Версия за печат

00140-2009-0001

BG-Ихтиман: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Ихтиман, ул. "Цар Освободител" №123, За: Румяна Паунова - гл. юрисконсулт, България 1000, Ихтиман, Тел.: 0724 82381, E-mail: obshtina_ihtiman@mail.bg, Факс: 0724 82550

Място/места за контакт: Румяна Паунова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ihtiman-obshtina.com.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка чрез покупка на контейнери за битови отпадъци тип “Бобър”1100л.( 1,1м.) за нуждите по сметосъбиране на територията на община Ихтиман”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Община Ихтиман
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

“Доставка чрез покупка на контейнери за битови отпадъци тип “Бобър”1100л.( 1,1м.) за нуждите по сметосъбиране на територията на община Ихтиман”

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

34928480

Описание:

Контейнери и кофи за отпадъци и смет

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията за участие в процедурата

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

1


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранции - Всяка оферта да бъде представена заедно с гаранция за участие в конкурса в размер на 2000 /две хиляди/ лева, банкова гаранция или парична сума вносими по сметка на Община Ихтиман - Токуда Банк АД, офис Дойран, ул. “Дебър” №39, IBAN: BG 73 CREX 92603312277900 , BIC: CREXBGSF. Гаранция за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на поръчката, банкова гаранция или парична сума вносима по сметка на Община Ихтиман, Токуда Банк АД, офис Дойран, ул. “Дебър” №39, IBAN: BG 73 CREX 92603312277900 , BIC: CREXBGSF. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените участници в срок 3 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 3 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането ще бъде извършено по начин посочен подробно в документацията.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Възложителят отстранява от участие в процедурата всеки участник, който: Не отговаря на изискванията на чл. 47 от ЗОП. При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата, посочени по-горе, с декларации. - който не отговаря на обявените условия за участие, посочени в документацията - чиято оферта е постъпила в прозрачен, незапечатан или скъсан плик; -чиято оферта е постъпила с нарушена цялост; - чиято оферта е постъпила след изтичане на крайния срок за подаване на оферти; - чиято оферта не отговаря на условията в документацията; - който не е представил някой от документите, съгласно изискванията на документацията; - който не е представил документ за закупуване документацията, както и документ за внесена гаранция за участие; - който е представил гаранция за участие под формата на банкова гаранция, със срок на валидност по кратък от крайния срок за валидност на офертите и други условия и изискани документи, описани в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участниците следва да представят документи, съгласно чл. 50 ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участниците следва да представят документи, съгласно чл. 51 ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие.
Минимални изисквания:
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 17.02.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
10 BGN
Условия и начин на плащане

Комлекта офертни документи може да се закупи всеки работен ден срещу заплащане на сумата в брой от касата на община Ихтиман.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
24.02.2009 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 25.02.2009 г.  Час: 10:00
Място

Община Ихтиман, ул. "Цар Освободител" №123, сградата на общинска администрация, етаж2, заседателна зала.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни пълномощници, упълномощени с изрично пълномощно.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията., бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

чл.120, ал.2 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.01.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ