Версия за печат

00614-2009-0001

BG-с.Хайредин: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Хайредин, с.Хайредин, обл.Враца, ул. "Георги Димитров" №135, За: Цветан Тодоров Гущерски, Република България 3357, с.Хайредин, Тел.: 09166 2209, E-mail: hayredin_ob@mail.bg, Факс: 09166 2209

Място/места за контакт: отдел "УТ и УС"

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на хранителни продукти за детските и социални заведения на общинска издръжка на територията на Община Хайредин за 2009г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: ЦДГ"Христо Ботев"-с.Рогозен, ЦДГ "Радост"-с.Бързина, ЦДГ "Здравец"-с.Манастирище, ЦДГ "Слънце"-с.Михайлово, ОДЗ "Славейче"-с.Хайредин, Дом за стари хора-с.Хайредин.
Код NUTS: BG313
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Ежедневна доставка на хляб и хлебни изделия и периодична доставка за останалите продукти след предварителна писмена заявка, на място в детските и социални заведения на територията на Община Хайредин, със собствен транспорт на доставчика в следните обособени позиции: Позиция №1 - Месо и месни продукти; Позиция №2 - Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани; Позиция №3 - Млечни продукти и разни хранителни продукти; Позиция №4 - Хляб и хлебни изделия.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

15000000, 15100000, 15300000, 15500000, 15810000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Месо и месни продукти
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Млечни продукти
Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Позиция №1 - Месо и месни продукти - до 7113кг., до 2090бр. Позиция №2 - Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани - до 13741кг., до 11021бр. Позиция №3 - Млечни продукти и разни хранителни продукти - до 7614кг., до 61982бр., до 2615л. Позиция №4 - Хляб и хлебни изделия - до 70440бр., до 140кг. В предлаганата от участника цена трябва да бъдат включени транспортните разходи до обектите и ДДС. Количествата хранителни продукти за всяко едно отделно учреждение се доставят след писмена заявка от Възложителя.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

31.12.2009 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: - Позиция №1 - Месо и месни продукти - 322лв. - Позиция №2 - Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани - 322лв. - Позиция №3 - Млечни продукти и разни хранителни продукти - 503лв. - Позиция №4 - Хляб и хлебни изделия - 496лв. Гаранцията на изпълнение е 2% от стойността на договора. Гаранциите се представят в една от следните форми: а)парична сума, внесена в касата на община Хайредин или по банкова сметка BG25STSA93003390040806, банков код STSABGSF при "Банка ДСК"ЕАД - клон Козлодуй - филиал Хайредин; б)банкова гаранция. Срок на валидност на гаранциите: -при гаранция за участие - не по-малък от срока на валидност на офертата, -при гаранция за изпълнение - съгласно условията на тръжната документация.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането е в рамките на разпределените бюджетни средства. Възложителят изплаща договорената цена за всяка отделна доставка в срок до .....дни/от предложението на изпълнителя/, считано от датата на доставката след представяне на подписан приемо-предавателен протокол и фактура в счетоводните звена на Възложителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

няма

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Заверено копие от съдебно решение за регистрация на кандидата; 2.Удостоверение за актуално състояние на кандидата, издадено от съответния компетентен съд(оригинал или нотариално заверено копие), издадено след 01.01.2009г., или Удостоверение от Единен информационен класификатор от Агенцията по вписвания, издадено след 01.01.2009г., или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство(оригинал или нотариално заверено копие), а когата кандидатът е физическо лице - копие от документ за самоличност; 3.Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47 ал.1 от ЗОП; 4.Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП; 5.Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП; 6.Срок за изпълнение на пъръчката. 7.Предлагана цена. 8.Срок на валидност на офертата. 9.Документ за внесена гаранция за участие. 10.Квитанция за закупени тръжни книжа. 11.Списък на всички документи, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Копие на Годишен финансов отчет за 2005г., 2006г., 2007г. 2.Справка за извършените доставки, сходни на обекта на поръчката през последните три години.
Минимални изисквания: Да имат положителен финансов резултат за 2005г., 2006г., 2007г.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на договорите за доставки, изпълнени през последните три години, включително стойност, дата, възложител; 2.Препоръки за добро изпълнение на договорите за доставка. 3.Декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът, данни за собственото и наето такова.
Минимални изисквания: Наличие на : 1.Удостоверение за регистрация по чл.12 от Закона за храните - заверено от кандидата. 2.Копие от санитарно разрешително за транспортното/-ите/ средство/а/, к което/-ито/ ще се осъществяват доставките, удостоверяващо, че отговарят на ветеринарно-санитарните и хигиенните изисквания, заверено от кандидата.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

000614-2009-0001

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 04.03.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава в отдел "УТ и УС" при Община Хайредин, срещу документ за платена такса в сектор "Местни данъци и такси" при Община Хайредин.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
11.03.2009 г.  17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 12.03.2009 г.  Час: 14:00
Място

с.Хайредин, обл.Враца, ул. "Георги Димитров" №135, ІІ-етаж, Заседателната зала.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Кандидатите или упълномощени от тях лица.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

След една година.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията., бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Крайният срок за подаване на жалби е съгласно ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.02.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Месо и месни продукти
1) Кратко описание

Периодична доставка на месо и месни продукти.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15100000

Описание:

Месо и месни продукти

3) Количество или обем

до 7113бр. ; до 2090кг.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2009 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
1) Кратко описание

Периодична доставка на плодове и зеленчуци, преработени и консервирани.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15300000

Описание:

Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани

3) Количество или обем

до 13741кг.; до 11021бр.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2009 г. 

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Млечни продукти и разни хранителни продукти
1) Кратко описание

Периодичан доставка на млечни продукти и разни хранителни продукти.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15500000

Описание:

Млечни продукти

3) Количество или обем

до 7614кг.; до 61982бр.; до 2615л.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2009 г. 

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Хляб и хлебни изделия.
1) Кратко описание

Ежедневна доставка на хляб и хлебни изделия.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15810000

Описание:

Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия

3) Количество или обем

до 70440бр., до 140кг.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2009 г.