Версия за печат

00246-2009-0004

BG-с. Ковачево, обл. Ст.Загора: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА — СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, За: инж. Друми Митев, Ж.Праков, Р България 6265, с. Ковачево, обл. Ст.Загора, Тел.: 042 662252; 042 662010, E-mail: prakov@tpp2.com, Факс: 042 662507

Място/места за контакт: цех "ПТ и СТЕО", Търговски отдел

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, За: инж. Др.Митев - Н-к цех, Ж.Праков - ЗРТО, Р България 6265, с. Ковачево, обл. Ст.Загора, Тел.: 042 662252; 042 662010, E-mail: prakov@tpp2.com, Факс: 042 662507

Място/места за контакт: цех "ПТ и СТЕО", Търговски отдел

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, За: Ж. Праков - ЗРТО, Р България 6265, с. Ковачево, обл. Ст.Загора, Тел.: 042 662010, E-mail: prakov@tpp2.com, Факс: 042 662507

Място/места за контакт: Търговски отдел

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, За: Ив. Павлов - завеждащ Регистратура за класифицирана информация, Р България 6265, с. Ковачево, обл. Ст.Загора, Тел.: 042 662519, E-mail: tec2@tpp2.com, Факс: 042 662507

Място/места за контакт: Регистратура за класифицирана информация

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Повишаване мощността на Блок №7 чрез рехабилитация на турбина Ст № 7 без промяна паропроизводството на КА-11

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: цех "ПТ и СТЕО", машинна зала част 850 МВт, ТА-7
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Повишаване мощността на Бл.7 чрез рехабилитация на турбина Ст № 7 в "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД без промяна паропроизводството на КА-11, като се изготвя технико-икономическо предложение за рехабилитация на ТА № 7 , което да включва проучване, проектиране, демонтаж на съществуващо оборудване, доставка и монтаж на ново оборудване, наладка и пуск на реконструираната турбина. Съгласно ремонтния график блок №7 ще бъде изведен за ремонт от 01.05.2009 г. до 05.07.2009 г.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

42112100

Описание:

Турбини с водна пара

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Техническото задание е посочено в документацията за участие

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Начало

01.05.2009 г. 

Завършване

05.07.2009 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

парична сума, внесена по банков път – IBAN: BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, Корпоративна търговска банка – Раднево, или банкова гаранция /по представен в документацията за участие образец/ издадена или потвърдена от българска банка, със срок на валидност 30 дни след датата на валидност на офертата, в размер на: - Гаранция за участие – 150 хил. лв. - Гаранция за изпълнение на договора – 5% от стойността на договора, която се представя преди подписването му. В случай, че гаранцията за изпълнение е под формата на банкова гаранция, то тя трябва да е неотменима и безусловна и изготвена по приложения в документацията образец и да е със срок на валидност 15 месеца, считано от датата на подписване на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва поетапно, в 60 дневен срок след представяне на: - протокол, двустранно подписан от двете страни за извършена и приета работа; - документи , които се изискват съгласно техническото задание; - оформени фактури и финансови сметки, представени от Изпълнителя по следната схема: a) до 80% от стойността на всеки етап – след приемането му от Възложителя; б) до 100% от стойността на договора – след успешно преминали 72 часови проби.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

не, но обединението по ЗЗД да има Данъчна регистрация

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри

Всеки Участник представя в офертата си: – Удостоверение за актуално състояние (издадено от компетентен съд до 2 месеца преди датата на разглеждане на заявлението) и документ за регистрация или съответни документи на чуждестранно лице съобарзно националното му законодателство, а когато е физ.лице - документ за самоличност /копие/. В случай, че е извършена пререгистрация на търговеца по реда и условията на Закона за търговския регистър, се представя оригинал или нотариално заверено копие на удостоверение, издадено от съответната служба по вписванията, представляващо Приложение №2 към чл.13, т.2 от Тарифа за държавните такси, събирани от Агенцията по вписванията, обн. ДВ., бр.94/25.11.2005 г. – декларация за отсъствието на обстоятелства по чл.47, ал.1 ЗОП. – декларация за отсъствието на обстоятелства по чл.47, ал.2 ЗОП – декларация за отсъствието на обстоятелства по чл.47, ал.5 ЗОП Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2 се отстранява от участие. – Всички необходимите документи по чл.56 ЗОП; – документ за учредена гаранция за участие. Непредставяне на някой от посочените документи е основание за отстраняване на Участика от процедурата.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

За доказване на финансовата си възможност всеки Участник представя документи по чл.50, ал.1 т.2 и 3 ЗОП – годишен финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която Участника е установен - представя се ОПР и баланс за 2007 год. – информация за общия оборот и за оборота на услугите, аналогични с предмета на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата, на която Участника е учреден или е започнал дейността си. Непредставяне на някой от исканите документи е основание за отстраняване на Участник.

ІІІ.2.3) Технически възможности

за доказване на техническите си възможности и квалификация всеки Участник представя в офертата си: - списък на основните договори за доставки и услуги, и тези аналогични с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, вкл. стойностите, датите и получателите, придружени с препоръки за добро изпълнение, съгл. чл.51, ал.1, т.1 ЗОП; - описание на техническото оборудване за осигуряване на качеството и оборудване за изпитание и изследване, съгл. чл.51, ал.1, т.3 ЗОП; - списък на техническите лица, вкл. на тези, отговарящи за контрола на качеството, съгл. чл.51, ал.1, т.4 ЗОП; - документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника, на неговите ръководни служители и на лицата, които отговарят за изпълнение на предмета на поръчката, съгл. чл.51, ал.1, т.7 ЗОП; - сертификат, издаден от акредитирани лица за сертификация на системи за контрол на качеството по стандарта ISO 9001:2000 или еквивалентен - представя се нотариално заверено копие; - списък на извършени производство, реконструкция и модернизация на турбини К-200/210/215. - документи, че участника разполагат с персонал, притежаващ квалификационна степен по техника на безопасност на труда ІІІ-та или по-висока /за ръководния персонал V-та ст./, като доказателство за това се представят копия от удостоверенията за квалификационна степен по техника на безопасност. Същите да бъдат валидни за срока на изпълнение предмета на поръчката.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: финансова оценка; тежест: 0,4
Показател: техническа оценка, образувана от следните критерии: А - Предлаган разход на свежа пара при мощност на клемите на генератора 215Мвт, при условията на разчетните параметри на турбина К-215-130-1 /Техническо задание/ - кт1=0,7; В - брой извършени модернизации и постигнати параметри на турбини К-200/210/215 - кт2 = 0.3; тежест: 0,6
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

9015

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
14.03.2009 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
10 BGN
Условия и начин на плащане

цената, без ДДС, се заплаща в брой в Касата на централата или по банков път IBAN: BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, Корпоративна ТБ - Раднево

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
24.03.2009 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 25.03.2009 г.  Час: 11:00
Място

Заседателна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

1. Участници в процедурата или техни упълномощени представители. 2. Представители на средства за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка/поръчки във връзка с проект и/или програма, финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно разпоредбите на чл.120 и сл. ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.01.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ