Версия за печат

00580-2009-0001


Обявление за обществена поръчка

BG-Самоков: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Oбщина Самоков, ул. "Македония" 34, За: инж. Евелина Перфанова, България 2000, Самоков, Тел.: 0722 66729, E-mail: obsamokow@abv.bg, Факс: 0722 60065

Място/места за контакт: инж. Евелина Перфанова

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

Община Самоков, ул. "Македония" 34, За: Снежана Низамска, България 2000, Самоков, Тел.: 0722 66630, Факс: 0722 60065

Място/места за контакт: Снежана Низамска

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Община Самоков, ул. "Македония" 34, За: Снежана Низамска, България 2000, Самоков, Тел.: 0722 66630, Факс: 0722 60065

Място/места за контакт: Снежана Низамска

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

РЕКОНСТРУКЦИЯ НА ОБЩИНСКИ ПЪТ 4-82222 С. ШИПОЧАНЕ - С. ГУЦАЛ от КМ 0+000 до КМ 8+000 , ОБЩИНА САМОКОВ.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изграждане 
Основно място на изпълнение: Територията на Община Самоков.
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

РЕКОНСТРУКЦИЯ НА ОБЩИНСКИ ПЪТ 4-82222 С. ШИПОЧАНЕ - С. ГУЦАЛ от КМ 0+000 до КМ 8+000 , ОБЩИНА САМОКОВ съгласно Работни проекти.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 45233120

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на пътища

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

РЕКОНСТРУКЦИЯ НА ОБЩИНСКИ ПЪТ 4-82222 С. ШИПОЧАНЕ - С. ГУЦАЛ от КМ 0+000 до КМ 8+000 , ОБЩИНА САМОКОВ съгласно Работни проекти. Дължина на пътя - 8 км. Ширина пътно платно - 8,00 м, ленти за движение – 2 бр.

Прогнозна стойност без ДДС
4000000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

7


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата е 30000.00 лева. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането ще се извърши по ОП Регионално развитие

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Кандидат за изпълнител може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Кандидатите трябва да отговаят на изискванията на чл.47,ал.1,ал.2,ал.3,ал.4,ал.5,ал.6,ал.7,ал.8,ал.9, от ЗОП. Документите, които трябва да представят сапосочени в чл.56 от ЗОП и документа Участник, за който е налице някое от следните обстоятелства се отстранява от участие в процедурата: 1.Представената оферта е постъпила след изтичане на крайния срок. 2.Представената оферта не отговаря на обявените условия в тази документация. 3.Не е представен някой от изискваните от Възложителя документи. 4.Не е представил документ за създаване на обединение, когато участва в процедурата под такава форма. 5.Не отговаря на обявените условия в тази документация, както следва: 5.1.Не са изпълнени изискванията за оборот на СМР за 2005, 2006 и 2007 год. съгл. Документацията за участие. 5.2.Не е представил нито един констативен акт за установяване годността за приемане на строежа – обр. 15, подписан през последните 3 години. 5.3.Посоченото от Участника оборудване за асфалтопроизводство, не отговаря на определените от Възложителя условия относно отдалеченост на обекта. 5.4.Офертата не е изготвена на български език и приложените документи, справки и пр. не са на български език. 5.5. Представил е повече от една оферта. Участник, който представя или участва с повече от една оферта, ще предизвика дисквалифицирането на всички оферти с негово участие. 5.6.Участник, който е дал съгласие и фигурира като подизпълнител в оферта на друг Участник, не може да представя самостоятелна оферта. 5.7.Ръководителят по изпълнение на обекта и техническите ръководители по част „пътна” и част „механизация” не са на трудов договор с участника, нямат изискуемия съгласно настоящите условия стаж по специалността и не отговарят на условията на чл.163а от ЗУТ. 5.8.Декларираната в Приложение 7 механизация не съответства на графика за заетостта на строителните машини. 5.9.При несъответствие на графиците, посочени в документацията за участие. 5.10.Не докаже наличието на собствена/наета акредитирана лаборатория.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Кандидатът да представи информация и документи съгласно чл.50 от ЗОП и документацията за участие. Копие на талон и удостоверение, че участника е вписан в Централния професионален регистър на строителя. Удостоверение за актуално състояние или документ, удостоверяващ ЕИК на участника, съгласно закона за тъговския регистър. Кандидата/Участника, респективно за самоличност, а за обединенията – документ за неговото създаване. Чуждестранните юридически лица представят еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Удостоверение за актуално състояние в срок на валидност или документ, удостоверяващ ЕИК на участника , съгласно Закона за търговския регистър. Удостоверение за регистрация в регистъра на НАП. Удостоверение за регистрация по ЗДДС. Карта за идентификация, съответно регистрационно удостоверение, отразяващо ЕИК /код по БУЛСТАТ/. Декларацията се подписва собственоръчно от управителите, а когато дружеството има колективен орган на управление се попълва и подписва и от неговите членове. Документ за внесена гаранция за участие в размер на 30000 лева със срок на валидност 90 /деветдесет/ дни след крайната дата на представяне на предложението. Копие от полица за застраховка професионална отговорност съгласно чл.171 от ЗУТ.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Кандидатът трябва да отговаря на изикванетода има за последните 3 /три/ години - 2005, 2006 и 2007г. изпълненият обем СМР на сходни пътни обекти не по-малко от 4000000 лв. за всяка една година.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Кандидатът да представи информация и документи съгласно чл.51 от ЗОП и документацията за участие. Копие от годишния баланс и отчета за приходи и разходи за 2005, 2006 и 2007 год. Справка за общия оборот и оборота от изпълнени пътни обекти за последните 3 (три) години. Банкова референция за финансова стабилност и лоялност Документ, удостоверяващ наличието на асфалтова база. Разстояние на асфалтовата база до най-отдалечената точка от обектите - не повече от 90 км. Наличието на асфалтовите бази се доказва с документи за собственост и/или договори за наем или с предварителен договор за доставка на определени количества в съответствие с линейния график за изпълнение на поръчката. Когато е сключен договор за доставка, в него трябва да е гарантирано спазването на графика на обекта. Предварителен договор, гарантиращ доставка на инертни материали с доказано качество за пътно строителство и производство на асфалтови смеси. Налична механизация за изпълнение на настоящата поръчка, която трябва да бъде съобразена с обема СМР и линейния график за изпълнение на обекта. Наличието на собствена техника се доказва с извадка от инвентарната книга, а на наетата – с предварителен договор./приложение №9/ Доказателства за начина на осъществяване на контрол на качеството /Действаща система за контрол/. Декларация – списък на основните договори изпълнени през последните три години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните пътни обекти, съгласно чл.51, ал.1 т.3 от ЗОП./приложение №11/ Списък на предлагания екип, по специалности за изпълнение на задачата и професионална биография на ръководителя и водещите специалисти по отделните части на проекта в екипа /Приложение №7 и Приложение №8/. Други посочени в документацията.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Изискване към екипа: - Ръководителят на екипа е с образователна степен „магистър”, специалност „Транспортно строителство”, отговарящ на чл.163а от ЗУТ и притежаващ стаж по специалността не по-малко от 7 години; - Технически ръководители по Част „пътна” и част „механизация” - съгласно чл.163а, ал. 2 от ЗУТ и притежаващи стаж по специалността не по-малко от 5 години; - Геодезист - с образователна степен „магистър” -Координатор по ЗЗБУТ – съгласно изискванията на ЗЗБУТ и наредба №2/2004г. - Други водещи специалисти – стаж по специалността не по-малко от 5 години. Ръководителят на обекта и техническите ръководители част „пътна” и част „механизация” следва да бъдат на постоянен трудов договор с участника, което се доказва със заверено копие от трудовия договор.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: офертна стойност; тежест: 40%
Показател: техническа възможност ; тежест: 35%
Показател: практически опит ; тежест: 15%
Показател: квалификация на кандидата ; тежест: 5%
Показател: доказани възможности за качественото изпълнение на поръчката ; тежест: 5%
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
04/03/2009 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 150 BGN
Условия и начин на плащане

Сградата на Община Самоков, ул. "Македония" 34, партер, гише 6 - каса.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
13/03/2009 00:00 Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в месеци

3

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 16/03/2009 00:00 Час: 10:00
Място

Заседателната зала на третия етаж в сградата на Община Самоков.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Законни или упълномощени предствители на кандидатите.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

ДА

Поръчката е свързана с Оперативна програма Регионално развитие - договор № BG 161PO001/2.1-02/2007/0014 по ОПРР”.
VI.3) Допълнителна информация

.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията., бул. "Витоша" 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията., бул. "Витоша" 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.01.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ