Версия за печат

00211-2009-0001

BG-Хасково: Лизинг

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Хасково, пл. "Общински" № 1, За: Санко Банчев - мл.юрисконсулт, Република България 6300, Хасково, Тел.: 038 603335, Факс: 038 664110

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Доставка на три броя специализирани машини тип "Паяк" за нуждите на Община Хасково.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Лизинг 
Основно място на изпълнение: гр. Хасково
Код NUTS: BG422
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Предметът на поръчката представлява доставка на три броя нови специализирани машини за репартриране тип "Паяк" с подемен механизъм за повдигане на автомобили със собствено тегло над 2 000 кг., с кран и фиксирана платформа.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

34144700 (CB09, DA23, MB01)

Описание:

Товарни превозни средства със специално предназначение (С дизелово захранване , Със специална употреба , С ляв волан )

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Три броя нови специализирани машини тип "паяк"

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците да представят оригинален документ за гаранция за участие в размер на 4 000 / четири хиляди /лева - под формата на банкова гаранция или вносна бележка за внесената сума по банковата сметка на Община Хасково в "Райфайзенбанк(България)" ЕАД, клон Хасково, IBAN - BG50 RZBB 9155 3320 0001 30, BIC код - RZBBBGSF. Гаранцията за изпълнение е в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС под формата на банкова гаранция или внесена по сметка на Община Хасково към момента на подписване на договора с участника, определен за изпълнител на процедурата.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Със средства от общинския бюджет.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Декларация/и за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.2 и т. 3 и ал. 2, т.1 и ал.5 от ЗОП; 2. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.1 и ал.2, т. 2 от ЗОП; 3.Декларация/и за запознаване и приемане на условията на документацията за участие. 4.Заверено копие от документа за регистрация ( включително всички документи за пререгистрация ) или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; 5. Удостоверение за актуално състояние от фирменото отделение на съответния съд по регистрация на участника ( в случай, че не е рефистриран или пререгистриран по Закона за търговския регистър ) 6.Заверено ксерокопие от регистрация по БУЛСТАТ ( в случай, че не е регистриран или пререгистриран по Закона за търговския регистър); 7. Удостоверение за регистрация по ЗДДС, ако е налично такова. 8. Декларация за участие на подизпълнители по чл. 56, ал.1, т.7 от ЗОП; 9. Документ в оригинал за внесена гаранция за участие; 10.Докумет, заверено копие, издаден от Възложителя, за закупена документация; 11. Писмено пълномощно, упълномощаващо лицето, пондписващо предложението и цялата свързана документация ( ако това лице не е законен представител ); 11. Административни данни за Участника; 12. Списък на документите, съдържащи се в офертата с подпис и печат от участника - В случай, че участникът използва подизпълнители : документите по т.1, 2, 4 и 5 и Декларация от подизпълнителя ( съответно от членовете на управителния орган на подизпълнителите), че е съгласен да участва в изпълнението на поръчката;В случай, че участникът е обединение/консорциум всеки от участниците/съдружниците представя документите по т.1, 2. 4 и 5; както и :Писмено пълномощно за определн водещ съдружник в косорциума, подписано от законно упълномощени лица, представляващи всички отделни съдружници в косорциума/ обединението; Споразумение на участниците/ съдружниците в консорциума/обединението;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Заверено копие от годишния баланс за последните три години - чл. 50 от ЗОП Заверено копие от отчета за приходите и разходите за последните три години - чл. 50 от ЗОП. Декларация, съдържаща информация за общия оборот и за оборота от доставката на нови и втора употреба специализирани машини тип "паяк" за последните три години.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1.Минимален общ оборот от доставката на нови и втора употреба специализирани машини тип "паяк" за последните 3 / три / години не по - малко от 3 000 000 / три милиона / лева. 2. Положителна годишна печалба за последните три финансови години.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Декларация съдържаща списък на основните договори за доставка на специализирани машини тип "паяк" изпълнени през последните три години, включително стойностите датите и получателите. Препоръки за добро изпълнение за доставка на специализирани машини тип "паяк". Пълно техническо опиасние на всяка от специализираните машини - марка, модел, година на производството, ширина, дължина, височина, тегло, товароподемност,работен обем на двигателя, шаси, каросерия и други, както и фотографски снимки на предлаганите специализирани машини.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Участниците да имат изпълнени не по - малко от 5 договори за доставка на нови специализирани машини тип "паяк" за последните три години. 2. Участниците да са представили не по- малко от 5 броя препоръки за добро изпълнение / референции/ за доставка на нови специализирани машини тип "паяк".
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: 1. Качествени критерии - общо 100 точки, от които; тежест: 0.45
Показател: а) срок за изпълнение - макс. 30 точки; тежест: 0.135
Показател: б) гаранционен срок за специализирана машина тип "паяк" - макс. 35 точки; тежест: 0.1575
Показател: в) гаранционен срок за крановото устройство и оборудването към него - макс. 35 точки; тежест: 0.1575
Показател: 2. Икономически критерии- общо 100 точки, от които; тежест: 0.55
Показател: а)обща стойност на лизинга - макс. 30 точки ; тежест: 0.165
Показател: б) първоначална лизингова вноска - макс. 20 точки; тежест: 0.11
Показател: в) процент на оскъпяване - макс. 30 точки; тежест: 0.165
Показател: г) срок на лизинга - макс. 20 точки; тежест: 0.11
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата по възлагане на обществената поръчка може да се закупи от "Касов салон" в Община Хасково, гр. Хасково, пл. "Общински" 1, всеки работен ден от 09.00 до 12.00 часа и от 13.00 до 16.30 часа до 10 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
01.04.2009 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 02.04.2009 г.  Час: 13:00
Място

Община Хасково, гр.Хасково, пл."Общински" № 1, зала № 315

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или представители на участниците, легитимиращи се с удостоверение за актуално състояние или изрично нотарилано заверено пълномощно; представителите на средствата за масова информация, легитимиращи се с журналистически карти; Представители на НПО, легитимиращи се с изрични нотарилано заверени пълномощни.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 - дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата не спира процедурата за възлагане на обществената поръчка, освен ако Комисията за защита на конкуренцията наложи временна мярка "спиране."

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Хасково, пл. "Общински" 1, Република България 6300, Хасково, Тел.: 038 603335, E-mail: pnovk_haskovo@abv.bg

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.02.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ