Версия за печат

00866-2009-0007

BG-Кубрат: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ДП"ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО СЕСЛАВ"ГРАД КУБРАТ, ул"Осми март" №3, За: Антоанета Тонева, Р България 7300, Кубрат, Тел.: 0885 961039, E-mail: ddsseslav@dag.bg, Факс: 0848 72394

Място/места за контакт: ДЛС"Сеслав"

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: ловно и горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Обект № 9009, отд: 159-г

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27

Място на изпълнение: територията на ДЛС Сеслав
Код NUTS: BG324
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Извършване на сеч, извоз и рампиране на временен склад на маркирана на корен дървесина

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

77211000

Описание:

Услуги, свързани с дърводобива

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

общо прогнозно количество 1833 куб.м

Прогнозна стойност без ДДС
29430.64 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Начална дата

01.04.2009 г. 

Крайна дата

30.06.2009 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е парична сума и се заплаща по сметка на ДП"ДЛС Сеслав "- Кубрат на IBAN 36 TTBB 9400 1519 0179 92 , BIC TTBB BG 22 , при Експресбанк , клон Разград или на касата на предприятието в срок до 16.00 часа на 05.03.2009г. Размера на гаранцията за участие е 290.00 лева

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

съгласно клаузите на проекто договора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Предложението следва за се представи в непрозрачен запечатан плик и трябва да съдържа: 1. Заявление за участие; 2. Документ за закупуване на документация; 3. Документ за внесена гаранция за участие; 4. Копие от ЕИК по БУЛСТАТ или удостоверени от Агенцията по вписване; 5. Документ за актуално съдебно състояние на кандидата; 6. Нотариално заверено пълномощно, ако лицето участва чрез представител; 7.Копие от годишния отчет за приходите и разходите на кандидата за предходната година, с изключение на ново регистрираните кандидати; 8.Декларации, че не са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.2 и по ал.5 от ЗОП; 9.Доказателства за положителна търговска репутация, съгласно § 1а, т.2 от допълнителните разпоредби на ППЗГ, представляващи: 9.1.Препоръки от ДП"ДЛС Сеслав" -Кубрат, в района на дейност, на които кандидатът е извършвал ползване на дървесина от държавните гори и е приключил изпълнението на договорите в срок; 10. Удостоверение или лиценз за упражняване на частна лесовъдска практика на кандидата /търговеца/, участващ в процедурата; 11. Доказателства за техническата възможност за изпълнение на поръчката: 11.1 Договора с наетия лицензиран лесовъд ; 11.2.Копие от удостоверението или лиценза за упражняване на частна лесовъдска практика на лицензирания лесовъд; 11.3.Справка за оборудването, машините и техническите съоръжения, с които кандидатът разполага за изпълнението на поръчката. 12.Доказателства за квалификация на кандидата за изпълнение на поръчката: 12.1 Копие от удостоверение за професионална квалификация на лицата ,които ще участват при изпълнение на услугата; 12.2.Копие от трудови договори със заверка от НАП на лицата ,които ще участват при изпълнение на услугата; 13. Административни сведения; 14.Оферта за цена. 15.Срок за валидност на офертата /потвърждава се срока, определен от възложителя/; 16. Срок за изпълнение /потвърждава се срока, определен от възложителя/; 17.Документ за самоличност ; 18.Документ от ДП"ДЛС Сеслав" -Кубрат,че кандидата към момента на провеждане на процедурата няма задължения към предприятието; 19. Списък на документите, съдържащи се в предложението, подписан от кандидата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Копие от годишния отчет за приходите и разходите на кандидата за предходната година, с изключение на ново регистрираните кандидати.
Минимални изисквания: положителен
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за техническата възможност за изпълнение на поръчката.
Минимални изисквания: 1.специализирана техника за извличане на материали от сечището -2 бр; 2.специализирана техника за подвоз на дървесина -2бр.; 3.специализиран кран за товарене на дървесина- 1бр; 4.моторни триони -10 бр.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

чл.57а, ал.1 вр. ал.2,т.1 от Закона за горите

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Обект № 9009

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 26.02.2009 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се заплаща на касата на предприятието. Цената на докуметацията е без ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
05.03.2009 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 06.03.2009 г.  Час: 10:00
Място

Административна сграда на ДП"ДЛС Сеслав" град Кубрат

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Присъствието на кандидатите или техни представители е задължително.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул"Витоша" №18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно разпоредбите на чл.120 и сл. от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.01.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ