Версия за печат

00530-2008-0200

BG-Пловдив: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

НАЦИОНАЛНА АГЕНЦИЯ ЗА ПРИХОДИТЕ, ДИРЕКЦИЯ "ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО"- ПЛОВДИВ., ДИРЕКЦИЯ "ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО" - ПЛОВДИВ, ул."Скопие" № 106, За: Камелия Грудева; Георги Бакърджиев, РБългария 4004, Пловдив, Тел.: 032 935497; 032 935496, E-mail: k.grudeva@ro16.nra.bg, Факс: 032 679700

Място/места за контакт: Камелия Грудева; Георги Бакърджиев
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Абонаментна поддръжка и ремонт (включително доставка на части) на 2 бр. пътнически и 1 бр. товарен асансьори, обслужващи административната сграда на ТД на НАП – Пловдив, гр. Пловдив, ул. „Скопие” №106.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Административната сграда на ТД на НАП – Пловдив, гр. Пловдив, ул. „Скопие” №106.
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Абонаментна поддръжка и ремонт (включително доставка на части) на 2 бр. пътнически и 1 бр. товарен асансьори, обслужващи административната сграда на ТД на НАП – Пловдив, гр. Пловдив, ул. „Скопие” №106.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

50750000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на асансьори


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
8000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: Най-ниска предложена цена за абонаментна техниче; тежест: 85%
Показател: Най-ниска търговска надценка върху стойността на влаганите при ремонт резервни части, материали и консумативи ; тежест: 15%
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Решение № 001- 35/17.11.2008г. на Директора на Дирекция "ОУИ" Пловдив.

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 18 от 25.02.2008 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 33 от 24.11.2008 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 2 / Наименование:Договор за ремонт и поддръжка
V.1) Дата на сключване на договора
20.01.2009 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Асансьорни монтажи" АД, ул."Белмекен" № 2, РБългария 1618, София, Тел.: 02 9555637, Факс: 02 8564934

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 8000 BGN без ДДС
В Брой месеци 9
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяваенто му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

23.01.2009 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор