Версия за печат

00033-2009-0001

BG-Сливен: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Център за спешна медицинска помощ Сливен, бул. Христо Ботев №1 А, За: Димитрина Славова Димитрова, Р. България 8801, Сливен, Тел.: 044 624050, E-mail: csmp_sl@mbox.contact.bg, Факс: 044 624050

Място/места за контакт: пощ. кутия 1248, Първи пощенски клон

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Друг: Център за оказване на спешна медицинска помощ на територията на област Сливен в градовете Сливен, Нова Загора, Котел и Твърдица

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Осигуряване на храна на служителите на ЦСМП Сливен и филиалите му в градовете Сливен, Нова Загора, Твърдица и Котел по Наредба № 11 на МЗ и МТСП от 21.12.2005 год. и храна за сметка на СБКО чрез ваучери за 2009 год.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: бул. Христо Ботев № 1 А
Код NUTS: BG342
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Предмет на МОП е :осигуряване на храна на служителите на ЦСМП Сливен и филиалите в градовете Сливен, Нова Загора, Твърдица и Котел по Наредба № 11 на МЗ и МТСП от 21.12.2005 год. и храна за сметка на СБКО чрез ваучери за 2009 год. Всеки участник в процедурата за възлагане на МОП задължително участвува за всички филиали- Сливен ,Нова Загора , Котел и Твърдица едновременно, като за целта подава само една оферта . От кандидатите се изисква да имат сключени договори с хранителни магазини находящи се в четирите града , за което обстоятелство прилага списък на магазините ,чрез които ще осигуряват храна с ваучери . Обект на МОП е отпечатването и доставянето на ваучери с номинална стойност 1.00 лв. , 2.00 лв. , 5.00 лв. или 10.00 лв., имащи надеждна защита. Изпълнителят следва да осигури възможност за използуване на ваучерите в максимален брой обекти за продажба на хранителни продукти и готови храни в четирите филиала на ЦСМП – Сливен , Нова Загора , Котел и Твърдица за 2009 г. На ваучерите следва да е отбелязано изрично : -че са издадени по смисъла на Наредба № 11 на МЗ и МТСП от 21.12.2005 год. и СБКО - на ваучерите по Наредба № 11 изрично да бъде вписано, че се отнасят ''за хранителни продукти''

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Очаквана стойност за 12м. - 57000лв. с ДДС

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размерът на гаранцията за участие е 570 /петстотин и седемдесет/ лв . Когато участникът е определен за изпълнител на обществената поръчка ,той представя при подписването на договора, гаранция за изпълнение на същия , която е със срок на валидност 14 месеца от сключването на договора , в размер на 5% от стийността на поръчката - 2850 лв.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

1. Министерство на здравеопазването чрез СЕБРА съгл. ЗДБРБ/Закон за държавния бюджет на Република България Плащане по банков път.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Да бъде съдебно регистрирано по ЗТР с ЕИК и данъчна регисрация.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1)Документ (Удостоверение за актуално състояние) с ЕИК с регистрация по ЗТР; 2)Когато участника е чуждестранно лице - документ с регистрация по националното му законодателство, когато е физическо лице - копие от личната му карта; 3)Документ, удостоверяващ представителната власт на лицето, което представя офертата или нотариално заверено пълномощно; 4)Доказателство за внесена гаранция за участие в размер на 570 лв.; 5)Заверено копие от последния годишен отчет, включващ:счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите на участника, представен пред данъчните власти и заверен от експерт - счетоводител по Закона за счетоводството. Това не се отнася за новорегистрирани търговски дружества; 6) Декларации по чл 47 ал.1, 2 и 5 от ЗОП - по образеца - оригинал.Това се отнася и за подизпълнителите. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на малка обществена поръчка съгласно чл.47, ал.2 от ЗОП, участник който: А) е в открито производство по несъстоятелност или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; Б) е лишен от правото да управжнява определена професиа или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; В) има парични задължения към държавата или към общината по смисъла на чл.162 ал.2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социално осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен; 7)Копие от квитанция или фактура за закупена документация от ЦСМП Сливен - 30 лв.; 8)Списък на магазините, чрез които ще се осигурява храна чрез ваучери за четирите филиала на ЦСМП Сливен в градовете Сливен, Нова Загора, Твърдица и Котел; 9)Списък с основните договори по предмета на поръчката за последните 3 г,(стойност, дата и получатели), подписан от участника и придружен с референции. 10)Разрешение от МФ , за извършване дейност като оператор съгласно Наредба № 7/ 09.07.2003 год. от МФ и МТСП ; 11)Ценова оферта по образеца на документацията; 12)Списък на приложените документи, подписан от участника. История
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Заверено копие от последния годишен отчет, включващ: счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите на участника, представен пред данъчните власти и заверен от експерт - счетоводител по Закона за счетоводството. Това не се отнася за новорегистрирани търговски дружества.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Да докаже техническите възможности за изпълнение на поръчката, като представи списък на основните договори за доставки и услуги като оператор през последните три години, включително стойностите датите и получателите , придружени от препоръки за добро изпълнение . Доставените ваучери следва да могат да се използуват като валидно платежно средство до края на календарната 2009 година,за която са издадени.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Най- ниска цена за изработване и отпечатване на ваучери със задължителните изисквания на възложителя /текст, указващ, че ваучерите са издадени издадени по Наредба №11 и че ваучерите се отнасят за хранителни продукти; тежест: 35т.
Показател: Най- ниска цена за изработване и отпечатване на ваучери със задължителните изисквания на възложителя /текст, указващ, че ваучерите са издадени по СБКО/; тежест: 20т.
Показател: брой на обектите за, които ваучерите могат да се използуват като платежно средство; тежест: 25т.
Показател: минимална стойност на една доставка ваучери по заявка на възложителя; тежест: 15т.
Показател: професионален опит по предмета на поръчката; тежест: 5т.
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 09.03.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
30 BGN
Условия и начин на плащане

В брой в касата на ЦСМП Сливен на бул. Христо Ботев №1 А

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
16.03.2009 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.03.2009 г.  Час: 09:30
Място

Кабинета на Директора на ЦСМП Сливен

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите могат да присъствуват законните представители на участниците в процедурата или надлежно упълномощени от тях лица.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.02.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ