchev@tpp2.com, Факс: 042 662507

Място/места за контакт: Търговски отдел

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД, За: Иван Павлов - Завеждащ "Регистратура за класифицирана информация", Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662519, E-mail: todor.delchev@tpp2.com, Факс: 042 662507

Място/места за контакт: Регистратура за класифицирана информация

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Основен ремонт на булдозер ДEТ 250 - 1 бр. и 1 бр. дизелов двигател модел В 31 М2

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Основен ремонт на ДEТ 250 - 1 бр. и 1 бр. дизелов двигател модел В 31 М2, техническото задание е представено в документацията за участие

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50531000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на неелектрически машини

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

техническото задание е представено в документацията за участие

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

4


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие (представя се в офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП в размер на: 2 000 лв. 2. Гаранция за изпълнение на договора представя се преди подписването му и е в размер ма 5 % от стойността му. 3. Ако гаранциите са парична сума, то те се внасят по сметката на Възложителя, а именно: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, "Корпоративна Търговска Банка" гр. Раднево. В основанието за плащане да бъде посочено: "Гаранция за участие /изпълнение/ по ОП № ...............". 4. Ако гаранциите са банкови, то те се представят по представените в документацията образци (издадени или потвърдени от българска банка) и са със срок на валидност: за участие - 120 дни от датата на отваряне на офертите, за изпълнение на договора - 16 месеца от датата на подписване на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането на поръчката е със собствени средства. Плащанетосе извършва в 60 дневен срок от датата на подписване на приемо-предавателен протокол и представяне на данъчна фактура.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят изисква гаранционния срок на ремонта на : 1. булдозер ДEТ 250 не по-малко от 24 месеца от датата на двустранно подписан приемо предавателен протокол /ППП/ и гаранционно обслужване, което не включва консумативите: масла, горивен филтър 2.дизелов двигател модел В 31 М2 не по-малко от 5000 моточаса от датата на двустранно подписан приемо предавателен протокол /ППП/ и гаранционно обслужване, което не включва консумативите: масла, горивен филтър

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всеки Участник представя в офертата си: – Удостоверение за актуално състояние (издадено от компетентен съд до 2 месеца преди датата на разглеждане на офертата) и документ за регистрация или съответни документи на чуждестранно лице съобарзно националното му законодателство, а когато е физ.лице - документ за самоличност /копие/. В случай, че е извършена пререгистрация на търговеца по реда и условията на Закона за търговския регистър, се представя оригинал или нотариално заверено копие на удостоверение, издадено от съответната служба по вписванията, преставляващо Приложение №2 към чл.13, т.2 от Тарифа за държавните такси, събирани от Агенцията по вписванията, обнц ДВ бр.94/2005 г. – декларация за отсъствието на обстоятелства по чл.47, ал.1 ЗОП. – декларация за отсъствието на обстоятелства по чл.47, ал.2 ЗОП – декларация за отсъствието на обстоятелства по чл.47, ал.5 ЗОП Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2 се отстранява от участие. – Всички необходими документи по чл.56 ЗОП. Непредставяне на някои от посочените документи е основание за отстраняване на Участника от процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

За доказване на икономическото си и финансово състояние Участника представя: 1. чл. 50, ал. 1, т. 2 от ЗОП - отчет за приходите и разходите и баланс за 2007г.; 2. чл. 50, ал. 1, т.3 от ЗОП - информация за общия оборот и за оборота на услугите, които са обект на поръчката за последните три години /2006, 2007 и 2008г./ Непредставяне на някой от горните документи е основание за отстраняване на Участник

ІІІ.2.3) Технически възможности

За доказване на техническите възмойности, всеки участник представя в офертата си: 1. чл.51, ал.1, т.1 списък на основните договори за услуги, с предмет аналогичен на предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години /2006, 2007 и 2008 г./, включително стойностите, датите и контрагентите, придружен с препоръки за добро изпълнение. 2. чл.51, ал.1, т.3 описание на техническото оборудване за осигуряване на качеството на услугата 3. чл.51, ал.1, т.4 списък на технически лица, вклщчително на тези, отговарящи за контрола на качеството 4. чл.51,ал.1, т.7 документи осигуряващи образуванието и профисионалната квалификация на участника и на ръководните му служители, или на лицата, които отговаря за извършването на услугата 5. чл.51, ал.1, т.9 декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществени поръчки за услуги. 6. чл.53, ал.1 - сертификат за управление на качеството ISO 9001:2000, или еквивалентно, на Участника, издаден от акредитирана институция и заверен от участника Непредставяне на някой от гореописаните документи е основание за отстранявана на Участника.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Финансова оценка; тежест: 0.5
Показател: Техническа оценка със следните критерии:А-Техническо оборудване - kт1 =0.4; В-Експертност на основания екип- kт2 =0.4;С-Гаранционно обслужване и техническа помощ- kт3 =0.2; тежест: 0.5
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

9023

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.03.2009 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
10 BGN
Условия и начин на плащане

Цената е без ДДС. Документацията се получава от участника или негов представител всеки работен ден от 08.:00 до 11:30 и от 12:30 до 15:30 часа в Търговски отдел на "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД след представяне на бланка с данните на участника (телефон, факс, мобилен телефон, адрес) и фактура за закупена документация. Плащането се извършва в касата на дружеството или по банков път: банкова сметка: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, при „Корпоративна Търговска Банка” гр. Раднево.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.04.2009 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 08.04.2009 г.  Час: 10:00
Място

Заседателна зала на търговски отдел в ТЕЦ Марица изток 2 ЕАД

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

1. Участиници или техни упълномощени представители. 2. Представители на средства за масова информация и на юредически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно разпоредбите на чл.120 и сл. ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.02.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ