Версия за печат

00589-2009-0001

BG-Перник: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Перник, пл."Св.Иван Рилски" №1А, За: инж.Михаил Михайлов; ик.Ани Илиева; юк.Мирослава Йорданова, Р България 2300, Перник, Тел.: 076 684272; 076 684237, E-mail: ani.ilieva@pernik.bg, Факс: 076 603890

Място/места за контакт: инж.Михаил Михайлов; ик.Ани Илиева; юк.Мирослава Йорданова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pernik.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Реконструкция и разширение на пътната и ВиК инфраструктура на ул.”Владайско въстание”, до източната индустриална зона на гр.Перник, кв.Изток, в участъка от ОК 3 до ОК 57219 по регулационния план на гр.Перник.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: ул.”Владайско въстание”, до източната индустриална зона на гр.Перник, кв.Изток, в участъка от ОК 3 до ОК 57219 по регулационния план на гр.Перник
Код NUTS: BG414
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Дължината на пътното трасе от ОК 3 до ОК 57219 на ул. "Владайско въстание" в гр.Перник е 2 200 (две хиляди и двеста) метра, оразмерен с конструкция на настилката за тежко движение. Предвидено е изграждането на нови елементи като: разширяване на пътното платно, подмяна на пътната настилка, изграждане на отводнителни съоръжения, пътна връзка с магистралата, асфалтиране на целия участък, разширение на моста на р.Струма и изграждане на нови пасарели за пешеходци, ново улично осветление и тротоари и други нови елементи на техническата инфраструктура. Предвижда се също така изграждане на ново улично осветление, подмяна на съществуващ водопровод и изграждането на улична канализация.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45233142, 45233252, 45332200, 45332300, 45315300, 45316000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Работи по ремонт на пътища
Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни инсталации
Строителни и монтажни работи на канализационни инсталации
Строителни и монтажни работи на електрическо захранване
Монтажни работи на осветителни и сигнализационни системи за пътища, летища и други

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно количествената сметка приложена в документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
6700000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

11


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в откритата процедура в размер на 60 000.00/шестдесет хиляди/ лева представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Община Перник: IBAN: BG 36 CECB 9790 3360 8793 00; BIC: CECB BG SF при “ЦКБ” АД, клон Перник или - банкова гаранция за срока на валидност на офертите /оригинал/. Гаранцията за изпълнение в размер на 5 % от стойността на договора, представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Община Перник: IBAN: BG 36 CECB 9790 3360 8793 00; BIC: CECB BG SF при “ЦКБ” АД, клон Перник или - банкова гаранция /оригинал/. Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора. Гаранциите се представят в една от двете форми, съгласно чл.60, ал.1 от Закона за обществените поръчки по преценка на участника, съответно изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането се осъществява от Община Перник със средства предоставени от Република България чрез министъра на икономиката и енергетиката. Начин на плащане: съгласно клаузите в проекта на договора, приложен в документацията за участие.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица, същите следва да се регистрират като юридическо лице за изпълнение на обществената поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата; 2. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участника е юридическо лице или едноличен търговец - оригинал или нотариално заверено копие, а когато е физическо лице - копие от документа за самоличност; 3. Удостоверение за актуално състояние, издадено от съответния окръжен съд или актуално удостоверение за вписване в Търговския регистър - оригинал или нотариално заверено копие; 4. Документ за внесена гаранция за участие - оригинал; 5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП - по образец; 6. Декларация по чл.56, ал.1, т.7 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнител/и и списък с имената на подизпълнителите - по образец; 6.1. Декларация, подписана от управителя на участника, че е изискано предварително съгласие за участие на подизпълнителя; 6.2. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - оригинал; 7. Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда - по образец; 8. Документ за регистрация в Централния професионален регистър на строителите за 3 категория, 2 група строежи - нотариално заверено копие; 9. Документ за закупена документация за участие - оригинал; 10. Административни сведения за участника - по образец; 11. Копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ/ЕИК и ДДС. Възложителя отстранява от участие в процедурата участниците, за които са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 и чл.69, ал.1 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Баланса и Отчета за приходите и разходите за 2007 год. - копие заверено от НАП; 2.Удостоверение от обслужваща банка за кредитна линия - оригинал или нотариално заверено копие; 3. Банкова референция за изряден клиент - оригинал или нотариално заверено копие; 4. Справка за общия оборот от строителството за последните три финансови години - по образец; 5. Справка за оборота от строителство с предмет, подобен на обекта на поръчката за последните три финансови години - по образец; 6. Валидна застрахователна полица, съгласно изискванията на чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията - нотариално заверено копие.
Минимални изисквания: 1. Участника не трябва да има отрицателен финансов резултат от дейността си през 2007 год.; 2. Участника трябва да представи минимум едно удостоверение от обслужваща банка за кредитна линия; 3. Участника трябва да представи минимум една банкова референция за изряден клиент; 4. Участника трябва да има общ оборот от строителството за последните три финансови години в размер не по-малко от 6 000 000.00 (шест милиона) лв.; 5. Участника трябва да има общ оборот от строителство, с предмет подобен на обекта на поръчката за последните три финансови години в размер не по-малко от 3 000 000 (три милиона) лв.; 6. Участника трябва да притежава валидна и действаща застрахователна полица за застраховане на участника и отговорността му спрямо трети лица при извършване на строителна дейност с покрити всички рискове на участника, на стойност не по-малка от 600 000.00 /шестстотин хиляди/ лв.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години - по образец, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; 2. Списък на договорите за строителство с предмет, подобен на обекта на поръчката, изпълнени през последните 5 години - по образец, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; 3. Описание на техническото оборудване за осигуряване на качеството и оборудването за изпитване и изследване; 4. Декларация съдържаща данни за собствената или наета техника, която участникът ще използва за извършване на строителството - по образец; 5. Удостоверение за регистрация в Централния професионален регистър на строителите за 3 категория, 2 група строежи - нотариално заверено копие; 6. Списък на ръководните служители и техническите лица, които отговарят за извършване на строителството и/или подготовката и въвеждането на обекта в експлоатация, вкл. на тези отговарящи за контрола на качеството - по образец; 7. Доказателства, че ръководителя на строежа отговаря на условията на чл.163а от ЗУТ и има минимум 5 години общ трудов стаж; 8. Сертификат за внедрена система за управление на качеството в областта на строителството в съответствие с изискванията на стандарт БДС EN ISO 9001:2001 или еквивалентно, както и сертификат за въведена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд (СУЗБУТ) OHSAS 18001:1999 или еквивалентно - нотариално заверени копия; 9. Описание на мерките за опазване на околната среда, които участника ще приложи при изпълнение на поръчката.
Минимални изисквания: 1. Участника трябва да има опит в изграждането на минимум пет обекта от подобен тип, изпълнени през последните пет години; 2. Участника трябва да разполага с налична техника /собствена или наета/ за извършване на строителството; 3.Участника трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителите за 3 категория, 2 група строежи; 4. Участника трябва да има внедрена система за управление на качеството в областта на строителството в съответствие с изискванията на стандарт БДС EN ISO 9001:2001 или еквивалентно, както и въведена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд (СУЗБУТ) OHSAS 18001:1999 или еквивалентно; 5. Ръководителя на строежа трябва да отговаря на условията по чл.163а от ЗУТ и да има минимум 5 години общ трудов стаж като строителен инженер.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: най-ниска цена; тежест: 45
Показател: най-кратък срок за изпълнение; тежест: 35
Показател: най-дълъг гаранционен срок; тежест: 25

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Решение № 25 от 30/01/2009г. на Кмета на Община Перник за откриване на процедурата.

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13.03.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 150 BGN
Условия и начин на плащане

Получаване на документацията: участниците е необходимо да направят предварителна заявка за закупуване на документацията на тел. 076/ 684237 - Ани Илиева и Мирослава Йорданова, всеки работен ден от 09.00 ч. до 16.00ч. Документацията се получава след представяне на документ за платена такса в ст.1, ет.9 - Община Перник. Начин на плащане: на касата в отдел "ЦИАО"/партер/ при Община Перник от 09.00 ч. до 16.00ч.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.03.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 26.03.2009 г.  Час: 17:00
Място

Община Перник, заседателна зала - ет.1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При провеждане на действията на комисията по реда на чл.68, ал.3 от ЗОП имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители притежаващи нотариално заверено пълномощно, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Всяко решение, действие или бездействие на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка до сключването на договора подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

отдел "Правно-нормативно обслужване и човешки ресурси", пл. Св.Иван Рилски №1А, Р България 2300, Перник, Тел.: 076 684216; 076 684237, E-mail: ani.ilieva@pernik.bg, Факс: 076 603890

Интернет адрес/и:

URL: www.pernik.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.02.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ