Версия за печат

00028-2009-0003

BG-София: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на регионалното развитие и благоустройството, ул. "Кирил и Методий" 17-19, За: Диляна Микова, България 1202, София, Тел.: 02 9405468, E-mail: dmikova@mrrb.government.bg, Факс: 02 987750

Място/места за контакт: Главна дирекция "Програмиране на регионалното развитие"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgregio.eu.

Адрес на профила на купувача: www.mrrb.government.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Регионално развитие и благоустройство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Укрепване капацитета на Управляващия орган за управление и изпълнение на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г. чрез разработване на програма за обучение, финансиран по Оперативна програма "Регионално развитие"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 11
Място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Реализирането на проекта цели укрепване капацитета на Управляващия орган на ОПРР за безпрепятственото управление и изпълнение на програмата, осигурявайки по този начин високо ниво на усвояване на средствата от ЕС. Предвижда се цялостна оценка на организационния капацитет на УО и анализ на нуждите от обучение, което ще позволи да се установят необходимите ключови компетенции, необходими за изпълнение и управление на ОПРР. На тази основа следва да се изготви програма за обучение на служителите на УО, отговаряща на техните реални потребности в зависимост от позицията, която заемат и конкретните им отговорности и задачите.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

75100000, 75131000

Описание:

Услуги на държавното управление
Услуги за държавните органи и служби

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно Техническо задание

Прогнозна стойност без ДДС
113350 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

4


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие в размер на 1000 (хиляда) лева с включен ДДС, като участникът избира сам формата на гаранцията за участие, както следва: а) парична сума - внася се по сметка на Министерство на регионалното развитие и благоустройството в БНБ: BIC - BNBGBGSD / IBAN - BG89 BNBG 9661 3200 1979 01, като в нареждането за плащане задължително трябва да бъде записано: "Гаранция за участие в обществена поръчка с предмет: "Укрепване капацитета на Управляващия орган за управление и изпълнение на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г. чрез разработване на програма за обучение" или б) банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Министерство на регионалното развитие и благоустройството съгласно образец (Приложение № 6 към документацията за участие). Гаранцията за изпълнение е в размер на 5% от общата цена на договора и се представя от изпълнителя преди сключването на договора под формата на парична сума, внесена по набирателната сметка на МРРБ или под формата на банкова гаранция, съгласно документацията за участие (Приложение № 7).

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Стойностите по договора се плащат в лева по банков път. Начинът на плащане е описан в приложения към документацията проект на договор.( Приложение 9)

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всички обстоятелства и необходими документи са детайлно описани в документацията за участие. От участие в настоящата процедура се отстраняват кандидатите/участниците, които не отговарят на поставените от възложителя условия, описани в Указанието за подбор на офертите.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическо и финансово състояние: 1. За юридическите лица: а) банкова референция от обслужваща банка за коректност на участника – оригинал или заверено от участника копие; б) годишния финансов отчет или някоя от съставните му части за 2006, 2007 и 2008 год. – заверено от участника копие; в) информация за общия оборот и за оборота на услугите, които са обект на поръчката за последните три години, включително 2008 г. – оригинал. 2. За физическите лица: Официални документи (копие или оригинал), удостоверяващи дохода на физическото лице за всяка от предходните три години.
Минимални изисквания: Участникът (фирмата или водещият член на обединението) трябва да има минимален документално доказан общ оборот или доход за последните три години, включително 2008 г. в размер на 300 000 (триста хиляди) лева или равностойността в евро.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на договори, изпълнени от участника през предходните пет години (2004-2008 г.), като всеки договор следва да покрива поне една от областите, изброени в т.6.4.-А на техническото задание - оригинал. 2. Списък на изпълнени от участника или експертиня му състав договори в областта на разработването на анализи и планове/програми за развитие на капацитета за управление и използване фондовете на ЕС - оригинал. 3. Референции и/или заверени от участника копия на договорите по т. а) и б). 4. Списък на основните експерти - членове на консултанския екип, с информация за притежаваното от тях образование и с посочен ръководител на екипа - оригинал; 5. Автобиографии на основните експерти, попълнени и придружени от необходимите документи по образеца, предоставен от Възложителя в документацията за участие (Приложение № 10) - оригинал. 6. Декларация - опис на притежаваната от участника материална база (собствена или наета), съгласно условията на т. 6.5 от техническото задание – оригинал.
Минимални изисквания: 1. През последните пет години (2004-2008 г.) участникът следва да е изпълнил поне един договор на стойност не по-малка от 100 000 (сто хиляди) лева, който да покрива минимум две от областите, посочени в т.6.4.-А на техническото задание. За да се счита договорът за приемлив, участникът следва да е изпълнил поне 40 % от дейностите по проекта, като тази част в парично изражение задължително следва да надвишава сумата от 100 000 лева. 2. През последните пет години (2004-2008 г.) участникът или експертния му състав следва да е изпълнил поне два договора, които да покриват областите, посочени в т. 6.4.-Б на техническото задание. 3. Кандидатът трябва да осигури един ръководител проект и четирима главни (основни) експерти. Всички те трябва да имат квалификация и опит, съответстващи на изискванията, изложени в т.6.3.1 на техническото задание. 4. Кандидатът трябва да има възможности за осигуряване на адекватна материална база и оборудване на експертите.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: (П1) Предложена от участника цена; тежест: 20
Показател: (П2) Обосновка и стратегия на участника, като част от техническата оферта за изпълнение на договора; тежест: 50
Показател: (П3) График на дейностите, като част от техническата оферта за изпълнение на договора; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13.03.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.03.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

60

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 06.04.2009 г.  Час: 16:00
Място

Министерство на регионалното развитие и благоустройството

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Представители на кандидатите, подали оферти за участие.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG 161PO001/5-01/2008: "Техническа помощ за подготовка, управление, наблюдение, оценка, информация, контрол и укрепване на административния капацитет за изпълнение на ОПРР, Компонент 1- Програмиране, управление, мониторинг, оценка и контрол"

VI.3) Допълнителна информация

Сроковете на обществената поръчка са съкратени на основание чл.64, ал.3 от ЗОП. Крайният срок за получаване на оферти е 23.03.2009г. до 16:00 часа. Документацията ще бъде предоставена на страницата на МРРБ и на УО на ОПРР:www.mrrb.government.bg и www.bgregio.bg

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, Бул. "Витоша" 18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, Бул. "Витоша" 18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.02.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ