Версия за печат

00298-2009-0001

BG-РУСЕ: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

МНОПРОФИЛНА БОЛНИЦА ЗА АКТИВНО ЛЕЧЕНИЕ - РУСЕ АД, НЕЗАВИСИМОСТ 2, За: ДЕСИСЛАВА АТАНАСОВА, БЪЛГАРИЯ 7000, РУСЕ, Тел.: 082 887350

Място/места за контакт: ЮРИСКОНСУЛТ

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ДОСТАВКА НА 15 БРОЯ ХЕМОДИАЛИЗНИ АПАРАТИ, ВОДООЧИСТВАЩА СИСТЕМА С КАПАЦИТЕТ , СЪОТВЕТСТВАЩ НА БРОЯ НА АПАРАТИТЕ, И 7 БРОЯ ЕРГОНОМИЧНИ ЛЕГЛА, ЕДНО ОТ КОИТО С ВЕЗНА ЗА НУЖДИТЕ НА МБАЛ-РУСЕ АД

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: МБАЛ-РУСЕ АД
Код NUTS: BG323
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

ДОСТАВКА НА 15 БРОЯ ХЕМОДИАЛИЗНИ АПАРАТИ, ВОДООЧИСТВАЩА СИСТЕМА С КАПАЦИТЕТ , СЪОТВЕТСТВАЩ НА БРОЯ НА АПАРАТИТЕ, И 7 БРОЯ ЕРГОНОМИЧНИ ЛЕГЛА, ЕДНО ОТ КОИТО С ВЕЗНА ЗА НУЖДИТЕ НА МБАЛ-РУСЕ АД.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33181100, 33192150

Описание:

Уреди за хемодиализа
Специализирани легла

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За всички обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

ДОСТАВКА НА 15 БРОЯ ХЕМОДИАЛИЗНИ АПАРАТИ, ВОДООЧИСТВАЩА СИСТЕМА С КАПАЦИТЕТ , СЪОТВЕТСТВАЩ НА БРОЯ НА АПАРАТИТЕ, И 7 БРОЯ ЕРГОНОМИЧНИ ЛЕГЛА, ЕДНО ОТ КОИТО С ВЕЗНА.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

3


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

гаранция за участие в размер на: 3000/ три хиляди/ лева, представени под формата на парична сума: IBAN BG36CREX9260 1010790800, Bic:CREXBGSF при “Tокуда банк”, клон Русе или безусловна и неотменима банкова гаранция на същата стойност издадена от българска банка в полза на Възложителя, в която са изрично посочени основанията за нейното задържане, съгласно чл. 61 от ЗОП, гаранция за изпълнение - 1% от стойността на договора

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

със средства на МБАЛ-Русе АД

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. копие от документ за съдебна регистрация на кандидата или от регистрация в търговски регистър; 2. удостоверение за актуално състояние, издадено не по-късно от два месеца преди датата на подаване на офертата; 3. Копие от документ за регистрация по Булстат/ ЕИК; 6. Документи, удостоверяващи образование и професионална квалификации на кандидата и/или ръководните му служители и/или лицата, които отговарят за изпълнение на поръчката;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Годишния финансов отчет, само копие от годишен счетоводен баланс за 2007 и 2008г. и отчет за приходи и разходи на кандидата за 2007 и 2008г. Информация за оборота на стоките, обект на поръчката за последните 3 години; Описание на основните договори за услуги, извършени през последните 3 години, включително стойности, дати и получатели; Банкови референции или референции за добро партньорство, удостоверяващи добра търговска репутация на кандидата или препоръки за добро изпълнение, актуални към датата на провеждане в оригинал;
Минимални изисквания: Годишния финансов отчет, само копие от годишен счетоводен баланс за 2007 и 2008г. и отчет за приходи и разходи на кандидата за 2007 и 2008г. Информация за оборота на стоките, обект на поръчката за последните 3 години; Описание на основните договори за услуги, извършени през последните 3 години, включително стойности, дати и получатели; Банкови референции или референции за добро партньорство, удостоверяващи добра търговска репутация на кандидата или препоръки за добро изпълнение, актуални към датата на провеждане в оригинал;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: В случай, че кандидатът е представител на производителя задължително да се представи документ, удостоверяващ представителната му власт - оторизационно/и писмо/а от производителя или негов представител за конкретната процедура и за срока на действие на договора; Всички необходими разрешителни и лицензи, съгласно действащите нормативни изисквания и сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, които удостоверяват че стоките съответстват на стандарти и технически спецификации;Описание на техническото оборудване, доказващо възможности за изпълнение за поръчката
Минимални изисквания: В случай, че кандидатът е представител на производителя задължително да се представи документ, удостоверяващ представителната му власт - оторизационно/и писмо/а от производителя или негов представител за конкретната процедура и за срока на действие на договора; Всички необходими разрешителни и лицензи, съгласно действащите нормативни изисквания и сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, които удостоверяват че стоките съответстват на стандарти и технически спецификации;Описание на техническото оборудване, доказващо възможности за изпълнение за поръчката
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: цена ; тежест: 60т.
Показател: гаранционен срок; тежест: 15т.
Показател: срок на доставка ; тежест: 5т.
Показател: опит; тежест: 15т.
Показател: преференции за болницата; тежест: 5т.

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 51 от 14.03.2008 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03.03.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 150 BGN
Условия и начин на плащане

В отдел счетоводство на МБАЛ-Русе АД, всеки работен ден от 08:00-16:30часа

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.03.2009 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.03.2009 г.  Час: 10:00
Място

Кабинет 25, ет.1,

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

участниците, техни представители, представители на НПО, представители на медиите



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, ул.Витоша 18, България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.02.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на петнадесет броя апарати за хемодиализа съгласно спецификация
1) Кратко описание

Доставка на петнадесет броя апарати за хемодиализа

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33181100

Описание:

Уреди за хемодиализа

3) Количество или обем

петнадесет броя

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на водоочистваща система
1) Кратко описание

Доставка на водоочистваща система, с капацитет съотвестващ на броя на апаратите за хемодиализа

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33181100

Описание:

Уреди за хемодиализа

3) Количество или обем

една водоочистваща система, с капацитет съотвестващ на броя на апаратите за хемодиализа

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка на седем броя ергономични легла, едно от които с везна
1) Кратко описание

Доставка на седем броя ергономични легла, едно от които с везна

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33192150

Описание:

Специализирани легла

3) Количество или обем

седем броя ергономични легла, едно от които с везна

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение